Riemen.nl

Riemen.nl

Riemen.nl is ontstaan uit een productiebedrijf van trendy ceinturen voor dames en heren. Het bedrijf is gevestigd in Dongen. Deze gemeente blinkt uit in deskundig- en vakbekwaamheid ten opzichte van de vervaardiging van leder. Vanaf de 19e eeuw verdiende het overgrote deel van de bevolking zijn kost met deze nijverheid. De vele monumentale leerlooierijcomplexen die Dongen kent, illustreren de rijke leder-geschiedenis die in het Dongense DNA is opgenomen.

Voor riemen.nl geldt dat niet anders. Wij zijn na ruim 40 jaar in de lederindustrie uitgegroeid tot een dynamische fabrikant van trendy leren riemen voor dames, heren en kinderen. De veelzijdigheid van ons bedrijf houdt ons nog steeds groeiende!

Omdat het overgrote deel direct uit eigen productie komt kunnen wij snelle en correcte leveringen garanderen. Afhalen is geen probleem evenals retourneren. Dit alles gebeurd onder een dak aan De Leest in Dongen.

Onze riemen of andere accessoires in uw winkel? Neem hierover dan contact op met onze sales afdeling.

Dit kan via mail op eric@thebeltsfactory.nl of telefonisch op 06-24843680
9,0
1.586 klantbeoordelingen
Filter 1192 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1188 met beschrijving

• D.W. van Kommer

Goed en snel

• Marlies Van Westvoorne - Dubbeld
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Werkelijk prachtige halsbandjes voor mijn 2 miniteckels, hun namen erin ‘gebrand’, zo chique, mooi leer, en supersnel verzonden, heel erg blij en tevreden!! Dankjewel👏🏻🙏🏻👍🏻

• Hoe beoordeel je Riemen.nl?

• Jb Schröder

Mooie riemen prima service

• Lex Dorlas

Goed product, uistekende levering

• Petra
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Mooie kwaliteits riemen voor een mooie prijs. Goede klantenservice

• Donata wings

Snel geleverd

• Fred Kreijen
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Goed product en snelle levering

• R Speelziek

Netjes snel geleverd

• Ineke van der Stoop-Lieffering

Snelle bezorging

• JB
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Prima afgehandeld en snel bezorgd. Goede kwaliteit