Reverta
Het Amerikaanse merk Reverta staat bekend om veilige, effectieve anti-aging huidverzorging voor zowel gezicht als lichaam. Daarnaast is Reverta gespecialiseerd in de natuurlijke, doeltreffende behandeling van veelvoorkomende huidproblemen, zoals rosacea, eczeem en acne. Reverta gebruikt zoveel mogelijk natuurlijke ingrediënten.

Het populairste product is Reverta anti-aging crème. Deze bevat maar liefst 19 wetenschappelijk bewezen effectieve anti-aging ingrediënten. De anti-aging crème beschermt tegen alle tien tekenen van huidveroudering. Wat de crème verder uniek maakt is dat het een dagcrème, nachtcrème en oogcrème (3 in 1) is.

Reverta Benelux is officieel importeur van Reverta USA en levert direct aan de consument, zonder dure tussenhandel. De pakketjes passen door de brievenbus. Reverta staat bekend om hun uitgebreide informatie over ingrediënten en producten, maar ook om de persoonlijke aandacht voor hun klanten.

Als een van de weinige aanbieders in de huidverzorgingsbranche biedt Reverta een niet-tevreden, geld-terug-garantie aan.
Filter 113 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 51 met beschrijving

• W Rodenhuis-Wiersma
    Geverifieerde klant van Reverta

Goed product en snelle levering.

• Katrien Decock
    Geverifieerde klant van Reverta

Snelle levering. Alles correct!

• Hoe beoordeel je Reverta?

• Leonie Narna
    Geverifieerde klant van Reverta

Ik gebruik de reverta cremè voor rosacea nu sinds 1,5 maand. Een hele goed cremè die vanaf dag 1 ontzettend fijn aanvoelt. Voor mijn rosacea gebruik ik naast deze cremè ook aminozuren en ga ik naar de acupunctuur. Mijn huid is in korte tijd ontzettend verbeterd.

Antwoord van Reverta

Hartstikke bedankt voor deze review, Leonie. Goed om te horen dat de kwaliteit van je huid zo is opgeknapt!

• Anita MC Janson

Gewoon een goed product

Antwoord van Reverta

Hartelijk dank voor deze review!

• Vivi De Brouwer
    Geverifieerde klant van Reverta

Geweldige service. Zeer goed product. Gebruik dit al jaren en er verschijnen zeer weinig nieuwe rimpeltjes. Correcte1 en snelle levering,

Antwoord van Reverta

Bedankt voor deze review, Vivi. Daar zijn we erg blij mee!

• Catharina Loenen

Zeer snelle levering.

• an moleman

Goede service

• W Rodenhuis-Wiersma
    Geverifieerde klant van Reverta

Goed product en een snelle en correcte levering..

• Cari Man

Goede service, snelle levering

• Helene van Lakwijk
    Geverifieerde klant van Reverta

Ze verkopen een serum tegen rosacea, dat daadwerkelijk helpt.

Antwoord van Reverta

Hartelijk dank, daar zijn we erg blij mee!