Rietmattenshop.nl

Rietmattenshop.nl

Rietmattenshop.nl uw vertrouwde
adres voor alles soorten natuurlijke
erfafschedingen en tuinproducten.

Lidmaatschap per 10-12-2017 stopgezet

• J.jasper
    Review voor Rietmattenshop.nl

Super ervaring.gisteren iets mis met de bezorging. Volgende dag alsnog afgeleverd.prima service.

• menm
    Review voor Rietmattenshop.nl

Duidelijke info, snelle reactie per mail. Zeer behulpzaam en meedenkend. Bij levering bamboe waren 2 rollen niet accoord echter deze werden zsm nageleverd in goed overleg en mochten na accoord betaald worden.

• Hendriks Groningen
    Review voor Rietmattenshop.nl

Binnen 2 dagen in huis en netjes telefonisch te woord gestaan. prima prijzen en vriendelijke service.

• Hans Wondergem
    Review voor Rietmattenshop.nl

Prachtige erafscheidingen, palmen en planten. Vriendelijk en deskundig advies. Scherpe prijzen en goede koffie. Complimenten van een te reden klant !

• Esther
    Review voor Rietmattenshop.nl

Snelle levering en mooie kwaliteit van de rietplaten, super!

• dierickx

super

• Mevr. Snijders
    Review voor Rietmattenshop.nl

Erg goede en snelle service. Ik heb de rietmatten zelf afgehaald en je wordt snel en vriendelijk geholpen zonder poespas. Uitstekend!

• M. H-C
    Review voor Rietmattenshop.nl

Netjes telefonisch te woord gestaan en een goed advies gekregen.
    Bestelling geplaatst en twee dagen later alles keurig geleverd.

• J.P. Kroeke
    Review voor Rietmattenshop.nl

We zijn erg goed geholpen bij het maken van onze keuze. Goed advies zonder verkooppraatjes :-)

• Nienke
    Review voor Rietmattenshop.nl

Om 17.00 besteld en de volgende ochtend al in huis! Goede kwaliteit wilgenmat!

• Jan Limpens
    Review voor Rietmattenshop.nl

Prima webshop, goede snelle en complete levering.

• mara mutsaers
    Review voor Rietmattenshop.nl

Vriendelijke en goede service, snelle levertijd en een goede prijs/kwaliteit verhouding

• Fabienne
    Review voor Rietmattenshop.nl

Goed en snel geregeld. Ik ben zeer tevreden.

• Sarah
    Review voor Rietmattenshop.nl

Duidelijk informatie over de verschillende soorten wilgen/rietmatten e.d. Fijn dat ze ook leveren in zoveel verschillende formaten. Ik vond het jammer dat het niet mogelijk was om de bestelling te volgen, omdat ik dolenthousiast bezig was met de balkonmetamorfose, kon de rietmat mij niet snel genoeg kon komen. Gelukkig was de mat er snel! Het waait al twee dagen flink maar hij "doet" het nog steeds!

• Anny van der Meer

Wij zijn prima tevreden

• Familie Kranenburg
    Review voor Rietmattenshop.nl

Zeer prettige afhandeling van de bestelling. Super bedankt!

• Familie Kruizinga
    Review voor Rietmattenshop.nl

Prima geïnformeerd over de diverse toepassingen van de rietmatten en alle verschillen zijn duidelijk toegelicht. Levering binnen 24 uur. Top !

• Hella
    Review voor Rietmattenshop.nl

Bij ons staan enkele prachtige palmen in de tuin die het uitstekend doen
    Ook de rieten matten zijn geweldig
    Je krijgt erg goed advies

• Eric Driessen
    Review voor Rietmattenshop.nl

Brabantpalm.... Helemaal top. Mooie palmen en div andere soorten planten. Heb er al diverse palmen en planten gekocht. Je wordt er vriendelijk ontvangen door Bas (Eigenaar) en je krijg goede uitleg onder het genot van een bakkie koffie.

• john de jong
    Review voor Rietmattenshop.nl

Echt helemaal tevreden heb er al verschillende planten gekocht
    Echt een top gozer met goede kwaliteit planten zoals musa palmen varens en strelitias enz neem is een keer een kijkje in moergestel of de webshop