Reparatiespelcomputers.nl

Reparatiespelcomputers.nl

Wij leveren onderdelen, accessoires, kabels en voeren reparaties uit voor uw Xbox One , Xbox 360, Playstation 3, Playstation 4, Playstation ,5 PSP, Nintendo switch ,Nintendo Wii, Nintendo DS, Nintendo DSi, Nintendo New 3ds ,Nintendo New 3ds xl ,Nintendo WiiU,Ipad, Gamecube en vele andere gameconsoles

Wij van Reparatiespelcomputers.nl begrijpen maar al te goed dat de dienstverlening niet eindigt bij
de reparatie van je spelcomputer, sterker nog, dan begint die juist! Klantwaardering staat voorop
Alles wat wij doen, draait om u, omdat wij u nodig hebben. Wij laten zien dat we echt anders werken.
Niet alleen met onze scherpe tarieven en met de hoge kwaliteit van ons advies, maar ook met de goede service.
Wij vinden het belangrijk dat u voelt, dat u voor ons geen nummer bent, maar een klant waar wij blij mee zijn.
Wij staan voor u klaar als het goed gaat, maar ook als het even tegen zit.
U, als klant, komt absoluut op de eerste plaats. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.
service en reparatie
9,1

• Herbie Thurnim
    Geverifieerde klant van Reparatiespelcomputers.nl

Na niet werken geleverde laser heeft leverancier aangeboden om hem toch werkend te maken en een gratis verzendlabel opgestuurd. Dikke kerst-klantensercice!!!

• Maaike
    Review voor Reparatiespelcomputers.nl

Ontzettend blij met deze service! Ik was bijna de hoop nabij van mijn Nintendo 3DS XL. En toen vond ik deze service op Google met goede reviews.
    En wat ben ik blij! En wat een eerlijkheid. Hij heeft mijn Nintendo helemaal nagekeken en kon geen schade vinden. Alles was gelukkig goed. De contactpunten van de SD kaart slot zijn extra gesoldeerd en ik hoefde alleen de verzendkosten te betalen. Tot nu toe werkt mijn Nintendo goed! Ik ben ontzettend blij! Binnen een week had ik mijn console terug.
    Ik kan iedereen deze shop aanraden met een kapotte console. Niet gelijk weggooien of een nieuwe kopen, maar eerst hier na laten kijken, want misschien valt het wel mee.

• Hoe beoordeel je Reparatiespelcomputers.nl?

• Dani Krokkee
    Geverifieerde klant van Reparatiespelcomputers.nl

Het DSLite schermpje dat ik had gekocht was in slechtere staat dan mijn originele scherm uit 2007

• Glenn
    Geverifieerde klant van Reparatiespelcomputers.nl

Op Google gevonden als de goedkoopste voor wat ik zocht. Donderdag besteld en betaald en zaterdag al in huis. Helemaal dikke prima zou ik zeggen. Ben niet zo van de reviews maar gun het kleine ondernemers vaak wel die gewoon hun werk doen en de service leveren die ze beloven..

• Ruben van der Weijden
    Geverifieerde klant van Reparatiespelcomputers.nl

Precies wat ik nodig had

• Angelo Van gucht

• Aniek Berg

Snel geleverd

• Kevin
    Geverifieerde klant van Reparatiespelcomputers.nl

De verzending is prima, kwam vlot aan. Helaas was het bestelde scherm niet netjes. Krasjes op zowel de voor als achterkant, leek tweedehands.

Antwoord van Reparatiespelcomputers.nl

jammer dat u niet eerst even contact met ons heeft op genomen ,graag wil ik u duiden dat de 100% lcd nieuw zijn en voorzien van een dun laagje plastic voor bescherming ,helaas kan er aan de achterkant van de metalen behuizing krassen zijn ,wij zullen u feedback verwerken en de opmerking ook bij het betreffede product vermelden

• ON
    Geverifieerde klant van Reparatiespelcomputers.nl

Goede service, niks op aan te merken. Afhaal moment was vlot geregeld.

• Erik van Leuken

Snel geleverd!

• Ronnie Cornelis

Top service!

• T. de Vries
    Geverifieerde klant van Reparatiespelcomputers.nl

Goede prijzen en snelle service!

• Rdt
    Review voor Reparatiespelcomputers.nl

Snelle levering. Helaas heeft het lcd scherm dode pixels wat niet aangegeven stond.
    Ik heb het er maar bij gelaten want ik wou niet opnieuw alles uit elkaar halen om weer een nieuw lcd scherm er in te zetten.

• Joyce Serkei

Goede service!.

• M. Melissen
    Review voor Reparatiespelcomputers.nl

Na reparatie bleek mijn Wii door een verkeerde instelling bij mijn HDD de Wii niet te werken. De service die ik daarna kreeg via whatsapp was uitstekend. Uiteindelijk de Wii werkende gekregen. Had ik alleen nooit voor elkaar gekregen. Goede prijs en snelle service. Zeker een aanrader bij defecte Wii en/of 2DS. Dank jullie wel,

• Chantal
    Review voor Reparatiespelcomputers.nl

Goede service en snel en niet duur

• Jeffrey
    Review voor Reparatiespelcomputers.nl

Een product voor mijn xbox besteld. Er moest nog wat aan versteld worden. Dit kon reparatiespelcomputers doen zonder extra kosten.

De service was echt top dankjewel!