Retrocases.nl

Wij verkopen de mooiste en
beste
Retro Cases voor de iPhone
tegen
een scherpe
prijs! NES, Gameboy, Cassettes,
Sneaker hoesjes en veel meer!

Lidmaatschap per 21-12-2016 stopgezet

7,4

• Priscilla
    Review voor Retrocases.nl

Schandalig dat dit de enige manier is om met Retrocases in contact te komen, want hieronder komt het bedrijf schijnbaar wel in actie.
    Voor de verjaardag van mijn vriend een supergaaf hoesje besteld. De levering verloopt via Ninja Cases en duurde langer dan verwacht...oke kan gebeuren. Bleek dat het hoesje in de verkeerde kleur werd geleverd... oke kan gebeuren, even omwisselen toch?! Een verjaardagscadeau werd het toch al niet meer. Het bedrijf vriendelijk verzocht of ik alsnog de juiste bestelling kon ontvangen zoals ook op de bestelbon staat! GEEN ENKELE reactie per mail of telefoon. Als consument krijg je hierdoor het idee dat het om pure oplichters gaat! Ik bleef volhouden, en maar bellen en mailen. Uiteindelijk heb ik de (verkeerde) bestelling maar retour gestuurd met het verzoek of ik mijn geld teruggestort kon krijgen. Al met al bijna 20 euro kwijt, een hoop frustraties en geen hoesje. Bestel alsjeblieft niet bij Retrocases, de kans is te groot dat het mis gaat!

• D. Simsic
    Review voor Retrocases.nl

10-11-2016 twee hoesjes besteld, van de twee hoesjes is maar één hoesje geleverd. Retrocases meerdere malen per e-mail gevraagd op te geven wanneer het tweede hoesje wordt geleverd maar tot op heden geen enkele reactie. Op het nummer 030-3200847 zijn ze ook niet bereikbaar. Retrocases geeft zelf op hun site aan dat ze binnen 24h reageren maar in meeste gevallen zelfs binnen een uur, tot op heden falen ze op alle fronten. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze met een reactie komen en ik het ontbrekende hoesje toegestuurd krijg.

Antwoord van Retrocases.nl

Zoals al aangegeven; excuses voor de miscommunicatie. We hebben het inmiddels al een tijdje geleden opgelost. Daarna geen feedback meer ontvangen, dus we gaan ervan uit dat het naar tevredenheid is opgelost.

• Deborah
    Review voor Retrocases.nl

Op 9 september een hoesje besteld en betaald maar na enkele dagen geen hoesje.
    Wel een schrijven dat het verstuurd was maar nooit wat ontvangen.
    Meerdere keren gebeld en gemaild maar nooit een reactie.
    Gewone vorm van oplichting dus. Wel balen want wel 16.90 kwijt en geen hoesje.
    Dus doe geen aankopen bij Retrocases

Deborah

Antwoord van Retrocases.nl

Wegens een verkeerde levering van de basismaterialen waarmee we de cases maken had deze bestelling wat vertraging opgelopen. Dit zou automatisch als notificatie moeten zijn verstuurd, dit was echter niet het geval. Dit hebben we uiteindelijk handmatig gecommuniceerd en de bestelling is alsnog afgeleverd.

• Maurits J
    Review voor Retrocases.nl

Heb 3 hoesjes besteld voor verschillende Smartphone modellen (voor collega's) en alles kwam de volgende dag aan :) Wel raar dat het losse pakketjes waren, maar toen ik dit navroeg bleek dit te komen door de infrastructuur. Verder helemaal tevreden dus zal er zeker nog een keer wat kopen!!

• Auke
    Review voor Retrocases.nl

Had een HTC One en helaas waren er geen hoesjes beschikbaar hiervoor. Heb toch eens gemaild en wat bleek? Speciaal voor mij is deze alsnog gemaakt en afgeleverd en dat in een dag tijd. Prima dus en ga zeker meer bestellen hier.

• Liv
    Review voor Retrocases.nl

Heb twee iPhone SE hoesjes besteld naar aanleiding van een Facebookbericht en ben heel erg tevreden! Was de volgende dag al in huis. Zal er zo dus weer kopen.

• T.Wasser
    Review voor Retrocases.nl

Hoesje goed op tijd binnen gekregen, voor een goedkope prijs met goede kwaliteit. Enige kritiekpuntje is dat het moeilijk is het bedrijf te bereikwn omdat er niet altijd gereageerd wordt. Verder prima service

• Anton
    Review voor Retrocases.nl

Ik heb een houten case besteld en deze is echt heel mooi. Had hem in drie dagen in huis (vrijdag besteld, dinsdag thuis via de brievenbus).

