Reken Maar Verslagen

Reken Maar Verslagen

Reken Maar Verslagen verkoopt samenvattingen aan studenten van de Erasmus Universiteit in Rotterdam.
5,9

• Kevin Ippel
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Verkoop geen samenvattingen van een oud curriculum waar je niks aan hebt. Schandalig

Hoi Kevin,

Wij brengen de samenvattingen aan het begin van het blok, zodat studenten meteen aan de gang kunnen met onze samenvattingen voor bijvoorbeeld opdrachten. Het nadeel van deze strategie is dat, als een vak inhoudelijk veranderd blijkt te zijn, de papieren samenvattingen "achterlopen". Daarom schrijven we altijd een supplement met de missende stof en zetten deze op onze website. Ons alternatief is wachten tot 1-2 weken voor het tentamen en dan pas de boekjes uitbrengen, maar veel studenten vinden dat toch niet fijn omdat ze dan weinig tijd hebben om eruit te leren en ze het dus niet voor opdrachten kunnen gebruiken. Ik hoop dat je deze keuze begrijpt van onze kant en wens je veel succes met de aankomende tentamens! Met vriendelijke groeten, het Reken Maar team

• Rob Noord
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Omdat de verslagen duidelijk en goed zijn

Bedankt Rob!

• Hoe beoordeel je Reken Maar Verslagen?

• Sophie Eliens
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

De levering duurt echt heel erg lang. En wordt nooit op de dag bezorgd dat aangegeven wordt in eerste instantie. Nu al 4x gebeurd.

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Hoi Sophie, wat raar! Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat een levering wat later is, maar als het 4 keer gebeurd dan gaat er structureel wat mis. Hoelang komt het gemiddeld later, kun je er iets meer over vertellen? Groet, het Reken Maar team

• Berend
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Voor de tweede keer is de inhoud vd bestelling verkeerd. Zeer slecht bereikbaar ook!

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Hoi Berend, dat is vervelend! Als het goed is heeft onze klantenservice nu contact met je gehad en het opgelost, klopt dat? Groet, het Reken Maar team

• Amber
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Hele slechte service. Na 9 dagen mijn samenvattingen eindelijk ontvangen en meerdere malen contact op proberen te nemen zonder resultaat.

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Hoi Amber, dat is vervelend! Als het goed is heeft onze klantenservice nu contact met je gehad en het opgelost, klopt dat? Groet, het Reken Maar team

• Maarten Kneefel
    Geverifieerde klant van Reken Maar Verslagen

Ik had deel 1 en 2 besteld van ondernemingsrecht, maar heb 2x deel 2 ontvangen. Ik heb nog steeds geen reactie gekregen op mijn mail. Vorig jaar is exact hetzelfde gebeurd

• koen kranenburg

Goede samenvatting opsturen

• Maaike Zuyderwijk

Top!!!

• Jeff
    Review voor Reken Maar Verslagen

Slechte klantenservice. Ze reageren niet. Verder kloppen de samenvattingen totaal niet.

Antwoord van Reken Maar Verslagen

Hoi Jeffrey, ik heb je een persoonlijke mail gestuurd! Met vriendelijke groeten, Jeroen van Reken Maar

• Ricardo Keeman

Werkt allemaal prima