Riemen.nl

Riemen.nl

Riemen.nl is ontstaan uit een productiebedrijf van trendy ceinturen voor dames en heren. Het bedrijf is gevestigd in Dongen. Deze gemeente blinkt uit in deskundig- en vakbekwaamheid ten opzichte van de vervaardiging van leder. Vanaf de 19e eeuw verdiende het overgrote deel van de bevolking zijn kost met deze nijverheid. De vele monumentale leerlooierijcomplexen die Dongen kent, illustreren de rijke leder-geschiedenis die in het Dongense DNA is opgenomen.

Voor riemen.nl geldt dat niet anders. Wij zijn na ruim 40 jaar in de lederindustrie uitgegroeid tot een dynamische fabrikant van trendy leren riemen voor dames, heren en kinderen. De veelzijdigheid van ons bedrijf houdt ons nog steeds groeiende!

Omdat het overgrote deel direct uit eigen productie komt kunnen wij snelle en correcte leveringen garanderen. Afhalen is geen probleem evenals retourneren. Dit alles gebeurd onder een dak aan De Leest in Dongen.

Onze riemen of andere accessoires in uw winkel? Neem hierover dan contact op met onze sales afdeling.

Dit kan via mail op eric@thebeltsfactory.nl of telefonisch op 06-24843680
9,0
Filter 2175 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2171 met beschrijving

• Marit
    Review voor Riemen.nl

Super service. Ik had de verkeerde maat besteld maar het is heel snel en goed geregeld dat ik nu de juiste maat heb

• nora noor
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Goede kwaliteit en snel geleverd

• Hoe beoordeel je Riemen.nl?

• Max
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Prachtige riem, goede kwaliteit en snelle verzending!

• Joseph De Man
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

snelle levering van gevraagde producten. Mooie kwaliteit

Antwoord van Riemen.nl

Dank je wel voor deze positieve review en veel plezier met u nieuwe riem. gr Saar van riemen.nl

• Willem Gabriëls
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Waren alle online aankopen maar zo snel geleverd als bij Riemen.nl , kwaliteitsvolle items + ultrasnelle levering - gewoon kopen

Antwoord van Riemen.nl

Bedankt voor deze positieve review en super fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen. gr Saar van riemen.nl

• Anita van der Goot
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

mooie riemen voor een redelijke prijs en snelle levering, top.

Antwoord van Riemen.nl

Bedankt voor deze positieve review en veel plezier met u nieuwe riem. gr Saar van riemen.nl

• jw pippeling
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Keurig geleverd, netjes verpakt.

Antwoord van Riemen.nl

Bedankt voor deze positieve review en fijn dat de verzending zo goed is verlopen. gr Saar van riemen.nl

• gerard seugling

prima

• Eefje Klessens
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Goed contact en een super snelle levering.

Antwoord van Riemen.nl

Bedankt voor deze positieve review en super om te horen dat het contact goed is verlopen. gr Saar van riemen.nl

• Marc Janzing

• Nora
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Mooie prijzen, mooie riemen van goede kwaliteit!

• Mariola
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Mooie kwaliteit, goede prijzen en snelle service

• Stan Van der Heyden
    Review voor Riemen.nl

Snelle levertijd. zeer tevreden van mijn nieuwe riem, zo moet ik die van m’n ouders niet meer stelen. Voelt van goede kwaliteit aan en ruikt ook nog eens heerlijk, ziet er erg mooi uit. Zeker een aanrader!

• Wim
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Bestelling was prima in orde en snel geleverd

• D Verhoef
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Snel bezord, keurig verpakt. Heel tevreden

Antwoord van Riemen.nl

Bedankt voor deze positieve review en super om te horen dat alles zo goed is bevallen. gr Saar van riemen.nl

• R. Huisman
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Prima service met goed contact

Antwoord van Riemen.nl

Dank je wel voor deze positieve review en fijn dat het contact zo goed verlopen is. gr Saar van riemen.nl

• Doris Van Rompaey
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Mooi artikel , juiste maat en kleur + snelle levering .

• Ramin

👍👍👍👍👍

• Karel Peeters
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Bestelling bij de zaak opgehaald. Zeer net bedrijf.

• anoniem
    Geverifieerde klant van Riemen.nl

Goede kwaliteit riemen en redelijk snelle levering. Goede keuze

Antwoord van Riemen.nl

Dank u wel voor deze positieve review en veel plezier met u nieuwe riem. gr Saar van riemen.nl