RetroXboxKopen.nl

RetroXboxKopen.nl

De allerleukste winkel voor al jouw video game nostalgie. Van de allereerste Xbox Classic tot de Xbox One en van Project Gotham Racing tot Halo - wij sturen het allemaal met heel veel liefde naar je toe!
videospelletjes gamen spelcomputers
9,1

• Sebastiaan
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Snelle levering, goede service en fijne communicatie. Heel blij met onze oude nieuwe Xbox One S en de spellen!

• Dave
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Met een gerust hart kopen, altijd alles in orde en een top service. Geweldig team ! Ga zo door 👌

• Hoe beoordeel je RetroXboxKopen.nl?

• Najib

Lege hoesjes geleverd

• Arno van den Berg
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Snelle levering van mijn bestelde XBox One S met controller en toebehoren, ondanks hij een budgetmodel was, ziet hij er uit als nieuw, en werkt perfect ! 😁👍

• Dave

Super service, producten altijd in top staat ! ZEER TEVREDEN

• Tibe
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Alles is zoals beloofd en snel geleverd alles in perfecte staat

• Johan
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Fijne en duidelijke website. De communicatie is goed en op een tikje humoristische manier. Bij de vertraging door PostNL werd er netjes excuses aangeboden. Verder was het product, een 2e hands eerste generatie xbox controller, helemaal in orde. Netjes verpakt en schoon. Alle chips en Mountaindew resten waren eraf gepoets ;). Bedankt voor de service en leuk dat jullie het mogelijk maken om deze producten te bestellen. Jullie hebben het namelijk mogelijk gemaakt voor 3 broers op een nostalgische avond Conflict Deserts Storm 2 te spelen, die we voor het laatst in 2001 hadden gespeeld. Nogmaals bedankt!

• Fleissig
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Manettes Xbox et ps3 , nickel et en état impeccable .Bravo . Service et envois au delà de toutes éloges . Continuer comme ça .

• Max
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Goede service en snel geleverd. Ook al is het natuurlijk niet een originele controller, voelt het wel zo aan en dat voor erg weinig geld!

• Enrico de Jong
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Duidelijke omschrijving en leuke communicatie. Product naar wens.

• Corné
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Erg fijne online winkel. De persoonlijke touch en de service zijn geweldig. Prijs-kwaliteit zeer goed. Kocht er een tweedehands Xbox. Alles werkt, prima verpakt en vlot in bezit gekregen, begeleid met grappige en duidelijke mails. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Niets dan lof. Ik zou hier zeker weer durven bestellen!!!!!

• Julia

De service en producten

• Emiel
    Review voor RetroXboxKopen.nl

goede service en werd goed op de hoogte gehouden met hele grappige mailtjes

• Maikel Jansen
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Artikelen waren sneller binnen dan verwacht, en in uitstekende staat

• Marcin
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Package delivered quickly in good condition

• Frank
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Verschillende sites bekende voor xbox 360 spellen. Kwam uiteindelijk op deze site terecht. Goeie service Goeie prijzen ze hadden een spel niet op voorraad terwijl het wel op de site stond. Krijg meteen een mail van sorry stond verkeerd bij ons. Hier krijg je wat golden coins om het goed te maken en we hebbe het in je verlanglijst gezet stel als we hem binnen krijgen krijg je meteen bericht. Nou dikke duim voor het hele team ik bestel hier vaker, Ga zo door

• Pinar
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Zeer tevreden vriendelijke mensen aan de telefoon goed geholpen.. is mijn meerdere bestellingen bij hun goed services..

• Jan
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Uitstekende en snelle service, samen hebben we hier thuis met een glimlach het begeleidende briefje gelezen, als we ooit een bedrijf moeten aanraden waar datgene dat je besteld ook echt met veel zorg wordt verzorgd en geleverd, dan zijn jullie dat wel: Dankjewel!

• Kees
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Goede service en een snelle levering

• Mark
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Snelle en goede levering, zelfs met een persoonlijk kaartje erbij van de mensen daar. al in al. Een top bedrijf. Zal zeker vaker dingen gaan kopen daar