REVolution Revlie

REVolution Revlie

In deze unieke webwinkel vind je stationery zoals: te schattige (planner) stickertjes, kleurrijke wenskaarten, heerlijke kerstkaarten, unieke washi tapes, bijzondere posters en illustraties, prints, en mooie art journals. Ook schitterende accessoires zoals sleutelhangers, charms en enamel pins. Allemaal met het originele vrolijke design van Revlie. Maar ook te gekke online workshops, bijvoorbeeld "Daily Journaling", "Waterverf in je Art Journal" of "Droom Meisjes Tekenen". Was je daar net naar op zoek? Mooi! Dan zit je hier gebakken.
9,9

• Saskia Hoexum
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Alles snel in huis, en zo leuk verpakt dat het echt een cadeautje was!

• Christa Vliet
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Revlie is een fantastisch mens, die jou ook het gevoel geeft (en volgens mij ook heeft) dat je er toe doet. Je mag er zijn, zoals je bent. Toen ik een art journalboekje bij haar bestelde en ik het pakje thuis kreeg, voelde ik me zo speciaal! Daar doet ze moeite voor. Daarvoor een cursus aangeschaft 'waterverf in je art journal' en ik had wat opstartproblemen. In plaats van eerst zitten broeden, had ik meteen Revlie aan moeten spreken. Toen ik dat eenmaal deed was het zo opgelost. Hoppa...klaar en lekker bezig zijn. Revlie is een schat en heeft een schat die ze graag met je wil delen. Binnenkort ga ik ook haar andere cursussen één voor één aanschaffen. En haar boekjes zijn heerlijk eerlijk! Geweldig om in te werken!

Antwoord van REVolution Revlie

wow Christa, wat een geweldig mooie recensie! Zo mooi hoe je het beschrijft, het is namelijk serieus echt mijn doel dat iedereen zich speciaal kan voelen. Super super lief dat je het zo mooi beschreven hebt, blij mee <3.

• Hoe beoordeel je REVolution Revlie?

• Monique Jansen
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Een bestelling bij Revlie is altijd feest, of het nu een workshop is of de mooie journals, kaarten, washi etc. Je wordt iedere keer weer vrolijk van Revlie en wil je graag je perfectionisme leren loslaten kies dan zeker voor een workshop.

Antwoord van REVolution Revlie

ah lieve Monique, dank je wel voor je mooie woorden! En inderdaad perfectionisme die laten we lekker links liggen :)). Thanks <3

• Claudia
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Als je iets bestelt bij Revlie, krijg je een feestje. Ik heb washi tape en stickers besteld en de producten zijn van goede kwaliteit, origineel en gewoon leuk maar hoe het vervolgens in je brievenbus terecht komt is echt een feestje. Er zit ook altijd een leuk cadeautje bij. Revlie geeft ook online workshops welke ook een aanrader zijn dus alleen maar liefde en 5 sterren voor haar!
    O, en dan vergeet ik helemaal de belangrijkste ster, Jack! Als je net als ik creatief bent en van katten houdt dan zul je het vast geweldig vinden om haar te volgen.

Antwoord van REVolution Revlie

ah lieve Claudia, thanks voor deze mooie woorden! Het is ook een feestje om het elke keer te mogen inpakken :). En ja Jack, wie houdt er nu niet van Jack de studio buddy :)

• Mirjam S
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Er zaten superleuke extra's in het pakketje, mijn dochter vermaakt zich al uren met het mixed media pakket en ik ben heerlijk bezig met waterverf :-) Revlie besteed persoonlijke aandacht aan de bestelling en dat houdt niet op na verzending.

Antwoord van REVolution Revlie

lieve Mirjam, dank voor deze super mooie woorden! Ik heb genoten van de mooie foto's van het werk van je dochter!! Veel liefs, Revlie

• Maureen Jansen
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

het uitzoeken, bestellen, ontvangen en uitpakken is een feestje!!

Antwoord van REVolution Revlie

dank je wel lieve Maureen voor je mooie recensie :)

• J Houwaart
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Mooie stickers van kwaliteit dik papier.

Dank voor je mooie recensie! <3

• Loes
    Geverifieerde klant van REVolution Revlie

Fijne lessen, mooie spulletjes en supersnel verzonden. En altijd een lief, persoonlijk berichtje bij je bestelling.

ah lieve Loes, dank je wel voor je mooie recensie <3

• Monique
    Review voor REVolution Revlie

Vanaf het bestellen tot aan t volgen van een cursus, lezen van je mail, het zien van youtube filmpjes, is een feestje. Vol inspiratie, vrolijkheid en kleur! Vooral de lat laag leggen en je creatieve brein los laten, heerlijk!

ah superlief Monique, thanks voor je mooie woorden!! <3

• Marlies Van wessel