Redux Gaming

Redux Gaming

Bij Redux Gaming vind je gemakkelijk de Gaming PC die bij jou past. Met behulp van de handige tool, waarmee je doormiddel van een paar vragen direct te zien krijgt welke van de Gaming PC’s het beste bij jou passen.

Naast de beste Gaming PC's kun je bij Redux Gaming ook terecht voor al je Gaming Gear! Gaming monitoren, toetsenborden, muizen, etc!

Niet alleen op het gebied van Gaming is Redux Gaming een begrip, maar ook voor content creators en professionals biedt Redux Gaming workstations van de hoogste kwaliteit.

Bij Redux Gaming maak je gebruik van de volgende voordelen:
- Gratis verzending op alle PC's
- Niet goed, geld terug garantie
- 3 jaar garantie op alle PC's
- Laagste prijs garantie
8,7

• A.A
    Review voor Redux Gaming

Pc besteld en betaald, nooit geleverd.Mails gestuurd, maar telkens afgewimpeld met een leugen.Ik ben mijn geld dus kwijt.

• Tom van der Roest
    Review voor Redux Gaming

Ze geven geen tussentijdse updates, overschijven de afgesproken levertijd met weken en halen de telefonische support weg wanneer ze willen (sta al een uur in de wacht, elke 15 minuten gooien ze je eruit).
    Onbetrouwbaar bedrijf, ik raad aan hier niks te kopen. Ik heb zeker spijt, het zijn immers geen kleine bedragen die je spendeert.

• Hoe beoordeel je Redux Gaming?

• Guust Lazaroms
    Review voor Redux Gaming

Tijdens wisselen van HDMI kabel aansluiting werkte monitor maar enkele seconde en ging PC in stand-by, aantal uur van alles geprobeerd zonder resultaat, klantenservice gemaild, in tig mails wilde ze tot in detail weten wat ik had gedaan, ze wilde foto's van achterzijde pc en monitor, de belachelijkste vragen werden gesteld op zoek naar wat ik fout had gedaan, na 3 dagen op en neer mailen werd ik het moe en ging zelf weer proberen, met wat geluk kwam ik in de bios, default/save/herstart was voldoende om probleem op te lossen, iets wat een beetje kundige klantenservice had kunnen voorstellen.

• Farid

Goedemiddag,

Ik schrijf nooit slechte recencies, maar deze keer is het echt van de zotte.

Ik heb 2 maal een bestelling moeten doen voor een computer, omdat mijn 1e bestelling was zoek geraakt.. Helemaal geen probleem dat regelen we wel achteraf na dat de bestelling terecht was dacht ik.

Dagen lang de live trace in de gaten gehouden van de 1e bestelling en achteraf werd het naar een heel ander adres gestuurd. Direct contact opgenomen met Redux gaming om door te geven dat het helemaal fout gaat. Ik heb zelfs met DHL gebeld om de pakket tegen te houden, maar dat moest via Redux gaming gemeld worden.

14 dagen later nog steeds mijn 550 eu niet
    ontvangen. Ik zou een formulier toegezonden krijgen waarin ik kon aangeven dat ik de bestelling niet heb ontvangen en op die manier mijn geld kon terug krijgen.

Vandaag vanaf 16:00 contact met ze geprobeerd op te zoeken, maar word de heletijd uit de lijn geknikkerd na 20 minuten wachten.

Als dit niet snel opgelost word, dan ga ik juridische stappen ondernemen.

Dit heb ik waarlijk nog nooit meegemaakt in mijn leven.

• Kursad
    Review voor Redux Gaming

15 april besteld bijna een maand verder maar nog altijd niet geleverd. Had met korting besteld maar de prijs is al verhoogd nu vragen ze een minder goede pc voor een duurdere prijs.

• Marcin
    Review voor Redux Gaming

I ordered a computer from Redux Gaming and after 3 days it was delivered to my home. Now I am a Lucky Player and I love stream! Please visit my https://www.twitch.tv/psychoolek/ which describes what computer I have purchased!

