Reverta
Het Amerikaanse merk Reverta staat bekend om veilige, effectieve anti-aging huidverzorging voor zowel gezicht als lichaam. Daarnaast is Reverta gespecialiseerd in de natuurlijke, doeltreffende behandeling van veelvoorkomende huidproblemen, zoals rosacea, eczeem en acne. Reverta gebruikt zoveel mogelijk natuurlijke ingrediënten.

Het populairste product is Reverta anti-aging crème. Deze bevat maar liefst 19 wetenschappelijk bewezen effectieve anti-aging ingrediënten. De anti-aging crème beschermt tegen alle tien tekenen van huidveroudering. Wat de crème verder uniek maakt is dat het een dagcrème, nachtcrème en oogcrème (3 in 1) is.

Reverta Benelux is officieel importeur van Reverta USA en levert direct aan de consument, zonder dure tussenhandel. De pakketjes passen door de brievenbus. Reverta staat bekend om hun uitgebreide informatie over ingrediënten en producten, maar ook om de persoonlijke aandacht voor hun klanten.

Als een van de weinige aanbieders in de huidverzorgingsbranche biedt Reverta een niet-tevreden, geld-terug-garantie aan.
9,3
Filter 165 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 79 met beschrijving

• Simone van starkenburg
    Geverifieerde klant van Reverta

Het serum en de wasgel voor rosacea werken echt! Ik gebruik het nu een week en zie al verschil.

Antwoord van Reverta

Goed om te horen, Simone!

• Rob van Pelt
    Geverifieerde klant van Reverta

Goede producten en snelle levering

Hartelijk dank!

• Hoe beoordeel je Reverta?

• Anita MC Janson
    Geverifieerde klant van Reverta

uitstekende service voor een uitstekende kwaliteit producten

Antwoord van Reverta

Hartelijk dank voor je positieve review!

• Piet Hogerheide
    Geverifieerde klant van Reverta

Goede site, gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Antwoord van Reverta

Hartelijk dank voor deze mooie review!

• Jill Millar
    Geverifieerde klant van Reverta

Goede service en top producten

• Josine van ouwerkerk

Goede service, snel bezorgd. Geef

• Vivi De Brouwer
    Geverifieerde klant van Reverta

Snelle en correcte levering. Zeer goed anti aging product.

• AMC Janson

Uitstekende service en prijzen

• Linda Van der Borght
    Geverifieerde klant van Reverta

Ik had heel snel mijn pakje, toppie👍

• Jasper
    Geverifieerde klant van Reverta

Fijne producten met top ingredienten, snel geleverd door de brievenbus. Service ook top

Antwoord van Reverta

Bedankt voor je review, Jasper!

• Rose
    Geverifieerde klant van Reverta

Ik heb Reverta Cellulite Cream besteld vanwege de natuurlijke ingredienten zoals ik op de site heb gelezen. Ik heb het product net ontvangen dus ik heb geen mening over de effectiviteit van het product. Dit gaat om de verpakking. Het product vind ik te duur voor een klein flesje (118 ml). Bovendien, er staat geen info op het flesje behalve de naam van het product; ook niet verpakt in een doosje waar meestal belangrijke info van het product te lezen is. Wel snelle levertijd.

Antwoord van Reverta

Bedankt voor je reactie. Prijs en inhoud (120 ml) staan duidelijk op onze site vermeld dus dat weet je voordat je koopt. Het achteretiket met informatie over het product, ingrediënten etc. ontbreekt blijkbaar in jouw geval. Daar is blijkbaar iets misgegaan want die zit er normaal wel op, ik heb het net nog even gecontroleerd. De informatie op onze site is veel uitgebreider omdat we daar veel meer ruimte hebben. De doos waarin de flacon verpakt wordt is tegelijkertijd brievenbusdoos om het milieu niet onnodig te belasten.
    Fijn dat je onze snelle levertijd waardeert en ik hoop dat der crème je ook bevalt.

• Hans Demming

Super snel geleverd

Bedankt Hans!

• Anita
    Review voor Reverta

Uitstekend betaalbare kwaliteits producten,
    binnen 24 uur in huis,

Antwoord van Reverta

Bedankt voor je mooie beoordeling!

• Tamara Hilberath
    Geverifieerde klant van Reverta

Fijne producten die werken en niet al te duur!

Antwoord van Reverta

Dat horen we graag. Bedankt Tamara!

• Helene van Lakwijk
    Geverifieerde klant van Reverta

Serum tegen rosacea is top!
    Snelle levering.

• Marian Ingeveldt
    Geverifieerde klant van Reverta

Mooie producten die echt werken

Antwoord van Reverta

Fijn om te horen, Marian!

• Cari Man
    Geverifieerde klant van Reverta

Ik bestel al jaren bij reverta. Heerlijke crème en iedereen schat me altijd jonger dan ik ben😃
    Mijn huid blijft er goed bij.

Antwoord van Reverta

Hartelijk dank, Cari. Een mooier compliment kunnen we niet krijgen!

• Monique Vermaas

👍👍👍👍👍

• Anita MC Janson
    Geverifieerde klant van Reverta

Snelle levering, mooi ingepakt, goede werkzame producten eerlijke informatie

• Thanh Kieu Nguyen
    Geverifieerde klant van Reverta

Mooie prijzen en een goede cream en netjes service

Antwoord van Reverta

We zijn blij met je review Thanh Kieu, bedankt!