Repeatershop.nl

Repeatershop.nl

Repeatershop.nl is een webshop van Basecom B.V. Wij leveren een zeer uitgebreid assortiment. professionele GSM/UMTS repeaters, antennes en accessoires voor alle operators in de EU. Wij leveren en verzenden onze producten wereldwijd.

Door eigen import zijn veel artikelen uit ons assortiment binnen de EU uitsluitend verkrijgbaar bij Repeatershop.nl

Repeatershop.nl werkt met externe specialisten voor het uitvoeren van site surveys, installaties en metingen. Deze worden uitgevoerd met geavanceerde meetapparatuur van Nokia en Ericsson (temps) ook maakt de Repeatershop.nl als enige gebruikt van portable spectrum analyzers. Repeatershop.nl heeft een gratis helpdesk, deze heeft antwoord op alle vragen op het gebied van GSM/UMTS signaal problemen, Ook kan onze helpdesk u op afstand helpen bij het installeren.

• Hans de Roos
    Review voor Repeatershop.nl

Alles wat ze bij deze shop beweren over service is waar! In 2016 kocht ik op advies van de heer Van de Steeg een repeater, merk SignalPro, om het telefoonsignaal bij ons huisje in Frankrijk te versterken. Dit jaar bleek de repeater niet meer te werken. Na snelle telefonische ondersteuning was de onvermijdelijke conclusie: defect. Volgens de Repeatershop is dat bij dit apparaat uitzonderlijk. Er werd mij direct en ongevraagd een nieuw apparaat aangeboden en dat na 4 jaar! Bovendien werd het dezelfde dag verstuurd naar ons adres in Frankrijk. Wat een fantastische service!!! Dit bedrijf is voor mij een 200% aanrader.

• Cor
    Geverifieerde klant van Repeatershop.nl

De communicatie over de levertijd kan nog iets beter, maar verder is alles prima verlopen en na een paar dagen had ik mijn pakketje keurig gratis thuisbezorgd.

• Hoe beoordeel je Repeatershop.nl?

• Martin
    Geverifieerde klant van Repeatershop.nl

Op dinsdag muurbeugel besteld, vrijdag in huis. Factuur en aankondiging verzending netjes per mail. Product voldoet 100% aan de verwachting.

• Adriaan
    Review voor Repeatershop.nl

Snel binnen en werkt super

• Eric Quist

Zeer goede service.

Een drie jaar oude installatie werkte niet meer.
    Mogelijke oorzaak was volgens Repeatershop het niet juist functioneren van de voedings adapter.
    Ze hebben direct een nieuwe adapter verstuurd.
    Deze een dag later ontvangen en aangesloten.
    Alles werkte nu weer als vanouds.

Bedankt voor de snelle en zeer goede service.

• Rienk Dijkstra
    Review voor Repeatershop.nl

Zeer goede service; klantgerichte houding; verlengde testperiode bespreekbaar

• Ewald Sarneel
    Review voor Repeatershop.nl

Fijne site, goede kennis van support afdeling en uitstekende afhandeling bij DOA