RetroNintendoKopen.nl

RetroNintendoKopen.nl

De allerleukste winkel voor al jouw video game nostalgie. Van de Super Nintendo tot de Game Boy en van de PS1 tot de Xbox - wij sturen het allemaal met heel veel liefde naar je toe!
gamen videospelletjes spelcomputers
9,4
Filter 6583 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6559 met beschrijving

Taal

• Abdülkadir Kaya

Alles verlief super. 👍🏻

• Carlijn
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Snelle levering en artikel keurig verpakt!
    Daarbij ook een persoonlijke (en humoristische!) benadering. Super leuk, meestal zijn webwinkels saai maar jullie doen het net even anders. Dik compliment en ik blijf zeker als klant, fijn om een goede en betrouwbare plek te hebben voor al mijn retro-game benodigdheden!

• Hoe beoordeel je RetroNintendoKopen.nl?

• Maximilian Claus
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

Alles zu meiner vollsten Zufriedenheit. Und als Antwort auf die Karte: ich werde rauf und runter Doom spielen 🤘🏻

• Quentin
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Veel keuze, aan vriendelijke prijzen. Top service, leveren ook snel, steeds met een persoonlijke boodschap erbij. Super!

• Oldskool gamer 1988

Ik ga nog een review schrijven als ik mijn ps2 en spulletjes uit heb gepakt,
    maar ik ben zo entheusiast over de snelheid, de vriendelijkheid ,de humor, van deze mensen dat ik daarvoor NU al een dikkke 10 wil geven!!
    Jullie hebben een 36 jarige man weer 13 laten voelen BEDANKT TOPPERS!

• paula
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

snelle levering zag er netjes uit nog niet gebruikt ze is pas over 2 weken jarig top

• Sofie
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Duidelijke en eerlijke communicatie. Alles perfect uitgevoerd. Heel tevreden.

• Isabell
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

Super schneller Versand, Ware funktioniert einwandfrei, freundlicher Kundendienst. Was will man mehr 😊

• Frieda
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Goede, snelle service. Top winkel!

• Joël
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Goed ingepakt en zeer snel verzonden!

• Brandon
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Mooie prijzen en goede service. Ben heel blij met mijn aankopen. Het product werkt heel goed.

• Arno van den Berg
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Aladdin gekocht voor de Super Nintendo en is netjes verpakt en het spel was als nieuw , en hij deed het meteen perfect! Echt een topbedrijf !

• Björn
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Goede service - eerlijk - persoonlijk - goede spullen met anderen woorden gewoon top

• Niek
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Producten prima zoals verwacht kon de nieuwe battarij er zo in solderen

• Ewout
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Wat een heerlijke service. Veel dank voor het reanimeren van mijn gameboy!!

• Weldam
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Duidelijke site, snel en netjes verpakt geleverd.

• Lisette
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Dit bedrijf is geweldig. Nette spullen voor nette prijzen. Snelle verzending en je wordt van alles goed op de hoogte gehouden. Het spaarsysteem is leuk en de persoonlijke benadering is nog leuker :D

• Peter

Geweldige service.

• Paul
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Na het afstoffen van mijn n64 heb ik 4 nieuwe imitatie controllers gekocht bij RetroNintendo. Levering was snel, de controllers werken goed en de persoonlijke boodschap bij mn bestelling maakte mn dag. Dat, en de Starwars Podracer sessie met mn neefjes. Thanks RetroNintendo

• Martin Grabusch
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

Schnelle Lieferung und alles funktioniert einwandfrei. Ich bin positiv überrascht.