Rolluiken33

Lidmaatschap per 11-12-2017 stopgezet

8,3

• Mathijs
    Review voor Rolluiken33

Goede klantenservice via verschillende wegen

• JR Stevens
    Review voor Rolluiken33

Heb 5 zipscreens besteld via Rolluiken33, type Universal RS 85, i.c.m. Somfy RTS motoren. Top product, redelijk eenvoudig te installeren. Wel jammer dat er geen handleiding meegeleverd wordt, hierdoor is het wat uitzoeken. (lees bij het ophangen van het eerste screen moet je wat leergeld geven, daarna is het goed te doen)

Vraag naar de dubbele universele geleiders die bij deze screens horen - dat werkt echt plezierig en je kunt overal goed bij zonder de hele screen te hoeven demonteren.

Qua levering ging er van alles mis waardoor het wat langer duurde dan normaal. De rails waren niet meegeleverd vanaf de fabriek waardoor het een week langer duurde. Toen alles geleverd was ontbrak er 1 screen, welke is nagezonden. Na wat heen-en-weer gebel en gemail is dit overigens keurig opgelost. Vandaar 3 sterren.

Enig echt minpuntje; maandags is het bedrijf gesloten, en worden dus ook mails etc. niet behandeld. Dat vindt ik persoonlijk anno 2016 niet meer kunnen voor zowel gewone- als webwinkels.

• Kevin
    Review voor Rolluiken33

Ik heb nu 1,5 jaar geleden rolluiken bij de rolluiken33.nl besteld.
    De hulp met het uitvogelen welke rolluiken ik nodig had was erg goed.
    Nu 1,5 jaar later ga ik er nog 3 rolluiken bestellen.

• stefaan watteeuw
    Review voor Rolluiken33

makkelijk te bestellen, vriendelijke klantendienst met een hele snelle reactie! correcte afspraken die werden nagekomen! een aanrader

• Mark
    Review voor Rolluiken33

Snelle levering, vriendelijke klantenservice en top rolluiken. Zeker 5 sterren waardig!

• H. Joosten
    Review voor Rolluiken33

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Ik ben goed geïnformeerd door de medewerkers, goed geholpen en het rolluik is keurig op tijd geleverd (een afspraak gemaakt met het bedrijf over de leverdatum). Het rolluik was snel gemonteerd en ik ben helemaal tevreden.

• Maragareta
    Review voor Rolluiken33

Ik heb anderhalve week geleden een offerte aangevraagd voor rolluiken aan de eerste verdieping van ons huis. Er kwam een kleine man met een vrouw die duits sprak om de afmetingen op te nemen. Hiervoor heb ik vooraf €35 contant betaald. Bij een eventueele bestelling zou dit bedrag verrekend worden. Helaas is de offerte nooit gekomen. We hebben het bedrijf gebeld,er zou de volgende dag een offerte gestuurd worden. We zijn nu nog een week verder maar hebben we nog niets gehoord. Op Google maps gekeken of er op het aagegeven adres een showroom staat. Helaas, stat alleen een bedrijven pand die van iedereen kan zijn. Volgens mij is dit een nep bedrijf.