• Selina
    Review voor Redux Gaming

Inmiddels 2 weken geleden 2 nieuwe computers + toetsenbord gehaald bij Redux gaming. Wat als eerste op te merken was is de goede service en vriendelijkheid van deze mensen. Mijn pakketjes zouden eerst bezorgd worden maar omdat mijn partner en ik niet meer konden wachten, mocht ik ze alsnog komen ophalen.

Verder had ik wat vraagjes toen ik thuiskwam. Ik heb gebeld en ze hebben me heel goed geholpen.

Vervolgens 2 weken iedere dag zitten te gamen en te testen, en wat hebben wij genoten van deze 2 weken.

Ik zou zeggen, heb je advies nodig of ben je opzoek naar nieuwe toetsenborden, gamestoelen, koptelefoons, computers etc. Ga naar reduxgaming.nl of bel ze even. Ze zijn super vriendelijk, hebben goeie service en hun geniale humor is niet te missen :)

• rudolf pieters
    Review voor Redux Gaming

goede kwaliteit voor een goede prijs het moment dat ik mijn pc binnen kreeg uitgepakt en gelijk op volle bak gaan gamen dat was geen enkel probleem super en wanneer je na de aankoop vragen hebt krijg je gewoon antwoord ga mijn volgende PC hier ook bestellen

• Ewald
    Review voor Redux Gaming

Ik heb mijn bestelling bij Redux Gaming geplaatst en was zeer tevreden. Ik ben op de hoogte gesteld welke dag en tijd het pakketje aan zou komen en waar ze waren in het proces.

Dik tevreden

• Jelle Geerts
    Review voor Redux Gaming

Ondanks ik helemaal nieuw was bij redux hebben zij mij fantastisch kunnen helpen met nieuwe game pc etc hierdoor kan ik nu fijn gamen en zelf mijn vriend kunnen overhalen die er ook heen heeft gekocht ik hoop vooral dat redux betere betere productie krijgt dan al is ik hoef niet tewinnen zalang ze maar lang kunnen bestaan

• Mike
    Review voor Redux Gaming

Goed kwaliteit en goed prijzen respectvolle klanten service en hele snelle bezorging/leveringen.

• Thijs

Echt een aanrader!
    Een hele goede service!
    Ze reageren heel snel!
    Je krijgt emails waneer ze de pc gaan bouwen en klaar is.
    En daarboven op werd de pc de zelfde dag nog geleverd als dat ze klaar waren!

Top!

• Douwe

Ja hoor

• Nick borgmeijer
    Review voor Redux Gaming

Snelle levering. Zo bij mij thuis

• Ricardo Neeskens
    Review voor Redux Gaming

Zeer goede kwaliteit game pc
    Niet te duur dus voor de mensen die niet veel hebben kunen hier een mooie game pc aanschaffen voor nog geen 800 euro
    Werkt naar behoren
    Netjes verpakt voor verzending

• Michael
    Review voor Redux Gaming

Tijdens het begin van het Corona tijdperk deze super computer besteld en redelijk snel binnen gekregen. Mooie prijzen en super kwaliteit. Ik ben blij met mijn aankoop en raad het iedereen aan om bij Redux je bestelling te doen

• Jeroen
    Review voor Redux Gaming

Super producten en snelle levering. Redux Gaming is een aanrader!

• Bendan
    Review voor Redux Gaming

Goede contactmogelijkheden en klantenservice. Verpakking was beschadigd afgeleverd door bezorgbedrijf, direct gratis mogen retourneren en een nieuwe pc toegestuurd gekregen.

• steve
    Review voor Redux Gaming

goede service klant gericht staan steeds paraat om je te helpen

• Max Schöpe
    Review voor Redux Gaming

Echt goede PCs voor een goede prijs! Ik ben heel tevreden met de levering en de klantenservice. En de computer werkt ook perfect!