Roeloffs Candles

Roeloffs Candles

Een langzaam en bewust leven creëer je met onze handgemaakte producten. Geurkaarsen in Italiaans kaarsenglas ontworpen om een positieve invloed te hebben op jouw emoties. Woondecoratie handgemaakt om rust uit te stralen in jouw veilige haven/ Thuis

• Cynthia Ooijkaas

Super snel verzonden 😍

• Jeroen Banken
    Geverifieerde klant van Roeloffs Candles

Prachtige producten. Geuren blijven lang hangen. Goede kwaliteit. Ik ga zeker vaker bestellen.

• Hoe beoordeel je Roeloffs Candles?

• Gina van Duijghuijzen
    Geverifieerde klant van Roeloffs Candles

Heerlijke geuren, al meerdere malen iets besteld en iedere keer weer onwijs tevreden. De geuren zijn sterk maar niet overheersend, gewoon precies de juiste sterkte waardoor je huis dagen lang heerlijk blijft ruiken! Ik wil niks anders meer sinds ik de kaarsen/roomsprays van Roeloffs Candles gebruik. De kaarsen/roompsprays worden met veel liefde verpakt en zien er erg chique uit waardoor deze in ieder interieur past. Ik raad iedereen dit geweldige bedrijf aan!!

Antwoord van Roeloffs Candles

Bedankt voor je mooie en eerlijke review Gina! Fijn om er een vaste klant zoals jou bij te hebben.

• Lara
    Review voor Roeloffs Candles

Super snel bezorgd! Leuk persoonlijk kaartje erbij! Kaars ruikt ook heerlijk naar een kerstboom, precies wat ik wou en een hele natuurlijke geur! Echt super

Antwoord van Roeloffs Candles

Bedankt voor je review Lara.
    Geniet van de Christmas Tree :) dat is hier ook de favoriet!

• Monique
    Geverifieerde klant van Roeloffs Candles

Snelle levering, leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling en heerlijke geuren.

Antwoord van Roeloffs Candles

Graag gedaan Monique! Geniet van je autoparfums :)

• Ilse Broekhaus
    Review voor Roeloffs Candles

Snelle verzending goed verpakt. Ruikt heerlijk

Antwoord van Roeloffs Candles

Graag gedaan en geniet ervan! :)

• Anja Hofman
    Review voor Roeloffs Candles

Wat een verademing om bij Roeloffs Candles kaarsen te bestellen. Marjolein weet wat ze doet en heeft zelfs de regelgeving op orde. De kaarsen waren goed verpakt en zien er prachtig uit. De coconut brand nu hier in huis en ik ben blij verrast. De geur is heerlijk, niet overheersend, brand gelijkmatig op en geen roetlucht bij het uitblazen. Ik ga zeker vaker bestellen bij je.

Antwoord van Roeloffs Candles

Bedankt voor je mooie review Anja! Geniet van je kaarsen :)

• Marja
    Review voor Roeloffs Candles

Gekocht op de leste mert.

Geniet er van Marja!

• Noëlle
    Review voor Roeloffs Candles

Heerlijk ruikende kaars en roomspray gekocht. Snelle levering en een echte geur beleving

Antwoord van Roeloffs Candles

Bedankt voor je mooie review Noelle :)