René Wielens Diervoeders

René Wielens Diervoeders

RWDH staat voor René Wielens Diervoeders Haaksbergen.
Wielens Diervoeders is een speciaalzaak in voeding en artikelen voor dieren en importeert diervoeders en dierenbenodigdheden uit Engeland, Frankrijk, Duitsland, België en Zweden.
We leveren al meer dan 30 jaar aan de detailhandel, (sport)stallen en aan particulieren.

NATUURLIJK GOED VOOR JOUW DIER
In de afgelopen 30 jaren hebben we veel dieren met voeding gerelateerde problemen op een natuurlijke manier én met resultaat kunnen helpen.
Met ons unieke en ruime assortiment dat uit voorraad leverbaar is, kunnen we gebruik maken van hoogwaardige, natuurlijke producten en zorgen we samen met jou voor een optimale gezondheid van jouw dier.
Nagenoeg voor iedere diergroep hebben we een compleet assortiment van verschillende Topmerken.
Voor jouw hond, kat, knaagdier, vogel, pluimvee, schaap, geit, paard, alpaca, lama en ezel kun je bij ons terecht.
Naast dierenvoeding hebben wij een ruim assortiment in dierenbenodigdheden, zoals:

huisvesting
bodembedekking / stalstrooisels
drink- en voederbakken
HiK9 hondenbedden
verzorgingsproducten.
VOEDINGSADVIES
Wij zijn jou graag van dienst voor voedingsadvies op maat voor jouw paard, hond of ander huis- of hobbydier
René Wielens is voedingsdeskundige, niet alleen door opleidingen maar ook door jarenlange ervaring.
Hierdoor heeft Wielens Diervoeders een schat aan kennis in huis en kun je altijd bij ons terecht voor voedingsadvies op maat voor jouw paard, en hond.

We gaan voor kwaliteit en gezondheid!
9,7

• Rody Wigmans

Prima webwinkel

• Leeuwen
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Snelle verzending en fijne service

• Hoe beoordeel je René Wielens Diervoeders?

• Lia Van Sprundel

• Karin Nijenhof

Fijne snelle bezorgjng

• M Voorn
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Goede service, denken met je mee, alles altijd netjes en snel geleverd.

• Laura Vintges
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Duidelijke en snelle service en levering

• Merle De Jong
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Hele fijne winkel!! Makkelijk te bestellen, super snelle levering. Het voer is van goede kwaliteit en volgens paardlief ontzettend lekker. Ook met vragen wordt je super goed en vriendelijk geholpen!! Ik ben zeer tevreden met Rene Wielens en blijf hier ook zeker het voer voor mijn paard bestellen!!

• Hannah Wiggins
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Goed persoonlijk advies, snelle service.

• Lidi Pijfers
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Geweldige service, goede producten.levering op tijd

• Sandra Sibbald

• Wilma Coopmans
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Snelle levering, uitstekend verpakt.

• Yolanda
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Goede adviezen en goede producten

• Kimberley

Lekker snel! Heel erg fijn

• Linda Brouwer
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Goede service, fijn gesprek aan telefoon, handige tips

• Sjeel Bartels

Top service

• Sabine
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Geeft goed advies. Groot assortiment goede kwaliteitsproducten en snel en goed geleverd.

• Jolanda Scheffer

Goed voer

• L.
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Super winkel, eindelijk een hondenstretcher gevonden voor onze Spaanse mastin van 75 kg, met een zinvol draagvermogen van 100 kg. Super ding, lichtgewicht, stevig, handig te monteren, met handige draagtas. Webwinkel zelf is een beetje moeilijk te doorzoeken, maar afhandeling bestelling verloopt super vlot, en goede uitleg. Niks op aan te merken!

• Marielle Tasseron
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Goede service, en snelle afhandeling. Ik bestel hier altijd naar alle tevredenheid.

• Justa van Hoof
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Goed assortiment. Snelle levering. En een super goede service; als er iets met je bestelling is dan nemen ze direct contact met je op en ze denken met je mee!