RetroXboxKopen.nl

RetroXboxKopen.nl

De allerleukste winkel voor al jouw video game nostalgie. Van de allereerste Xbox Classic tot de Xbox One en van Project Gotham Racing tot Halo - wij sturen het allemaal met heel veel liefde naar je toe!
videospelletjes gamen spelcomputers

• Christiaan
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Geen contact gehad maar ben erg tevreden over hoe de verzending is verlopen zoals gewoonlijk bestelling goed verpakt en snel verzonden. Echt top πŸ‘

• Huib
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Wat een fantastische service! Ik had de Xbox classic besteld. En die kwam echt super snel bij mij terrecht. Met de juiste accessoires (hdmi converter)die jullie hebben aangewezen , kon ik de Xbox direct koppelen met mijn huidige tv.
    Nogmaals bedankt voor de service 🫑

• Hoe beoordeel je RetroXboxKopen.nl?

• Gilroy
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Leuke webshop. Niet te duur. Bijzonder origineel in de communicatie en zeer klantvriendelijk. Probleem werd snel en naar tevredenheid opgelost. Persoonlijk schrijven erbij laat zien dat je als klant wordt gewaardeerd.

• Dubz

Snelle levering goede kwaliteit

• Martijn
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Super snelle levering en alles precies zoals beschreven πŸ‘Œ! Echte toppers met veel liefde en plezier ingepakt dat zie je aan alles 🀩!!

• Frans
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Goeie service , snel geleverd.

• Sebastiaan
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Snelle levering, goede service en fijne communicatie. Heel blij met onze oude nieuwe Xbox One S en de spellen!

• Dave
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Met een gerust hart kopen, altijd alles in orde en een top service. Geweldig team ! Ga zo door πŸ‘Œ

• Najib

Lege hoesjes geleverd

• Arno van den Berg
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Snelle levering van mijn bestelde XBox One S met controller en toebehoren, ondanks hij een budgetmodel was, ziet hij er uit als nieuw, en werkt perfect ! πŸ˜πŸ‘

• Dave

Super service, producten altijd in top staat ! ZEER TEVREDEN

• Tibe
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Alles is zoals beloofd en snel geleverd alles in perfecte staat

• Johan
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Fijne en duidelijke website. De communicatie is goed en op een tikje humoristische manier. Bij de vertraging door PostNL werd er netjes excuses aangeboden. Verder was het product, een 2e hands eerste generatie xbox controller, helemaal in orde. Netjes verpakt en schoon. Alle chips en Mountaindew resten waren eraf gepoets ;). Bedankt voor de service en leuk dat jullie het mogelijk maken om deze producten te bestellen. Jullie hebben het namelijk mogelijk gemaakt voor 3 broers op een nostalgische avond Conflict Deserts Storm 2 te spelen, die we voor het laatst in 2001 hadden gespeeld. Nogmaals bedankt!

• Fleissig
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Manettes Xbox et ps3 , nickel et en état impeccable .Bravo . Service et envois au delà de toutes éloges . Continuer comme ça .

• Max
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Goede service en snel geleverd. Ook al is het natuurlijk niet een originele controller, voelt het wel zo aan en dat voor erg weinig geld!

• Enrico de Jong
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Duidelijke omschrijving en leuke communicatie. Product naar wens.

• Corné
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Erg fijne online winkel. De persoonlijke touch en de service zijn geweldig. Prijs-kwaliteit zeer goed. Kocht er een tweedehands Xbox. Alles werkt, prima verpakt en vlot in bezit gekregen, begeleid met grappige en duidelijke mails. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Niets dan lof. Ik zou hier zeker weer durven bestellen!!!!!

• Julia

De service en producten

• Emiel
    Review voor RetroXboxKopen.nl

goede service en werd goed op de hoogte gehouden met hele grappige mailtjes

• Maikel Jansen
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Artikelen waren sneller binnen dan verwacht, en in uitstekende staat