Riemen.nl

Riemen.nl

Riemen.nl is ontstaan uit een productiebedrijf van trendy ceinturen voor dames en heren. Het bedrijf is gevestigd in Dongen. Deze gemeente blinkt uit in deskundig- en vakbekwaamheid ten opzichte van de vervaardiging van leder. Vanaf de 19e eeuw verdiende het overgrote deel van de bevolking zijn kost met deze nijverheid. De vele monumentale leerlooierijcomplexen die Dongen kent, illustreren de rijke leder-geschiedenis die in het Dongense DNA is opgenomen.

Voor riemen.nl geldt dat niet anders. Wij zijn na ruim 40 jaar in de lederindustrie uitgegroeid tot een dynamische fabrikant van trendy leren riemen voor dames, heren en kinderen. De veelzijdigheid van ons bedrijf houdt ons nog steeds groeiende!

Omdat het overgrote deel direct uit eigen productie komt kunnen wij snelle en correcte leveringen garanderen. Afhalen is geen probleem evenals retourneren. Dit alles gebeurd onder een dak aan De Leest in Dongen.

Onze riemen of andere accessoires in uw winkel? Neem hierover dan contact op met onze sales afdeling.

Dit kan via mail op eric@thebeltsfactory.nl of telefonisch op 06-24843680
8,5
Filter 389 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 388 met beschrijving

• Harry Booij

πŸ‘πŸ½πŸ‘πŸ½πŸ‘πŸ½πŸ‘πŸ½πŸ‘πŸ½πŸ‘πŸ½

• Jill Linders
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

• Hoe beoordeel je Riemen.nl?

• Emile Van Bergen
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Ze komen na wat ze zeggen .Snel en optijd geleverd

• David Haveman
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Snel en correct. Goed product.

• Elly Huybens
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Snelle afhandeling, duidelijkheid bij verzending. En de riem voldoet perfect aan de verwachting.

• Patricia

Snelle levering !

• Gerard Peeters
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Goede duidelijke website met relevante informatie. Snelle probleemloze levering. Produkt is van goede kwaliteit.

• Tet Engelsma
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Prima service, product snel ontvangen.

• Pim Rugenbrink

Geweldige service.

• dolfijntje
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over de zending en goede kwaliteit