Rok&Billie
Rok&Billie is een winkel vol met kleurrijke dames en herenkleding van XS tot 5XL en andere artikelen. Elk artikel zoeken we zelf met zorg uit. Steekwoorden zijn: fair, duurzaam & tijdloos. Merken zoals Tante Betsy, King Louie, Blutsgeschwister, Margot, Loveli, Circus, King Kerosin, Ska&Soul

• Irma

Vlotte verzending

• Chris
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

Stijlvolle, bijzondere en mooie kleding (en trouwens ook erg leuke radio's).

• Hoe beoordeel je Rok&Billie?

• Noël
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

Snel geleverd en ook nog een persoonlijk kaartje erbij. Alsof je een kado krijgt opgestuurd, met snoephartjes. Keurig verpakt zonder loze ruimte.

• Franka
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

Ruime keus, eerlijk advies gezellig klets en heerlijke koffie of thee voor elke klant! Ik kom er graag ♡

• Andrea van Wieringen
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

Vriendelijk geholpen en blij met mijn levering.

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

Snel en mooi verpakt geleverd. Echt een kadootje om uit te pakken!
    Tip: mocht je ooit in de buurt zijn van de fysieke winkel, loop er dan zeker even binnen! Wat een leuke winkel en personeel!!

• Anyta
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

Kleurrijke kleding van goede kwaliteit

• Aggie
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

prima service , snelle bezorging, leuke spullen

• Ellen
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

leuke winkel, genoeg keuze, vriendelijk geholpen, bestelling via de website ging ook heel gemakkelijk

• Pien
    Review voor Rok&Billie

Prachtige collecties en eigenaren met hart voor de zaak! Ik word altijd zeer correct behandeld.

• Sunshine
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

Moest zeer lang wachten op een bestelling . Bij een retour heel lang op mijn geld moeten wachten waar ik zelf telkens achteraan moest en nog twee keer fout ging . Geen enkele tegemoetkoming, een klein gebaar ken dit bedrijf niet althans niet aan mij. Nooit meer ! Service is ver te zoeken en communicatie verloopt ook heel stroef . Absoluut geen aanrader .

Antwoord van Rok&Billie

Beste Miranda, vervelend dat we in jouw geval onze service niet waar hebben kunnen maken. We hebben ons uiterste best gedaan om het op te lossen. In sommige gevallen is dat niet voldoende en helaas is de kloof tussen jouw verwachtingen en onze mogelijkheden te groot gebleken. In hele uitzonderlijke situaties kan dat gebeuren.

• Edwin Veldkamp

Alles weer prima verzorgd 👌

• Petra van Turnhout
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

jurk besteld, en keurig ontvangen, helaas te groot ondanks het advies een maatje groter te bestellen. Hierover gebeld omdat er nog maar 1 kleinere maat op voorraad was, deze hebben ze voor mij apart gehouden.

Antwoord van Rok&Billie

Bedankt voor je review! We hebben n.a.v. je opmerking de maatvoering nog eens bekeken en het advies over het maatje groter verwijderd.

• Henny Rutten
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

Snel verstuurd, persoonlijk bericht omdat iets wat besteld was

• Bri
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

Netjes verzonden, goed op de hoogte gehouden. Tip! Meebesteld amberblokje in plastic zipzakje verpakken. Nu was hij verkruimeld in het papier waardoor ik de nieuwe kleding gelijk moest wassen.

Antwoord van Rok&Billie

Dank voor je review en tip! Gaan we zeker wat mee doen.

• Anneke Sierksma

Goeie

• Linda van Strien
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

Leuke kleding en netjes op tijd bezorgd

• Ilse Daenen
    Geverifieerde klant van Rok&Billie

Mooie producten. Lieve en betrokken eigenaren. Helemaal top.

• Slangenburgweg Van Haaften

Snelle levering!