Repeatershop.nl

Repeatershop.nl

Repeatershop.nl is een webshop van Basecom B.V. Wij leveren een zeer uitgebreid assortiment. professionele GSM/UMTS repeaters, antennes en accessoires voor alle operators in de EU. Wij leveren en verzenden onze producten wereldwijd.

Door eigen import zijn veel artikelen uit ons assortiment binnen de EU uitsluitend verkrijgbaar bij Repeatershop.nl

Repeatershop.nl werkt met externe specialisten voor het uitvoeren van site surveys, installaties en metingen. Deze worden uitgevoerd met geavanceerde meetapparatuur van Nokia en Ericsson (temps) ook maakt de Repeatershop.nl als enige gebruikt van portable spectrum analyzers. Repeatershop.nl heeft een gratis helpdesk, deze heeft antwoord op alle vragen op het gebied van GSM/UMTS signaal problemen, Ook kan onze helpdesk u op afstand helpen bij het installeren.
8,5

• Gertjan
    Review voor Repeatershop.nl

Via de site een bestelling gedaan van muurbeugels. Ik kreeg geen bevestiging en dacht die zal in de spambox zitten waar ik de dag er na even in ben gaan kijken. Helaas geen mail ontvangen van deze webshop. Nadat ik op vrijdag omstreeks 1300 belde met de firma met de vraag over mijn bestelling kreeg ik te horen dat ze het bij haar collega moest navragen. Ik zou terug gebeld worden. Toch wel straks? Ik wilden de beugels graag ontvangen omdat ik dan de boel kon ophangen. Om 1600 zelf maar weer eens gebeld en kreeg te horen dat ze haar collega niet kon bereiken ????? Die zou misschien vandaag nog wel bellen maar geen idee of dat ging lukken. Hierop gaf ik aan de bestelling te annuleren en ik ze ergens anders ging kopen bij een firma die wel doet wat ze beloven. De dame was totaal niet echt klant gericht bezig, ik zou mij kapot schamen als een klant hier over moet bellen. Tot mijn grote verbazing komt er zaterdagmorgen een pakket via PostNL met jawel muurbeugels. Natuurlijk totaal iets anders dan wat ik besteld had…. Nee ik bestel hier werkelijk nooit meer.

• Hans de Roos
    Review voor Repeatershop.nl

Alles wat ze bij deze shop beweren over service is waar! In 2016 kocht ik op advies van de heer Van de Steeg een repeater, merk SignalPro, om het telefoonsignaal bij ons huisje in Frankrijk te versterken. Dit jaar bleek de repeater niet meer te werken. Na snelle telefonische ondersteuning was de onvermijdelijke conclusie: defect. Volgens de Repeatershop is dat bij dit apparaat uitzonderlijk. Er werd mij direct en ongevraagd een nieuw apparaat aangeboden en dat na 4 jaar! Bovendien werd het dezelfde dag verstuurd naar ons adres in Frankrijk. Wat een fantastische service!!! Dit bedrijf is voor mij een 200% aanrader.

• Hoe beoordeel je Repeatershop.nl?

• Cor
    Review voor Repeatershop.nl

De communicatie over de levertijd kan nog iets beter, maar verder is alles prima verlopen en na een paar dagen had ik mijn pakketje keurig gratis thuisbezorgd.

• Martin
    Review voor Repeatershop.nl

Op dinsdag muurbeugel besteld, vrijdag in huis. Factuur en aankondiging verzending netjes per mail. Product voldoet 100% aan de verwachting.

• Adriaan
    Review voor Repeatershop.nl

Snel binnen en werkt super

• Eric Quist

Zeer goede service.

Een drie jaar oude installatie werkte niet meer.
    Mogelijke oorzaak was volgens Repeatershop het niet juist functioneren van de voedings adapter.
    Ze hebben direct een nieuwe adapter verstuurd.
    Deze een dag later ontvangen en aangesloten.
    Alles werkte nu weer als vanouds.

Bedankt voor de snelle en zeer goede service.

• Rienk Dijkstra
    Review voor Repeatershop.nl

Zeer goede service; klantgerichte houding; verlengde testperiode bespreekbaar

• Ewald Sarneel
    Review voor Repeatershop.nl

Fijne site, goede kennis van support afdeling en uitstekende afhandeling bij DOA