ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

dé webshop voor ledvesten, ledarmbanden, led hesjes, led reflectie vestjes. Persoonlijk en professioneel geholpen door Vincent de Jong
Hardloop verlichting oplaadbaar, led vesten oplaadbaar, led armbanden
9,0
Filter 150 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 109 met beschrijving

• Jan van Marum
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Goede kwaliteit, goede prijs en goede persoonlijke service

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Hi Jan, ik wil je bedanken voor het achterlaten van 5 mooie sterren. Dank daarvoor. Graag help ik je in de toekomst weer. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - verkoper van InVincer Wildsaver hardloop verlichting en led vesten aan loopgroepen, atletiekverenigingen en individuele hardlopers

• Frank Coppelmans
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Al meer dan 5 jaar hesjes met verlichting aangeschaft voor onze leden van atletiekvereniging Generaal Michaelis te Best bij Vincent van ReflectiveSport. Altijd snel geleverd en een goede service als er een keer iets niet werkt. Top.

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Hi Frank! Het is ook altijd weer een plezier om een order voor AVGM in orde te maken. Jullie zijn ook een snel betalende betrouwbare klant en ik geef jullie graag de service die jullie mogen verwachten. Mocht je andere loopgroepen weten die wellicht interesse hebben in de vesten van ReflectiveSport dan kun je mij altijd tippen. Hen help ik uiteraard ook graag verder. Sportieve groet, Vincent de Jong ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

• Hoe beoordeel je ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting?

• Marie-Sophie Schamp

Plezierig contact

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Marie-Sophie, dank voor jouw mooie beoordeling met 5-sterren! Ik sta weer klaar om je te helpen bij een mogelijk toekomstige aankoop bij ReflectiveSport. Mvg, Vincent de Jong, specialist in hardloop verlichting, top 10 led vesten, ook voor hardloopgroepen, atletiekverenigingen en wandelgroepen

• Peter Bos
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Prima service en goede communicatie

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Peter, wat tof dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. En wel 5 sterren wat aangeeft dat je zeer tevreden bent. Dank daarvoor. Mvg, Vincent de Jong, specialist in hardloop verlichting, top 10 led vesten, ook voor loopgroepen, atletiekverenigingen en wandelgroepen

• J.H. te Paske

snel geleverd

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste J.H. te Paske, wat vriendelijk dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten via deze weg. Je hebt 5 sterren gegeven wat aangeeft dat je zeer tevreden bent. ik wil je hartelijk bedanken daarvoor. Mvg, Vincent de Jong, specialist in hardloop verlichting, top 10 led vesten, ook voor loopgroepen, atletiekverenigingen en wandelgroepen

• Edmar Perdon
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Uitstekende service en goede webwinkel

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Edmar, wat supergaaf dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten via deze webwinkelkeur. Je hebt 5 sterren gegeven wat denk ik aangeeft dat je zeer tevreden bent. ik wil je hartelijk bedanken hiervoor. Mvg, Vincent de Jong, specialist in hardloop verlichting, top 10 led vesten, ook voor loopgroepen, atletiekverenigingen en wandelgroepen

• Geert Heeskens-Reijnen

Goede service en communicatie

• Jantien Lindeman
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Zeker, dikke aanrader, vanmorgen besteld, dezelfde dag binnen!

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Hi Jantien, super leuk dat je de moeite neemt een review achter te laten. Jouw bestelling was inderdaad supersnel afgeleverd. Een volgende keer doe ik net zo mijn best om weer 5 sterren te scoren bij je! Groet Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl = dé hardloop verlichting en led vesten leverancier van hardlopend Nederland

• Laus Snel

Overzichtelijk

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Laus, dank je wel voor jouw mooie beoordeling met ⭐️⭐️⭐️⭐️ 4-sterren. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl = dé hardloop verlichting en led vesten leverancier van hardlopend Nederland

• Lucie Jansen

Goede prijs, snelle levering

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Lucie, dank je wel voor jouw mooie beoordeling met ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5-sterren. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl = dé hardloop verlichting en led vesten leverancier van hardlopend Nederland