REVolution Revlie

REVolution Revlie

In deze unieke webwinkel vind je stationery zoals: te schattige (planner) stickertjes, kleurrijke wenskaarten, heerlijke kerstkaarten, unieke washi tapes, bijzondere posters en illustraties, prints, en mooie art journals. Ook schitterende accessoires zoals sleutelhangers, charms en enamel pins. Allemaal met het originele vrolijke design van Revlie. Maar ook te gekke online workshops, bijvoorbeeld "Daily Journaling", "Waterverf in je Art Journal" of "Droom Meisjes Tekenen". Was je daar net naar op zoek? Mooi! Dan zit je hier gebakken.
9,9

• Dorothee Kreunen
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Ik vind de lessen erg op elkaar lijken, waardoor ik na les 4 zelf ben gaan experimenteren. Persoonlijk zou ik iets meer variatie en misschien niveau opbouw erin willen.

• Tamara Lackin
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Super leuk pakketje en de prijs is ook heel netjes. Je krijgt echt waar voor je geld.

• Hoe beoordeel je REVolution Revlie?

• Ingrid Wellen

Je wordt er blij van

• Marije
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Wie wil nou niet het leukste meisje van de straat zijn; wat een goede kwaliteit en geweldige verpakking

• Marleen Steeghs
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Het is net of Revlie bij mij aan tafel zit te kletsen. En het is heerlijk ontspannen bezig zijn nu het met Revlie's hulp steeds beter lukt om m'n perfectionisme weinig ruimte te geven! Voor mij een verrijking!

• Kirsten Langen
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Snelle levering, fantastisch verpakt, het voelt alsof je jarig bent als je het pakketje ontvangt. Echt een feestje!

• Mirella van Hemert
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Hele leuke stickers, word ik blij van! Ook de workshops zijn heerlijk om te volgen.

• Ramona Smeets
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Snelle levering, fijne website met ruime keuze en duidelijke indeling. Het pakketje was een feestje om uit te pakken!

• Monique de Jong
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Mijn bestelling is heel snel geleverd en was superleuk verpakt. Ik werd er helemaal blij van!

Antwoord van REVolution Revlie

ha lieve Monique, wat fijn om te horen! Veel plezier ermee <3

• Lisa Kemps
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Heerlijk pakketje blijheid mogen ontvangen van Revlie!! Zo genieten van alles wat met zoveel zorg is uitgezocht en ingepakt! Dank je wel 💖

Antwoord van REVolution Revlie

ah wat lief Lisa, heel graag gedaan <3