REMILO-PuurSlapen.nl

REMILO-PuurSlapen.nl

PuurSlapen biedt ambachtelijk vervaardigde ecologische slaapkussens, “moeder&kind” en relaxproducten. Wij zijn de uitvinder-ontwikkelaar van Slaapolie.

Lidmaatschap per 06-03-2017 stopgezet

8,7

• Everdien van der Kemp
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

na on tvangst, direct in gebruik genomen. Het kussen heb ik wat lichter gemaakt om op te liggen,
    is bedoeld voor hoofdpijn klachten, doorbloedings problemen
    Mijn ervaring is dat ik beter op mijn hoofd kan liggen,zonder dat de pijn erger wordt.
    ben er blij mee.

• K.A. FOLKERTS

GOED GENÔCH.

• Ursula Kolenbrander
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

Te weinig vulling in het kussen.

Beste Ursula,
    In Uw kussen zit de standaard hoeveelheid vulling. Over die hoeveelheid hebben we nog geen reacties van andere klanten gehad.
    Naar aanleiding van Uw reactie via de mail hierover heb ik u aangeboden om gratis extra kussenvulling te leveren indien de verzendkosten voor U zouden zijn. Uw reactie hierop was uiteindelijk dat U nog wel wat kussenvulling thuis had.

• Marco Van Elten
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

Duurt als je iets besteld gewoon bijna twee weken voordat je het thuis hebt

Beste Marco,

Fijn dat de bestelling aangekomen is.
    Zoals al in onze mail correspondentie aangegeven is helaas bij U de bestelling wat langer dan normaal onderweg geweest. Besteld op vrijdag 13-1 (21:02 uur) aankomst op dinsdag 24-1, dat zijn 7 werkdagen en 11 weekdagen.
    Als U naar de andere beoordelingen kijkt is dit niet de normale procedure (3-5 werkdagen).
    In elke organisatie (ook bij transporteurs) kan er weleens iets mis gaan waardoor het iets langer dan normaal duurt. Er zijn ook oorzaken die buiten het bereik van een dergelijke organisatie liggen zoals overmacht. Helaas is dit bij Uw bestelling het geval geweest.

Nogmaals excuus voor het ongemak.

• Jeannette Traa

Prima website, snelle service

• Sietske Asselbergs
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

Prima verpakt, snel geleverd. Fijn dat het dit soort vullingen er nog is. Ik heb 35 jaar geleden een matrasje gemaakt met soortgelijke vulling en nu kon ik m vervangen.
    Dank

• A. Suwijn
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

Uitstekende webshop met scherpe prijzen en goede communicatie. Prima kussen!! Beveel ik aan!

• Inga

Twee dagen levering.

• Madelon van Wijk
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

In de kussens zit veel minder katoen dan op de foto's op de website te zien is. Jammer!

Beste Madelon,
    Het zou fijn geweest zijn indien je de opmerking, alvorens het in een beoordeling te zetten, m.b.t. tot de vulling van het kussen eerst naar ons gekoppeld had.
    Ondanks dat er standaard voldoende vulling in de kussens zit (het is nog niet eerder voorgekomen dat we hierover een opmerking ontvangen hebben) hadden we eenvoudig extra vulling naar je opgestuurd.
    P.s. Er zit geen katoen in het kusse,n maar je hebt een scheerwol kussen bij ons besteld.

• Ria van Loon
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

Ik belde met een simpele vraag en daarop kon degene die ik aan de telefoon had geen antwoord geven. Dat was op vrijdag en op zondagmiddag belde ineens iemand die antwoord wilde geven op de gestelde vraag. Levering was overigens verder keurig.

Antwoord van REMILO-PuurSlapen.nl

Beste Ria, Jouw vraag is netjes door de klantenservice naar mij doorgezet. Maar soms kan ik niet direct terug bellen.
    Ik zou zelf als klant blij zijn dat iemand op zondag de moeite neemt om in zijn spaarzame vrije tijd een (simpele) vraag van een klant te beantwoorden.

• Miriam Weberink
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

snelle levering en goed verpakt. product (body kussen) komt volledig overeen met de beschrijving op de website.

• Bea Meijer
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

Uitstekend, snelle levering !
    Prima product van mooie kwaliteit, een aanrader!

• Leen Schepens
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

De kussens liggen echt fantastisch, ik slaap nu op een milletdopjes kussen en heb een giestedopkussen om te lezen datmaakt iets meer geluid zoals een kersepit kussen. ik werd ook vriendelijk geholpen aan de telefoon. Heb wel even geduld moeten hebben door de overstomingen. Maar dat was geval van overmacht. Dus heel tevreden...

• Corjan Verbraak
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

Info en tracking is prima, en levering netjes binnen de aangegeven tijd. zoals het hoort.

• Marieke

Mooi product!
    Het steunkussen met speltkaf en wol ruikt heerlijk, is stevig en ligt lekker.
    De pluche hoes is lekker zacht.

• Monique
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

snelle levering. Geweldig kussen. Moest even wennen dat het wat ritselt door de spelt vulling, maar ik ben er super tevreden over. Echt een aanrader.

• M. Maas
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

Goede uitgebreide webshop voor ecologische slaapkussens, vooral de uitgebreide informatie is me opgevallen. Snelle levering van mijn natuurkussen, ik slaap er al een paar dagen op. Heerlijk en eindelijk geen nekklachten meer.

• H.van der Velde, Nijmegen
    Review voor REMILO-PuurSlapen.nl

Ik had een kussen besteld en dom genoeg een andere maat vulling.mijn mail werd snel behandeld en de bestelling alsnog in " no time" in orde gemaakt!