René Wielens Diervoeders

René Wielens Diervoeders

RWDH staat voor René Wielens Diervoeders Haaksbergen
Wielens Diervoeders is een speciaalzaak in voeding en artikelen voor dieren en importeert diervoeders en dierenbenodigdheden uit Engeland, Frankrijk, Duitsland, België en Zweden.
We leveren al meer dan 30 jaar aan de detailhandel, (sport)stallen en aan particulieren.

NATUURLIJK GOED VOOR JOUW DIER
In de afgelopen 30 jaren hebben we veel dieren met voeding gerelateerde problemen op een natuurlijke manier én met resultaat kunnen helpen.
Met ons unieke en ruime assortiment dat uit voorraad leverbaar is, kunnen we gebruik maken van hoogwaardige, natuurlijke producten en zorgen we samen met jou voor een optimale gezondheid van jouw dier.
Nagenoeg voor iedere diergroep hebben we een compleet assortiment van verschillende Topmerken.
Voor jouw hond, kat, knaagdier, vogel, pluimvee, schaap, geit, paard, alpaca, lama en ezel kun je bij ons terecht.
Naast dierenvoeding hebben wij een ruim assortiment in dierenbenodigdheden, zoals:

huisvesting
bodembedekking / stalstrooisels
drink- en voederbakken
HiK9 hondenbedden
verzorgingsproducten.
VOEDINGSADVIES
Wij zijn jou graag van dienst voor voedingsadvies op maat voor jouw paard, hond of ander huis- of hobbydier
René Wielens is voedingsdeskundige, niet alleen door opleidingen maar ook door jarenlange ervaring.
Hierdoor heeft Wielens Diervoeders een schat aan kennis in huis en kun je altijd bij ons terecht voor voedingsadvies op maat voor jouw paard, en hond.

We gaan voor kwaliteit en gezondheid!

• Eelco
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Bezorging ging ondanks de feestdagen uitstekend. Producten waren goed verpakt en het hooi wordt smaak gegeten door de konijnen en onze hond vindt de gedroogde vissnacks heerlijk!! Top service.

• RH Huls

Vlot afgeleverd.

Hartelijk dank!!!

• Hoe beoordeel je René Wielens Diervoeders?

• Mariette Jaksch - Ollig
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Neemt ruim de tijd, denkt mee, prima service!!!

Antwoord van René Wielens Diervoeders

Superbedankt voor je positieve beoordeling, Mariette!

• Marjan Van Nimwegen

Snelle levering 👌

Antwoord van René Wielens Diervoeders

Marjan, hartelijk dank voor je positieve beoordeling!

• Deborah Van bokhorst

Zeer snelle service

Hartelijk dank, Deborah!

• Sabine Disbergen
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Geweldige service, kundig, persoonlijk en klantvriendelijkheid! Heel mooi assortiment!

Antwoord van René Wielens Diervoeders

Wow, DANK JE WEL, Sabine!!
    Leuk om te horen/lezen dat je ons zo positief beoordeelt en waardeert!

• J. Vestjens
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Snelle levering, super produckt. Deze kleur was alleen bij jullie te vinden op google. 👍🏻

Antwoord van René Wielens Diervoeders

Bedankt voor je super beoordeling!! Ja, wij zijn ook fan van de HiK9 hondenstretcher en al hun kwalitatieve accessoires!
    Veel plezier met en van je HiK9 aankoop.

• Diana van de Wijgaart
    Geverifieerde klant van René Wielens Diervoeders

Goede service, denkt mee en zorgt dat de bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden

Antwoord van René Wielens Diervoeders

TOP, hartelijk dank voor je positieve beoordeling, Diana!!!

• Remy Groenen
    Review voor René Wielens Diervoeders

Bestel altijd ons hondenvoer bij hun, perfect advies en snelle levering. zeker een aanrader.

Hi Remy,
    Bedankt voor je positieve beoordeling!
    Goed advies is volgens ons maatwerk en dat geven we graag!
    Graag tot ziens.