Puccinidreef 57
2253 SP Voorschoten

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Brend Claessen beoordeelde op 2019-09-16

Snelle bezorging, vriendelijke klanten service.
Gewoon op en top!

Sven Debruyne beoordeelde op 2019-09-16

Snelle en correcte levering!

Pieter Cps beoordeelde op 2019-09-16

Altijd super! Niks op aan te merken

Arthur Schoot beoordeelde op 2019-09-13

Snelle levering en goede service.
Kwaliteit is hoog van de producten.

jeroen beoordeelde op 2019-09-13

Duidelijke winkel met snelle feedback en snelle levering.

Tim De Roo beoordeelde op 2019-09-13

Altijd een snelle levering met leuke extra's.

Mike Hakvoort beoordeelde op 2019-09-13

Perfect

Mustafa Salkaci beoordeelde op 2019-09-11

Heeel goed

rene suurmond beoordeelde op 2019-09-11

Producten worden snel geleverd!

Patrick Zwarts beoordeelde op 2019-09-11

Prima bedrijf. Erg klantvriendelijk en als er eventueel iets niet goed is gegaan met je bestelling, dan wordt dat direct opgelost.

Sullivan Coquel beoordeelde op 2019-09-11

Heel goeie klantservices. Direct geholpen om mn product te bestellen. Snel levering. Top services en quality ook 👌🏻

bjorn buijsrogge beoordeelde op 2019-09-09

Gewoon goede producten

Arjan Schelfhorst beoordeelde op 2019-09-09

Het is top

Gainerijen beoordeelde op 2019-09-09

Prima! Gratis pre workout dr bij die ik gelijk heb weggetankt haha! Lekker ramme met de supps van deze manne!

Pierre-Alexandre Pretrel beoordeelde op 2019-09-07

Altijd goed geholpen, topproducten en snelle levering! Zeker een aanrader!

Glenn Van den Bossche beoordeelde op 2019-09-06

Ik bestel nu ruim 2 jaar al mijn supplementen bij Realsupps. Steeds snelle en correcte levering. Ze beschikken over een ruim en kwalitatief aanbod aan supplementen. Ook zijn ze bij Real Supps steeds bereikbaar voor vragen en staan ze je bij met raad en daad.

MYPUP Nitin Pai beoordeelde op 2019-09-06

Good

Quinten De grande beoordeelde op 2019-09-06

Heel te vreden. Good service!
Heel vriendelijke mensen.
Uitstekende service, die je helpen waar nodig. Heb je een probleem? Aarzel zeker niet om hen eventjes te bereiken, staan dag en nacht klaar om je met je vragen te helpen. Houdoe!

Chris Erkens beoordeelde op 2019-09-05

Alles prima in orde!

Alessandro Borgia beoordeelde op 2019-09-05

Super snelle levering en afhandeling van bestelde producten. Tevens goede uitleg en feedback van bij hun bestelde producten.

Ook mooi dat er leuke goodies meegestuurd worden .