Realsupps
Wij verkopen sport voeding en supplementen van de hoogste kwaliteit!

• Jeroen Verstraeten
    Review voor Realsupps

Zeer goede en persoonlijke service. Super aanrader. Bedankt !

• Badr Zahid

Goede service

• Hoe beoordeel je Realsupps?

• Lisa Volkaert
    Geverifieerde klant van Realsupps

Meer dan een week wachten op een bestelling en dan per mail antwoord krijgen "je kan dagelijks zelf de track&trace in de gaten houden via postnl". Heel jammer!!!

Antwoord van Realsupps

Best Lisa,

Bedankt voor je reactie. Zoals al eerder aangegeven in de mail zijn wij volledig afhankelijk van de koeriersdiensten. In deze tijd waarin heel de wereld online besteld hebben deze diensten het bizar druk. Zoals je kunt zien op de track en trace is je pakket op tijd verstuurd en nog steeds in het sorteer centrum. Dit zal de gehele lockdown nog wel zo blijven tot de winkels weer open gaan.

We kunnen niks anders doen dan begrip hebben voor de het harde werk van de bezorgers in deze moeilijke tijd. Dat heb jij helaas niet blijkbaar. heel jammer.

M.v.g
    Team RealSupps

• Indy Xhofleer
    Geverifieerde klant van Realsupps

De bezorging doet er altijd te lang over, zeker 5 dagen gaan er overheen voor je het hebt. Komt niet overeen als op de website staat dat die de zelfde dag verzonden word, want die melding komt ook pas na een paar dagen dat het pakket verzonden is.

• Mauro Demurtas

Prijs en service

• Matthias Lodens
    Geverifieerde klant van Realsupps

Kreeg potje chocopasta (whey) dat al open was gemaakt en reeds geruime tijd over datum was. Wel op een correcte en zeer vlugge manier rechtgezet in terugstorten bedrag. 👍🏼

• Richard Frissart

leuke shop!

• Steve ter Maat
    Geverifieerde klant van Realsupps

Goed bedrijf snelle reactie en levering

• Christian van der Leest
    Geverifieerde klant van Realsupps

Beschadigd product, alles uitgelopen op andere producten, maar word mij een nieuw exemplaar gestuurd

• Steve Hollands
    Geverifieerde klant van Realsupps

Het doet wat het beloofd