Reparatiespelcomputers.nl

Reparatiespelcomputers.nl

Wij leveren onderdelen, accessoires, kabels en voeren reparaties uit voor uw Xbox One , Xbox 360, Playstation 3, Playstation 4, Playstation ,5 PSP, Nintendo switch ,Nintendo Wii, Nintendo DS, Nintendo DSi, Nintendo New 3ds ,Nintendo New 3ds xl ,Nintendo WiiU,Ipad, Gamecube en vele andere gameconsoles

Wij van Reparatiespelcomputers.nl begrijpen maar al te goed dat de dienstverlening niet eindigt bij
de reparatie van je spelcomputer, sterker nog, dan begint die juist! Klantwaardering staat voorop
Alles wat wij doen, draait om u, omdat wij u nodig hebben. Wij laten zien dat we echt anders werken.
Niet alleen met onze scherpe tarieven en met de hoge kwaliteit van ons advies, maar ook met de goede service.
Wij vinden het belangrijk dat u voelt, dat u voor ons geen nummer bent, maar een klant waar wij blij mee zijn.
Wij staan voor u klaar als het goed gaat, maar ook als het even tegen zit.
U, als klant, komt absoluut op de eerste plaats. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.
service en reparatie

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 12-06-2024 stopgezet

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

In 2007 begon Reparatiespelcomputers de eerste consoles te repareren. Omdat er geen opleiding/training bestaat voor console reparatie is Reparatiespelcomputers zelf eerst jarenlang research en testen gaan doen. Na een aantal jaar testen, verbeteren van technieken en het zoeken naar de beste onderdelen zijn we in 2011 officieel begonnen als bedrijf.Servicebedrijf in spelcomputers,pc,laptop,gameconsole controllers  reparatie & onderhoud.
Door onze brede kennis en ruim 14 jaar ervaring in dit vak.  Zijn wij in staat al uw problemen snel en vakkundig op te lossen.
i

Bekijk Manifest