Redishadeshop.nl

• Jolanda Sebregts

Prachtig product!!

• Tommy de Bruin
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Snelle levering en makkelijk te plaatsen

• Hoe beoordeel je Redishadeshop.nl?

• Peggy
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Snelle levering. Ik had zwart besteld, die verduisteren ook nog! Ziet er goed en netjes uit.

• Hans
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Snelle levering ,product voldoet aan de verwachtingen en is een prima tijdelijke oplossing als je gaat verhuizen .

• Bianca
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Helaas heeft de bezorger van Postnl de bestelling dusdanig beschadigd afgeleverd dat t onbruikbaar was, ik kon alleen een klacht indienen bij Postnl. Redishade heeft na mijn melding het produkt opnieuw naar mij gestuurd, kosteloos, dat is nog eens service!

• Janny Hooikaas
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Zeer snelle levering en een goed product

• Maurice Rinkens

Prima product
    Snelle service

• Natasja Frederiks
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Top uitvinding deze 'tijdelijke' raamdecoratie. Goed materiaal, kleurecht en sfeervol. Besteld ivm werkzaamheden aan het appartement. De bouwvakkers hebben ook met de naturalkleur geen inkijk.

• Faissel El Mouridi
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Snelle service en heel slim product

• Johan Hoffman
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Snelle levering en nog makkelijker te monteren dan de gebruiksaanwijzing doet voorkomen.

• Colin Broers

Snelle levering, mooi product

• Ingra Koster
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Top service !! Zo snel geleverd en perfecte tijdelijke gordijnen ! Super blij mee!

• Yuksel
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Conform afspraak geleverd, één product had echter een fabricagefout. Dit heeft Redishadeshop heel snel en vakkundig opgelost. Helemaal top! Ik ben tevreden met mijn aankoop, makkelijk aan te brengen!

• Bloembinderij Van der post
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

goede service snelle levering.

• Betty
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

snelle levering, heel eenvoudig op maat te knippen en op te hangen

• Rianne
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

De bestelling kwam snel, dus dat was prima. 2 van de redishades kwamen naast elkaar en toen ze hingen bleek 1 korter dan de ander. Gemaild en we kregen netjes 2 nieuwe. Zover dus top.

Van de nieuwe was er 1 alleen nog korter dan degene waar we over geklaagd hadden. Dus we hebben het maar anders opgelost.

Voor een andere plek hadden we een redishades die een rare vouw had, waardoor het nu niet echt mooi hangt. Plus de een is donkerder dan de ander.
    Het is super goedkoop, dus weet niet of mijn verwachting te hoog was. Ben blij dat er nu even iets hangt. Maar zou het niet nog eens bestellen.

• Nynke
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Snelle levering, ik ben zeer tevreden

• Beppie
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Keurig ingepakt, snelle levering, makkelijk te bevestigen, hangt netjes maar je moet ze niet op en neer doen vooral de grotere maat is gevoelig voor kreuken.

• Eritia Weening

Goed!

• Anne
    Geverifieerde klant van Redishadeshop.nl

Hele fijne tijdelijke raambekleding. Ik heb drie gordijnen op ons grote woonkammerraam hangen, perfect! Even goed opmeten, op maat snijden en opplakken. Het duurt even een dag voordat ze goed uit hangen. Nu hangen ze nagenoeg precies op dezelfde manier.