RoBoWebShop
Wij zijn blij dat u op onze website bent gekomen en hopen dat wij wat voor u kunnen betekenen. Onze webshop is nieuw maar ons bedrijf "RoBoWeb uw computer en laptopspecialist" bestaat al bijna 16 jaar. Op deze website proberen wij zo duidelijk mogelijk te zijn t.a.v:
kosten
levertijden
betaal mogelijkheden
afhaal mogelijkheden
zekerheid
garantie
bereikbaarheid
spaarpunten als beloning voor terugkerende klanten
Op onze site ziet u alleen artikelen die op voorraad zijn en dus als u voor 4 uur besteld heeft, normaal gesproken de volgende dag bij u in huis zijn of bij ons afgehaald kunnen worden.

Verder bieden wij een aantal services aan.
U kunt bij ons uw data van uw oude computer laten overzetten, dat noemen we "data overzetten" maar wij willen u ook graag helpen bij het aansluiten van uw router, draadloze printer of uw nieuwe computer in werking zetten en aansluiten dat noemen we "installatie hulp aan huis"
Deze Services kunt u bij de betreffende diensten aanklikken.

Lidmaatschap per 11-04-2018 stopgezet

7,3

• joris knol
    Review voor RoBoWebShop

Wel betaald, nooit geleverd!
    Geluk voor mij dat ik via PayPal betaald had en zodoende het geld zelf nog terug kon halen.

Bestel hier niet!

Antwoord van RoBoWebShop

Beste Joris,
    jammer dat je zo reageert.
    Ik heb je duidelijk aangegeven dat wij niks verzenden voordat de betaling is goedgekeurd.
    In jou geval is de PayPal betaling pending, tot de dag van vandaag.
    Dit wil dus zeggen dat PayPal je betaling onderzoekt en tot de dag van vandaag niet is goedgekeurd.
    Wij zullen altijd eerlijk en duidelijk communiceren naar onze klanten.
    Het RoBoWebShop Team

• karel van der veen

Zo door gaan!

• malou van eldik
    Review voor RoBoWebShop

Product beschadigd en verkeerde oplader. Een reacties bij het zoeken van contact...

Antwoord van RoBoWebShop

Hallo Malou,
    Ik begrijp je reactie.
    We hebben je gelijk aangegeven dat je het retour kan sturen en dat je daarna je geld terug krijgt en ook de retour verzendkosten.
    Tot de dag van vandaag hebben we niks ontvangen van je.
    Wij hebben je gemaild en ik heb geprobeerd telefonisch met je in contact te komen maar helaas is beide niet gelukt.
    WIj zijn een jonge webshop en hebben n.a.v. dit probleem ook voor onszelf afgesproken klanten die refurb bestellen op voorhand te informeren wat ze ongeveer kunnen verwachten. Neemt niet weg dat refurb ook gewoon goed moet functioneren.
    Ik hoor graag van je om het op te lossen.

Gr
    Roel

• Kok van Dorssen
    Review voor RoBoWebShop

Prima betrouwbare snel geleverde bestelling middels website geweest.

• Henrie Evers

Snelle levering en correct

• Wiebe Visser
    Review voor RoBoWebShop

status van bestelling werd bijgehouden en keurig doorgegeven. Alles verliep vlekkeloos. Nu was het wel een kleine bestelling.