REVolution Revlie

REVolution Revlie

In deze unieke webwinkel vind je stationery zoals: te schattige (planner) stickertjes, kleurrijke wenskaarten, heerlijke kerstkaarten, unieke washi tapes, bijzondere posters en illustraties, prints, en mooie art journals. Ook schitterende accessoires zoals sleutelhangers, charms en enamel pins. Allemaal met het originele vrolijke design van Revlie. Maar ook te gekke online workshops, bijvoorbeeld "Daily Journaling", "Waterverf in je Art Journal" of "Droom Meisjes Tekenen". Was je daar net naar op zoek? Mooi! Dan zit je hier gebakken.

• Wendy Emens
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Ik ben super blij met mijn art journal. Hij ziet er tof uit met fijn stevig papier. Ook van de manier van verzenden werd ik heel blij. De doos was echt een feestje om uit te pakken en hij was gericht aan het mooiste meisje van de straat. Zo leuk! Echt een kadootje!!

Antwoord van REVolution Revlie

dank je wel lieve Wendy voor je mooie woorden! Veel plezier met het art journal!

• Monique Dons
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Prachtige producten en een geweldige service

ahhh dankjewel lieve Monqiue! Veel plezier ermee 🥰

• Hoe beoordeel je REVolution Revlie?

• Susanne Spaink
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Snelle verzending, ontzettend vriendelijk. Ik word zo vrolijk van al die prachtige meisjes (heb de online cursus gevolgd). AANRADER

Antwoord van REVolution Revlie

ahh Susanne wat een heerlijke reactie, heel fijn! Veel plezier met de meisjes maken <3

• Barbara Koppelman
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

ik had een online workshop gekocht, maar had meer inhoud verwacht. misschien zelf niet goed gelezen, maar voor wat ik kreeg, vond ik de cursus te duur.

Antwoord van REVolution Revlie

ha Barbara, wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Je hebt de mini cursus Daily Journaling van 9 euro gekocht zie ik. Bij de omschrijving staat exact omschreven wat je bij deze mini cursus krijgt. Wellicht dat dan de uitgebreidere grote cursus meer iets voor jou was geweest.

• Monique Glasbergen
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Ik kan zo geniet van mooie leuke dingen die ze maakt. En de leuke filmpjes met Jack zijn zo om te genieten. Zeker in deze mindere tijd heeft ze mijn dagen meer kleur gegeven. En daarvoor DANKJEWEL!

Antwoord van REVolution Revlie

ahhh lieve Monique, wat geweldig om te horen, dat ik zoiets voor je heb kunnen betekenen. Heel graag gedaan natuurlijk!

• Bianca Vink
    Review voor REVolution Revlie

Zo leuk en gezellig en wat een feest als je bestelling komt geweldig.

Antwoord van REVolution Revlie

lieve Bianca, dank je wel voor je mooie woorden, graag gedaan!

• Jacqueline Beerens

Het is gewoon geweldig

thanks lieve Jacqueline!

• Dorothee Kreunen
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Ik vind de lessen erg op elkaar lijken, waardoor ik na les 4 zelf ben gaan experimenteren. Persoonlijk zou ik iets meer variatie en misschien niveau opbouw erin willen.

Antwoord van REVolution Revlie

thanks lieve Dorothee, dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik zal dit zeker meenemen in volgende cursussen!

• Tamara Lackin
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Super leuk pakketje en de prijs is ook heel netjes. Je krijgt echt waar voor je geld.

Antwoord van REVolution Revlie

thanks Tamara, voor je fijne feedback!

• Ingrid Wellen

Je wordt er blij van

Antwoord van REVolution Revlie

thanks lieve Ingrid, fijn om te horen!