RezScale modeling

RezScale modeling

RezScale is opgericht door twee enthousiaste vrienden. Al meer dan 10 jaar houden wij ons bezig met het maken van 3D-modellen, grafische designs en vele andere digitale projecten. Met 3D-printers hebben wij onze projecten naar het volgende niveau gebracht. Ons doel is om jouw project ook tot het volgende niveau te krijgen, zo bieden we verschillende diensten aan om jou het best bij te kunnen staan.
  • Nick
    Review voor RezScale modeling

Bestelling snel gemaakt en verzonden. 3d print is in goede kwaliteit. Zeer tevreden met de snelle service.

• Marco NAP
    Review voor RezScale modeling

Precies zoals het Origineel !!

• Hoe beoordeel je RezScale modeling?

• Zet
    Review voor RezScale modeling

Top service. Prettige communicatie. Erg professioneel.

• Mart
    Review voor RezScale modeling

Aandacht voor detail en prettige samenwerking.

• Hans
    Review voor RezScale modeling

Wat een fijn bedrijf. Jongens denken mee en doen wat ze beloven. Reageren snel op email. Korte, heldere lijnen en no-nonsens: heerlijk! Kwaliteit is boven mijn verwachting. Erg blij mee en dat deel ik graag met jou als lezer van dit bericht. Ga er in de toekomst zeker weer gebruik van maken.

• Danscentrum Wijgers
    Review voor RezScale modeling

Na heel 'professioneel' meedenken hebben zij voor ons twee nieuwe zijkappen gemaakt voor de zonwering. Waren bij de zonweringfabrikant niet méér beschikbaar. Voor de mannen van RezScale géén enkel probleem. Voor een zéér vriendelijk bedrag kunnen wij nu weer genieten van een mooi en fris ogend (compleet) knikarmscherm. En zodra er weer iets aan vernieuwing nodig is,, zullen wij dit fijne bedrijf zeker opnieuw benaderen.

• Vince

Super !

• Patrick
    Review voor RezScale modeling

Super fijn bedrijf. Heb Rezscale benadert voor inscannen van 3d modelbouw. Alles werd in goed is overleg gedaan, en voor een betaalbare prijs. Tweede order geplaatst en direct weer 4 produkten laten 3d scannen. Dit ook weer met volle tevredenheid ontvangen. Zelf het aanpassen van de 3d tekening was geen probleem. Top bedrijf! Komen nog vele scans aan.

• Mike T
    Review voor RezScale modeling

Na een aantal 3D print aanbieders te hebben gemaild, kreeg ik van RezScale als enige een duidelijk en meedenkend antwoord op mijn vragen. Binnen enkele dagen mijn print in huis en helemaal tevreden. Door eigen fout verkeerd bestand gestuurd maar werd met duidelijke communicatie opgelost. Kom zeker terug👍👍👍

• Anne-Marie Verschoor
    Review voor RezScale modeling

Aangezien ik mallen maak van beelden en daarvan weer epoxy beelden maak voor op beuzen ( fantasy voornamelijk ) ben ik altijd op zoek naar nieuwe voorbeelden om te reproduceren. Nadat ik diverse beelden had gevonden welke eigenlijk te groot waren voor reproductie had ik bedacht om deze te scannen en 3d uit te printen. Zoals altijd bij mij was dit een goed idee, maar hoe te realiseren. Na eerst zelf uitgezocht te hebben om dit evt eigenhandig te doen, toch maar besloten een oproep te doen om dit te realiseren voor mij. Meerdere reacties waarbij de prijs toch wel ver boven mijn budget lag.

Uiteindelijk werd ik benaderd door Rezscale welke ook mijn producten zeer aansprak en dus ook daarom bereid waren om niet al te ver boven mijn budget te komen.

Ze zijn thuis langs gekomen omdat een deel van de beelden ietwat te duur waren om even op te sturen en ik had intussen zo'n 30 beelden welke ik verkleind of vergroot wilde hebben, dus het ging niet om een paar tientjes 🙂. Ze kwamen met de benodigde apparatuur en zijn net zolang gebleven totdat een deel van de beelden volledig en met hoge kwaliteit gescand waren. Echter een aantal beelden waren zo gedetailleerd dat ze daar andere apparatuur voor nodig hadden en dus wilden ze graag nog eens langskomen om een goede kwaliteit af te leveren. Dit deden ze en namen gelijk al een deel van de 3d geprinte versies mee.

Deze waren ver boven mijn verwachting qua detaillering en kwaliteit, dus ik ben superblij dat ik met ze in zee ben gegaan!

• Zee

Top service!!!!

• Leon
    Review voor RezScale modeling

Ik heb een object laten 3d scannen. RezScale is professioneel, goed in de communicatie en afstemming. Heb alle bestanden gekregen waarmee ik mijn project naar de volgende fase kan brengen. Een uitstekende ervaring. RezScale is voor mij the place to go wanneer ik in de toekomst nog eens iets dergelijks nodig heb. Vijf sterren!

• Jasper Schoenmakers
    Geverifieerde klant van RezScale modeling

Snelle levering en nette klantenservice

• Stef van Lin
    Review voor RezScale modeling

Uitstekende service, hoge kwaliteit, en snelle verzending.