Retro-gamingshop.nl

Retro-gamingshop, de snelst groeiende retro game webwinkel van Nederland.
Dagelijks word ons assortiment aangevuld om onze klanten te voorzien van de beste games voor de juiste prijs!

✅Veilig betalen met iDeal
✅Snel in huis
✅Groot assortiment

Geniet van een ruime keuze games & consoles! Super Nintendo (SNES), Nintendo NES, Nintendo 64 (N64) & ook de Playstation serie mag niet ontbreken!

Filter 66 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 60 met beschrijving

• Owais Farooqi
    Geverifieerde klant van Retro-gamingshop.nl

Mijn beste en meest favoriete bestelling ooit. Fantastisch. Perfect. Uitstekend. Ik ben er reuze tevreden mee. Alles werkt goed. Mijn complimenten. Voortaan als ik nieuwe computer en/of computerspellen ga en/of wil bestellen, dan bestel ik bij Retro. Cijfer: 10

• Agnieszka Gnach
    Geverifieerde klant van Retro-gamingshop.nl

prima service, snel zonder enig voorbehoud. Dat iedereen werkt zoals jij

• Hoe beoordeel je Retro-gamingshop.nl?

• Nordin Tallih

Alles verliep soepel

• Lex
    Review voor Retro-gamingshop.nl

Geweldige service! Ben zeer te spreken over de manier van communiceren en de snelheid er van. Top bedrijf!

• Pieter Roodbergen

voldoet

• Milan
    Geverifieerde klant van Retro-gamingshop.nl

Snelle levering, goede service en de producten hebben een eerlijke prijs en goede kwaliteit. Ik zal zeker nogmaals hier bestellen!

• Jannick Meirmans
    Geverifieerde klant van Retro-gamingshop.nl

Snel bezorgt en werkt zoals het het moet👍🏼

• A M Hansma
    Geverifieerde klant van Retro-gamingshop.nl

Zeer tevreden met de service! Ik had wat vragen voor mijn aankoop en die werden alle snel en nauwkeurig beantwoord. De verzending was prompt. Het product zelf ( Nintendo64) werkt ook prima, dus hier een meer dan tevreden klant :-)

• t.devrieze
    Review voor Retro-gamingshop.nl

ik heb hier mijn eerste vintage nintendo gekocht zoals een n64 en nu een budget snes met super gameboy hele goede service en goede prijzen groetjes thiago

Antwoord van Retro-gamingshop.nl

Hey Thiago! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, we doen uiteraard erg ons best om al onze klanten tevreden te stellen. Veel game plezier toegewenst en graag tot ziens!

• Oualid Es Sousi
    Geverifieerde klant van Retro-gamingshop.nl

Goede prijzen en snel bezorgd! Duidelijke fotos van de producten op de site. Tip: een betaal later methode toevoegen.

Antwoord van Retro-gamingshop.nl

Bedankt voor de Feedback! We nemen het in acht en hopen hier snel een verandering in te maken. Veel game plezier gewenst :)