Hoewel dit een online bestelling was, werd deze opdracht heel persoonlijk aangepakt. Eén dag na mn bestelling werd ik heel vriendelijk gebeld met de vraag waar ik het hout voor ging gebruiken. Nadat ik vertelde dat ik er een pergola van wilde gaan maken en wist dat robiniahout altijd krom is, was het antwoord dat hij de expeditie ging vragen of ze toch niet al te kromme palen wilde versturen. Heel fijn dat er mee gedacht werd met mijn project. Een paar dagen later werd er weer gebeld dat de bestelling verzonden was en het de volgende dag geleverd zou worden. En dat was ook zo. Dankjewel. 👍🏻
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martin Imanse
- W.
Ik had robina palen besteld, maar deze waren helemaal krom, verschilden veel in lengte, en sommigen waren gebarsten. De planken die ik ook had besteld waren wel goed.
Hoe zou je Robiniahout.nl beoordelen?
- W van Schaik
Super mooi hout , goed service
- P. Kuipers
Snelle service tegen een goede prijs
- Peter peerboom
Prima
- Steven Schepers
Flexibel met levering, fijn bedrijf