Riemen.nl

Riemen.nl

Riemen.nl is ontstaan uit een productiebedrijf van trendy ceinturen voor dames en heren. Het bedrijf is gevestigd in Dongen. Deze gemeente blinkt uit in deskundig- en vakbekwaamheid ten opzichte van de vervaardiging van leder. Vanaf de 19e eeuw verdiende het overgrote deel van de bevolking zijn kost met deze nijverheid. De vele monumentale leerlooierijcomplexen die Dongen kent, illustreren de rijke leder-geschiedenis die in het Dongense DNA is opgenomen.

Voor riemen.nl geldt dat niet anders. Wij zijn na ruim 40 jaar in de lederindustrie uitgegroeid tot een dynamische fabrikant van trendy leren riemen voor dames, heren en kinderen. De veelzijdigheid van ons bedrijf houdt ons nog steeds groeiende!

Omdat het overgrote deel direct uit eigen productie komt kunnen wij snelle en correcte leveringen garanderen. Afhalen is geen probleem evenals retourneren. Dit alles gebeurd onder een dak aan De Leest in Dongen.

Onze riemen of andere accessoires in uw winkel? Neem hierover dan contact op met onze sales afdeling.

Dit kan via mail op eric@thebeltsfactory.nl of telefonisch op 06-24843680
De zekerheden van https://www.riemen.nl