Restyleparts

Lidmaatschap per 25-07-2018 stopgezet

6,9

• Jan De Muyter
    Review voor Restyleparts

Stuk niet gekregen, was niet meer in voorraad.

• Gerard
    Review voor Restyleparts

Goede website vind het jammer dat je geen bevestiging
    krijgt van je bestelling maar product en levering zeer tevreden over
    ga zeker terugkomen!

• Bilal Shahid
    Review voor Restyleparts

Heel erg tevreden met de manier van communiceren met de klant.
    Alleen een beetje teleurgesteld dat het geen wat ik zocht niet op voorraad is, moet 2 weken wachten.
    Verder helemaal toppie!

• Esther
    Review voor Restyleparts

Verkeerde artikel geleverd gekregen. Daar over gebeld en voicemail in gesproken. Geen reactie terug gekregen.

• Bart Koevoets
    Review voor Restyleparts

Ik heb een set sportstoelen besteld en deze waren goed afgehandeld. Alleen was het jammer dat bij DHL veel problemen voorkwamen, dit was niet de fout van Restyleparts, terwijl dit niet hun fout was hebben zij mij hierbij zeer professioneel geholpen en ben daarom nog steeds zeer tevreden!

• Deprez

Perfecte service.
    Snelle levering.
    Voor mij een aanrader.

• bob
    Review voor Restyleparts

slechte service, slecht product geleverd (niet goed afgewerkt en niet kloppende maten).
    wanneer je wilt retourneren krijg je met geen 1 enkele mogelijkheid contact met de webshop/meneer.
    zeer maar dan ook zeer ontevreden over deze webwinkel gewoon een schande dat deze man nog een webwinkel mag hebben!!!!

• Dennis
    Review voor Restyleparts

Achterlampen voor Fiat Grande Punto besteld. Lukte eerst niet, maar snel een mail met uitleg gekregen en toen ging het wel. Lampen waren veel goedkoper als elders, snel geleverd en superdegelijk verpakt! Volgende keer kijk ik als 1ste op deze site.

• Benjamin verstraete

Beste
    Het zou fijn dat dat we het verzonden pakket kunnen volgen.
    Ik heb nog steeds niet afgeleverd gekregen.
    Mvg

• Saydam
    Review voor Restyleparts

Bmw kofferbak lip besteld. Slechte kwaliteit, lip is 3 cm te kort. Er word niet gereageerd op mails en de telefoon word ook nooit opgenomen. Terug stuuren heeft ook geen zin omdat je je geld niet terug krijgt.

• Ditdus
    Review voor Restyleparts

Zeer lange levertijd. Als ik dat eerder had geweten had ik mijn spullen ergens anders besteld. 12-14dagen wachten is niet meer van deze tijd.

• Sven
    Review voor Restyleparts

Erg snelle levering en keurig verpakt, ik was blij verrast toen ik zaterdag mijn pakket ontving.. had hem pas maandag of dinsdag verwacht!!
    Zal het zeker aanraden aan diegene die spullen voor zijn auto nodig heeft.

• marcel van der steen
    Review voor Restyleparts

Prima vragen beantwoord, goede service dat van sturen van eventuele samples.

• Kees Smulders
    Review voor Restyleparts

Een arm steun bestelt het was een prima steun maar de bevestiging was niet correct ze hebben er alles aan gedaan maar de leverancier bleef in gebreken en toen hebben ze alles terug laten sturen en gemaakte kosten zijn volledig vergoed klasse behandeling vind ik

• P. Derks
    Review voor Restyleparts

Zeer klantvriendelijk, snelle levering.

• Lisa
    Review voor Restyleparts

Goede webwinkel met goede service.
    Mijn bestelling werd goed verpakt en binnen 2 dagen al bezorgt.