RebelBabes
RebelBabes is een erotische webshop dat gespecialiseerd is in de verkoop van vrouw vriendelijke, lichaam veilige en verantwoorde seksspeeltjes en richt zich voornamelijk op de 'jongere' vrouw die in haar zoektocht naar zichzelf op weg is naar (nog) meer zelfliefde, respect en voldoening.
De zekerheden van https://www.rebelbabes.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Lieve lezer,

In tijden waarbij de e-commerce wereld zó enorm aan het groeien is & blijft, denk ik dat het heel belangrijk is om toch persoonlijk te blijven.

Juist met een onderneming in de erotische branche, waarbij discretie heel belangrijk is richting de klant, blijf ik graag zichtbaar in beeld zodat jij gewoon weet bij wie je terecht komt en waar jij jouw lievelingsproducten vandaan haalt.

Vertrouwen & een goede + persoonlijke service zijn belangrijke kernwaarden binnen mijn bedrijf.
Heb je vragen? Ik help je graag.

Liefs,
Jill van Rebelbabes