• Steffie Naessens
    Review voor Retrocases.nl

Ik heb op 11/02/2016 een bestelling geplaatst en betaald.
    Een 2-tal weken later kreeg ik een e-mail dat het hoesje helaas niet meer beschikbaar was. Ik kreeg wel de mogelijkheid om iets anders te kiezen voor hetzelfde bedrag.
    Ik heb dit dan ook onmiddellijk gedaan maar kreeg daar geen reactie op.
    3 weken later had ik nog altijd niets ontvangen.
    Ik heb toen opnieuw gemaild en kreeg enkele dagen later een reactie dat mijn mail verloren was gegaan en dat ze alles snel voor mij zouden oplossen.
    Nog eens 4 weken later had ik nog altijd niets ontvangen. Ik heb nu 3 weken geleden voor de laatste keer gemaild dat ik gewoon graag mijn geld zou terugkrijgen, daar heb ik tot op vandaag nog altijd geen reactie op gehad.
    Ik vind ook nergens een telefoonnummer waarop ik hen kan bereiken. Ik heb nu net nog eens gemaild en probeer ook via deze weg.
    Ik vrees dat ik gewoon mijn geld kwijt zal zijn...

Antwoord van Retrocases.nl

Helaas is er wat mis gegaan omdat de bestelde case niet meer op voorraad was. Er is een keuze gemaakt om voor een andere case te kiezen, maar dit is allemaal verkeerd verwerkt waardoor die aanvraag over het hoofd is gezien. De betaling is inmiddels gecrediteerd op verzoek van de klant met een oprechte excuses voor alle ongemak.

• W. van Alten
    Review voor Retrocases.nl

Ruim een maand geleden hoesje besteld, was op voorraad. Order was in verwerking. Enkele dagen later gekeken op de site, hoesje was ineens niet meer op voorraad, duur 1-14 dagen. Geen bericht van retrocases dat status veranderd was. Dus maar mail gestuurd. Geen reactie. 2 weken later nog maar eens mail gestuurd want verwachte levertijd bleef maar op 1-14 dagen staan. Weer geen reactie. Vandaag gekeken naar status bestelling, bestelnummer is niet bekend bij retrocases. Kan dus niet meer zien wat de status van mijn bestelling is. Heb 3x geprobeerd om status te bekijken, lukt dus niet. Bestelde hoesje staat ook niet meer op de site. Geen bericht van retrocases gehad dat hoesje niet meer leverbaar was. Ook geen geld terug gestort door hen. Dit alles geeft geen aanleiding ooit nog wat te bestellen bij retrocases. Hele slechte service.

Antwoord van Retrocases.nl

In dit geval stond de levertijd op 1-14 werkdagen omdat de case niet meer op voorraad was. De case bleek helaas niet meer leverbaar te zijn dus hebben we de case vervangen voor een ander / nieuw model. Hierdoor is de bestelling helaas zijn koppeling verloren in het systeem waardoor wij hem over het hoofd hebben gezien.

Nadat erover gemaild was hebben we binnen 30 minuten gereageerd en is het aankoopbedrag meteen teruggestort.

• Roderik
    Review voor Retrocases.nl

Heb drie cases besteld en ben zeer tevreden. Had ze snel in huis, het was goed verpakt en de kwaliteit is prima. Wilde toch een case ruilen voor een ander model en dit was geen probleem. Nadat ik hem verzonden had, was het andere model binnen drie dagen in huis. Prima webshop om mee in zee te gaan dus! 5/5

Antwoord van Retrocases.nl

Goed om te horen en bedankt voor de recensie!

• A de Kort
    Review voor Retrocases.nl

Op 25-1-16 een telefoonhoesje besteld, maar niets ontvangen. Via mail met aftersales contact opgenomen, maar enkel een reactie ontvangen over juist bezorgadres. Retrocases zegt vervolgens dat zij het product verzonden hebben en dat het waarschijnlijk kwijt geraakt is bij Post.nl. Ik heb daar zo mijn twijfels over. Ik heb gevraagd om het product nogmaals toe te sturen, maar daar werd in 1ste instantie niet op gereageerd. Inmiddels een ander hoesje besteld en deze was binnen 2 dagen thuis bezorgd. Retrocases heeft contact opgenomen en mij beloofd het bedrag van de 1ste bestelling terug te betalen. Voor alsnog krijgen ze het voordeel van de twijfel.
    Mvg A de Kort

Antwoord van Retrocases.nl

Volgens het systeem was de bestelling verzonden en er waren verder geen eigenaardigheden aan de order. Nadat het adres was gecontroleerd is de supportticket op afgehandeld gezet, onterecht dus en een fout van onze kant. De conclusie is dat de case naar alle waarschijnlijkheid is kwijtgeraakt bij PostNL.

Het bedrag is inmiddels retour gestuurd en zal binnen enkele dagen zijn bijgeschreven.

