Reken Maar Verslagen

Reken Maar Verslagen

Reken Maar Verslagen verkoopt samenvattingen aan studenten van de Erasmus Universiteit in Rotterdam.
5,6

• x
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Product kwam te laat binnen en product sloot niet goed aan op de benodigde stof.

• Tarik el Boujoufi
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Geen reactie ontvangen op mijn berichten en de online sv wilde niet openen, mochten jullie dit WEL lezen, ik wil nog steeds mijn geld terug

• Hoe beoordeel je Reken Maar Verslagen?

• Guillaume
    Review voor Reken Maar Verslagen

Ben al weken aan het wachten op mijn bestelling. Klantenservice is er niet. Heb al meerdere mails gestuurd en er wordt op geen enkele gereageerd.

• Loïs Ehbel

Je betaalt verzendkosten om

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Goedemorgen Loïs, ik snap niet helemaal wat je review inhoudt. Ook bij ons betaal je verzendkosten om je producten opgestuurd te krijgen :) Groet, Jeroen van Reken Maar

• Sarah
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

De samenvatting was duidelijk. Echter kwam er stof in voor die niet tot de tentamenstof behoorde, en miste er tentamenstof. Dit was erg jammer. Ook vond ik de oefenvragen te makkelijk in vergelijking met het tentamen, waardoor je niet echt op niveau oefent.

• Geert van Loon
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

De samenvatting die ik bestelde was van slechte kwaliteit en behandelde maar een klein gedeelte van de stof

• Joris
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Ik heb vorig jaar meerdere samenvattingen besteld. Die samenvattingen bevielen goed, waardoor ik ze dit jaar weer heb besteld. De nieuwe samenvattingen zijn echter beroerd! De samenvatting staat vol met spel- en typefouten. Daarnaast is de hele lay-out verkeerd geprint. De gearceerde blokken staan niet bij de opgaven, maar compleet willekeurig door de tekst heen gedrukt. Daarnaast is de tekst van de samenvatting onsamenhangend, onnodige herhalingen en onduidelijke inleidingen. Het taalgebruik is op het zelfde niveau van de samenvatting. Woorden zoals 'centjes' passen niet in een universitaire economische samenvatting.

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Hoi Joris, duidelijk verhaal wat je schrijft. Ik herken alleen niet om welk vak het precies gaat, zou je dit mij kunnen mailen op jeroen@rekenmaarverslagen.nl? Dan ga ik meteen voor je kijken. Groet, Jeroen van Reken Maar

• Iris Langelaan
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Ik moest het boek ophalen,maar dacht dat het thuisgestuurd zou worden. Veder goede samenvatting, wel alsnog lang voor een samenvatting. veel staat erin wat we niet hoefden te kennen wat moeilijk was om te leren. Wel is het super handig dat er oefen tentamens is zaten en vragen per hoofdstuk!

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Bedankt voor je opbouwende feedback Iris!

• Maas Verhaar
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Ik heb de samenvatting nooit ontvangen, waarna ik hem opnieuw heb gekocht in de copyshop. Echter, ik heb mijn geld voor de bestelling nog niet teruggekregen, aangezien de fout bij DHL ligt...

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Hoi Maas, dat kan de bedoeling niet zijn... Heb je wel contact met ons opgenomen? Bel of mail ons alsjeblieft even, dan gaan we meteen aan de gang om je geld terug te storten voor de dubbele bestelling. Groet, Jeroen van Reken Maar

• Jasper van Tilburg

Fijne samenvattiny

Bedankt Jasper!

• Michele Glorioso
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

The summary does not cover the content covere

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Hello Michele, about what summary are you talking about? Can you send us an e-mail on klantenservice@rekenmaarverslagen.nl? Then we can further assist and help you :) Best, Jeroen from Reken Maar

• Bauke Werkman

Duidelijk.

Jouw review ook :) Bedankt

• Mae Rutges
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Super snel geleverd en de samenvattingen zijn altijd voorzien van alle tentamenstof!

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Blij dat je tevreden bent en je dat laat weten Mae!

• Lars Mackenbach
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Vaak fouten in de samenvattingen, er wordt niet altijd op vragen gereageerd en ze bij je hertentamens kan je je online rekenmaar niet meer gebruiken.

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Hoi Lars, jammer om te horen dat je maar 1 ster geeft, we proberen de verslagen zo foutloos mogelijk te maken, maar samenvatten is en blijft mensenwerk :) Als je mij zou willen laten weten op jeroen@rekenmaarverslagen.nl waar je precies tegenaan bent gelopen, dan kan ik ervoor zorgen dat het wordt gefixt bij de volgende update ronde! Groet, Jeroen van Reken Maar

• Tisse Kruseman Aretz
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Mijn abonnement werd voortgezet zonder dat er gecontroleerd werd of ik überhaupt wel naar het volgende jaar ging.

• Perry Pahladsingh
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Het duurde langer dan een week voordat ik het kreeg, terwijl het op voorraad zou moeten zijn

• Fleur
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Bestelling kwam veel te laat binnen.

• Lucas Dunnewolt
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Pakketje is weer niet aangekomen

• Daan Troost
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

OTD bevat niet eens de case samenvattingen terwijl je daar veel vragen over krijgt op de toets. Ik had maandag besteld en vrijdagmiddag waren pas mijn verslagen binnen.

• Remmert Krugers
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Klantenservice was zoals altijd vriendelijk, maar de belofte dat je de dag van te voren bestelt en de dag daarna kan afhalen werd niet nageleefd deze keer. Dat is jammer want tijdens de tentamenperiodes moet Rekenmaar erop voorbereidt zijn dat er veel bestellingen worden gedaan. Hierdoor heb ik kostbare tijd verloren om te studeren. Jammer, want dit is hiervoor nooit voorgekomen. Hopelijk gaat dit volgende keer beter.