Rolroosterwinkel

Rolroosterwinkel

Rolroosterwinkel.nl verkoopt convectorput roosters voor particulieren en bedrijven.

• Roel Janssen
    Review voor Rolroosterwinkel

Topproduct! De service en snelle levering is ook top.

• Arno Kneefel
    Review voor Rolroosterwinkel

Inmiddels ligt het rolrooster in de verwarmingsbak. Super mooi product en van een super kwaliteit. Door uw begeleidende service (oa monsters) een fluitje van een cent om het regelen (oa afmetingen). Voor een Website bestelling dus een super service ! Vrijdag besteld en de woensdag erop reeds geleverd. Ga zo door en weet dat ik uw bedrijf waar ik kan zal aanbevelen.

• Hoe beoordeel je Rolroosterwinkel?

• Erik
    Review voor Rolroosterwinkel

Levering binnen 5 werkdagen, mooi werk!

• Aurash P
    Review voor Rolroosterwinkel

Mijn beoordeling kan niet anders dan 5 sterren! Uistekende communicatie, snelle reactie en advies, product kwaliteit, verzending snel en netjes ingepakt. Alles klopt hier. Een aanbeveling voor iedereeen!

• Heleen
    Review voor Rolroosterwinkel

Supersnel antwoord op vraag, levering sneller dan gedacht, prachtig passend rooster! Megablij mee.

• Hans Hendriks
    Review voor Rolroosterwinkel

Gunstige prijs en een mooie en degelijke uitvoering van het rooster.

• Erica
    Review voor Rolroosterwinkel

Geweldige service, prachtig product, snelle levering

• Van der Linde
    Review voor Rolroosterwinkel

Goede Service/ kwaliteit en snelle levering.

• Joost
    Review voor Rolroosterwinkel

Vincent heeft mij zeer goed geholpen bij de bestelling. Direct na het plaatsen nam hij telefonisch contact op om een aantal zaken te checken en bij te stellen. Het rolrooster is geleverd op de afgesproken datum en ziet er heel goed uit. Erg blij me.

• Remco Tillemans
    Review voor Rolroosterwinkel

Superservice! We twijfelden over de uitvoering ('mat of glad'), en maakten gebruik van de mogelijkheid proefstukjes aan te vragen. Die hadden we de volgende dag al in huis, met een waardevol advies! Dit opgevolgd, en snel was het rooster aanwezig. Netjes verpakt, met handig gaas en klittenband erbij zodat het speelgoed van de kids er niet meer tussen kan vallen. Het rooster zelf overtrof de verwachtingen. Exact passend, uitstekende kwaliteit. Meer dan waar voor je geld!