Nogmaals excuses voor het ongemak en de trage afhandeling.

• sabine
    Review voor Retrocases.nl

Twee maanden geleden een hoesje besteld voor mijn vriend die jarig was. Bij de bestelling was ik mijn huisnummer vergeten hier werd netjes over gemaild en ik kreeg snel een bevestiging dat mijn bestelling verstuurd was. Twee weken later was het hoesje echter nog niet binnen, toen maar even gemaild. Vrijwel snel een reactie terug en toen toch nog maar even afgewacht of die niet nog binnen zou komen. Toen die een maand later nog niet binnen was heb ik nog een mailtje gestuurd maar hier nooit een antwoord opgekregen. Op deze site vond ik toen een telefoonnummer. Ik heb een paar keer geprobeerd te bellen maar elke keer de voicemail. Vervolgens heb ik de voicemail nog ingesproken maar nooit iets terug gehoord. Heel erg jammer want 2 maanden later ben ik 15 euro lichter en heeft mijn vriend nog steeds niet zijn verjaardagscadeau.

Beste Sabine,

We hebben meerdere keren contact proberen op te nemen via de e-mail, maar krijgen hier geen reactie op. Volgens ons ordersysteem is de case namelijk netjes opgestuurd en verzonden naar het juiste adres nadat het huisnummer aan ons was doorgegeven. Vermoedelijk is de case dus zoekgeraakt bij PostNL. Als je alsnog even contact opneemt dan kunnen we je een nieuw exemplaar opsturen, of als je dat liever hebt je orderbedrag retourneren.

Vriendelijke groet,

• boukevh2@gmail.com
    Review voor Retrocases.nl

Coole case besteld, snel in huis en de kwaliteit is beter dan gedacht. Op vragen via Facebook-chat werd binnen 5 minuten gereageerd dus voelde meteen al goed.

• Larissa M
    Review voor Retrocases.nl

Zeer goede webshop en de prijs/kwaliteit verhouding is echt uniek. Mijn case was besteld en erg snel geleverd. Na een week ben ik echter zo stom geweest om er door mijn slordigheid wat krassen op te krijgen. Ik dacht: nooit geschoten is altijd mis, en zodoende stuurde ik een e-mail. Hier werd snel op gereageerd en ik heb gewoon een nieuwe case gekregen :-) Goede betrouwbare webshop dus!

• Mieke
    Review voor Retrocases.nl

Enige maanden geleden twee hoesjes besteld. Één hoesje kwam totaal niet overeen met de afbeelding op de site en heb hierover twee maal gemaild naar de klantenservice maar geen reactie. Dus eens maar nooit weer....

• Emiel van IJsseldijk
    Review voor Retrocases.nl

Ik had bij retrocases een iphone-hoesje besteld. De algemene bestelprocedure werkte prima, alleen was het pakketje helaas tijdens de verzending verloren gegaan.

In de nazorg waren er in eerste instantie wat problemen door een systeemstoring. Toen het probleem eenmaal bekend was, heeft retrocases hier uitstekend op gereageerd door op eigen kosten een nieuwe verzending te doen en deze was snel aangekomen. Hierbij bleek overigens dat ik waarschijnlijk zelf het probleem had veroorzaakt door de postcode onvolledig in te vullen.

4/5 sterren voor de nazorg: deze was prima in order met als verbeterpuntje het sneller oplossen van systeemstoring. Verder niets dan lof voor deze webwinkel.

• Sander
    Review voor Retrocases.nl

Bestelling geplaatst, dag later een bevestiging gekregen dat pakket verstuurd is. Sindsdien niets ontvangen of vernomen. Na 1 week zelf contact opgenomen en er werd toegezegd dat het pakket alsnog opgestuurd zou worden. Na nog eens anderhalf week niets gehoord of gezien te hebben gevraagd of m'n geld terug gestort kon worden, dat kon wel binnen 1,5 uur. Bijzonder teleurgesteld in dit bedrijfje dus!

Antwoord van Retrocases.nl

We hebben het geldbedrag netjes retour gestuurd nadat bleek dat onze pakketjes niet aan zijn gekomen nadat we ze wel hadden opgestuurd.

• Ferry
    Review voor Retrocases.nl

Had een hoesje besteld maar vond hem niet zo mooi en wilde dus
    ruilen. Dat kon gewoon en is verder goed gegaan.

• Janine
    Review voor Retrocases.nl

Na een maand was mijn hoesje kapot gegaan. Ik ging er al niet vanuit
    dat ik een nieuwe zou krijgen (maand is toch wel lang) maar nooit
    geschoten is altijd mis :-) na vriendelijk malcontact heb ik uiteindelijk
    gewoon een nieuw hoesje mogen uitkiezen. 5 sterren dus!!