R.P.M. 3D

Verkoop van 3d print supplies en prototyping in 3d printing
9,9

• Michiel
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Zoals ik gewend ben van rpm3d wordt het pakketje met lichtsnelheid verstuurd, service is goed, en de verpakking ook! wederom ben ik weer happy!

• Ivo
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Top webshop. Snel verzonden en goede producten.

• Hoe beoordeel je R.P.M. 3D?

• maze
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Ze hebben steeds meer, zeer handige Dimafix spuitbussen voor als iets vast moet en Superlube smeermiddelen als het juist goed moet glijden! Uitstekend aanbod met kundig advies en snelle verzending.

• Martijn
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Snel geleverd ondanks het lange weekend dat er tussen zat, het is goed om te zien dat het assortiment elke maand uitgebreider word en je nu al vrijwel al het noodzakelijke kunt bestellen. Top winkel, keep up the good work!

• Florian Terpstra

• Mike De Groot
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Niet alle producten waren op vooraad, dit was van te voren te zien, ondanks dat werdt er duidelijk gecommuniceerd over de leverdatum en werdt er voorgesteld om de levering te splitsen. Volgende keer bestel ik hier zeker weer en ik raad R.P.M. 3D zeker aan!

• Chiel

Snelle keurige levering. Goede service. Echt een aanrader

• Spe3Dy
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Nieuwste dropeffect hotend en Phaetus ASA GF. Nog (bijna) nergens anders te vinden. Sowieso veel mooie spullekes! Oh ja, en natuurlijk netjes en snel geleverd. Goede service.

• Mike
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Fast delivery, great communication and a great addition to the community

• Daniël Groot
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Top webshop, bezorging snel in huis en ik werd online snel geholpen met vragen. Zeker een aanrader!

• Pim

Groot assortiment & goede service

• Peter
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Goede producten voor een prima prijs en geweldige service!

• Martijn
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Mooie selectie filament, sinds kort ook Polymaker ASA en dat is goed spul om mee te printen. Ook nu weer netjes verpakt en snel verzonden, zeker een aanrader als je op zoek bent naar filament.

• Rick W
    Review voor R.P.M. 3D

Producten waren gisteren op voorraad, vandaag netjes verpakt binnen gekomen. Fijne shop voor 3D printer spullen!

• Wijnand M
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Goed assortiment aan kwaliteitsproducten en heldere communicatie over de voorraad en levering.

• Michiel
    Geverifieerde klant van R.P.M. 3D

Goede service, ik had gevraagd of het pakketje een dag later verstuurd kon, dat was geen probleem. Alles is geheel naar wens verlopen

• Marijn

Topservice!

• Erwin
    Review voor R.P.M. 3D

Goede service, pakketje kwam goed verpakt binnen en mooi op tijd.

• Arien
    Review voor R.P.M. 3D

Snel verstuurd en goed verpakt aangekomen.

• Niels
    Review voor R.P.M. 3D

Ik heb hier nu een aantal keren besteld en zoals verwacht zijn de communicatie, snelheid van de levering, en de prijs gewoon prima in orde.

Oh, en de bestelde onderdelen en het filament zijn ook van goede kwaliteit.