Reken Maar Verslagen

Reken Maar Verslagen

Reken Maar Verslagen verkoopt samenvattingen aan studenten van de Erasmus Universiteit in Rotterdam.
5,4

• Joost
    Review voor Reken Maar Verslagen

Maken prettige samenvattingen. Service is echter belabberd. Bestelling is nooit binnengekomen en er wordt niet gereageerd op mails/contact via site.

• Sem
    Review voor Reken Maar Verslagen

Ik had een bestelling geplaatst bij Rekenmaar vanwege de fijne samenvattingen die ze hebben, maar deze was niet binnen gekomen. Vervolgens contact gezocht met Rekenmaar en dit hebben ze heel erg netjes opgelost, waardoor ik uiteindelijk toch alleen maar positief kan zijn over dit bedrijf.

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Hoi Sem, goed dat we elkaar even gesproken hebben en fijn dat we het hebben kunnen oplossen. Goed ook dat je aan de bel trok omdat je samenvatting niet aan was gekomen, dan kunnen we het immers oplossen. Ik wens je een fijn weekend en we hopen je met toekomstige tentamens weer te kunnen helpen! Groet, Jeroen van Reken Maar

• Hoe beoordeel je Reken Maar Verslagen?

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Goede en fijne samenvattingen!

Bedankt!

• Maarten van Loenen
    Review voor Reken Maar Verslagen

Ik ben erg blij met mijn aankopen bij RekenMaar. Goeie samenvattingen voor een redelijke prijs met een vriendelijke klantenservice.

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Bedankt Maarten, goed om te horen!

• Max Borghans
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

De kwaliteit van de digitale omgeving waar ik mijn samenvatting moet lezen is echt heeel slecht! Het duurt echt heel lang voordat sommige pagina's laden en van betere kwaliteit worden. Verder is de samenvatting ook niet volledig up to date met de stof van dit jaar en lijkt het meer op iets wat vorig jaar gemaakt is!

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Hoi Max, we hebben zowel de leessoftware als de samenvatting inmiddels geüpdatet. De leeservaring moet nu een stuk beter zijn!

• Jelle van Doornik

Uitstekende samenvattingen!

• Casper
    Review voor Reken Maar Verslagen

Bestellingen komen erg snel binnen en de samenvattingen zijn over het algemeen genoeg om een 8 of hoger te halen, alleen sinds vorige tentamenweek werkt de site niet helemaal goed meer en zijn vaak meerdere bladzijdes van de samenvatting wazig en moeilijk te lezen, sommige bladzijdes laden zelfs helemaal niet in. Ik zou het afraden om hier te kopen zolang ze dit niet hebben gefixt omdat er dan betere alternatieven zijn.

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Hoi Casper, deze bug is inmiddels gefixt. Fijn dat je tevreden bent met onze samenvattingen! Mocht je tegen nog ietse aan lopen, dan horen we het graag!

• Fleur Moerkens
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Ik kan niet in de samwnvattingwn

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Is inmiddels opgelost, begrijp ik :)

• Jelmer Stuurman
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Digitale samenvattingen niet te openen

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Haa Jelmer, we hebben hierover contact gehad destijds en is opgelost.

• Martijn Ruter

Uiteindelijk probleem opgelost

Eind goed, al goed.

• Giorgos Dimou
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

I did not get my digital product.

• Lukas Beijer

Wat je ervan verwacht!

• D
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Er zitten veel fouten en slordigheden in, ook vind ik veel onduidelijk uitgelegd

• Romy
    Review voor Reken Maar Verslagen

Ik heb bezorgkosten betaald, aangezien het mij veel tijd kost om de samenvattingen te moeten ophalen. Nu al tweemaal (achter elkaar) bericht gehad dat ik mijn samenvattingen toch moet ophalen. Hierdoor heb ik inmiddels veel extra kosten moeten maken. Na de eerste keer (oktober) heb ik dit gelijk gemeld. Je verwacht een antwoord als "sorry vervelend, we maken het in orde voor de volgende levering". Dit was voor mij voldoende geweest.
    Echter stuur ik bijna wekelijks herinneringen, bel ik regelmatig, probeer ik Whatsapp berichtjes te sturen, zonder resultaat. Tot op heden krijg ik GEEEN reactie van Rekenmaar. Als je ze telefonisch wel te pakken krijgt, komt er iemand aan de telefoon die je laat terugbellen. Dit gebeurt echter niet. Dit bedrijf komt hun afspraken NIET na en heeft geen slechte klantenservice, maar gewoon GEEN klantenservice. Ga NIET met dit bedrijf in zee!

• Xante Philips
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

ik heb het volledige pakket gewoon nooit ontvangen en er werd niet op mijn mails gereageerd

• Tom
    Review voor Reken Maar Verslagen

Samenvatting bevat verkeerde en oude stof, na 5x gebeld te hebben en telkens doorgestuurd worden is het nog steeds niet opgelost. Het tentamen is al geweest en heb de samenvatting niet kunnen gebruiken. Ik krijg geen antwoord op mails en ontvang graag mijn geld terug.

• Floris van der Snoek
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Ik heb geen reactie gekregen op een mail naar klantenservice, nu al de 2e keer dat dit gebeurd.

• UA
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

duurde lang, samenvatting niet up to date. innovatiemanagement bijvoorbeeld hoofdstukken zijn niet goed ingedeeld

• Robbie van As
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Fietskoerier bezorgers zijn echt Mongolen. Ze leveren nooit op tijd. Altijd vertraagd. PostNL 1000x beter terwijl je ook nog is 8 euro voor de bezorging betaald. Gaat nergens over.

• Lars Noordman
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Snelle levering en duidelijke samenvatting