Rolroosterwinkel

Rolroosterwinkel

Rolroosterwinkel.nl verkoopt convectorput roosters voor particulieren en bedrijven.

• Van der Linde
    Review voor Rolroosterwinkel

Goede Service/ kwaliteit en snelle levering.

• Joost
    Review voor Rolroosterwinkel

Vincent heeft mij zeer goed geholpen bij de bestelling. Direct na het plaatsen nam hij telefonisch contact op om een aantal zaken te checken en bij te stellen. Het rolrooster is geleverd op de afgesproken datum en ziet er heel goed uit. Erg blij me.

• Hoe beoordeel je Rolroosterwinkel?

• Remco Tillemans
    Review voor Rolroosterwinkel

Superservice! We twijfelden over de uitvoering ('mat of glad'), en maakten gebruik van de mogelijkheid proefstukjes aan te vragen. Die hadden we de volgende dag al in huis, met een waardevol advies! Dit opgevolgd, en snel was het rooster aanwezig. Netjes verpakt, met handig gaas en klittenband erbij zodat het speelgoed van de kids er niet meer tussen kan vallen. Het rooster zelf overtrof de verwachtingen. Exact passend, uitstekende kwaliteit. Meer dan waar voor je geld!

• leo dekkers
    Review voor Rolroosterwinkel

In een woord: uitstekend, snel en zeer correct

• Meijering
    Review voor Rolroosterwinkel

Goede service, eenvoudig zelf in te meten met als resultaat een prachtig rooster! Netjes verstuurd. Absoluut aan te bevelen!

• Moerkerken
    Review voor Rolroosterwinkel

Snelle levering en prima kwaliteit Precies zoals omschreven op de website

• Wim
    Review voor Rolroosterwinkel

Fantastische service en levering komt na de order snel zoals gezegd. Prijs is goed, maatvoering 100% zoals opgegeven, materialen keurig, rondom, helemaal TOP

• Yvonne
    Review voor Rolroosterwinkel

Dankzij het proefstukje kreeg ik een prima beeld van het rooster, maten samen doorgenomen, bestelling geplaatst, en super snel geleverd. Bedrijf is bijzonder klantvriendelijk dikke 10.

• egbert

uitstekende service en deskundigheid

• Bea Buwalda-Sieraad
    Review voor Rolroosterwinkel

Omdat ik precies gevonden heb , wat ik wilde hebben. Op een foto is het best lastig bekijken hoe het rooster eruit gaat zien. Het toezenden van een proefstukje is al super ! Hierdoor kun je je een beter beeld vormen. Maar als het resultaat dan binnenkomt is dit echt mooier als dat je je had voorgesteld !!