Rolroosterwinkel

Rolroosterwinkel

Rolroosterwinkel.nl verkoopt convectorput roosters voor particulieren en bedrijven.

• BA
    Review voor Rolroosterwinkel

Ruime keus, uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, klantvriendellijk, servicegericht, en snelle levering

• Frank

Goede service, snelle levering

• Hoe beoordeel je Rolroosterwinkel?

• Marcel Hoeve
    Review voor Rolroosterwinkel

Een ruime keuze aan materialen en uitvoeringen, waarbij je het net zo duur kunt maken als je zelf wilt, met dank aan de configurator op de website. Wij hebben uiteindelijke gekozen voor de uitvoering in RVS Look Aluminium met aluminium blanke busjes van 15 mm en een hoogte van 20 mm. Het is zeker aan te raden om van een aantal uitvoeringen een proefstukje aan te vragen. Dit heeft ons uiteindelijk erg geholpen bij het maken van een definitieve keuze.
    Het rooster werd keurig verpakt binnen anderhalve week geleverd en ziet er echt prachtig uit. Het is een rolrooster uit één stuk, wat wel zo fraai is, en past exact. We zijn er erg blij mee.
    Verder viel ons het prettige contact op. Op vragen per e-mail werd door de webwinkel snel gereageerd. Zo hoort het! Kortom: wie een nieuw convectorputrooster zoekt, zou zeker hier even moeten kijken.

• Jan Rijlaarsdam
    Review voor Rolroosterwinkel

Zojuist het rolrooster ontvangen en CHAPPEAU!!!.
    De maat is exact volgens opgave, kleur is prachtig en het geheel is fenomenaal en geeft de convectorput een uitermate chique uitstraling.

Hartelijk dank, wij zijn er blij mee.

Jan Rijlaarsdam.

• Titus
    Review voor Rolroosterwinkel

Rooster past perfect en haalt de hele kamer op. Perfecte service! Een meetfoutje van mijn kant werd moeiteloos opgelost. Hulde!

• Eric
    Review voor Rolroosterwinkel

Vorige week ons rolrooster ontvangen en geinstalleerd en het ziet er prachtig uit. Goede kwaliteit en de woonkamer ziet er weer een stuk mooier uit. Dank voor de snelle en professionele service!

• Andrea
    Review voor Rolroosterwinkel

Goede service, snelle levering, mooi product

• Jan Siemerink
    Review voor Rolroosterwinkel

De webwinkel is niet alleen digitaal super op orde, maar ook "analoog"! Ik had ook een inlegraam nodig en omdat ik een nogal afwijkende situatie had was telefonisch contact onontbeerlijk! Vincent heeft me enorm goed bijgestaan door zijn adviezen waardoor we alles supermooi en passend hebben kunnen bestellen en daarna kunnen inbouwen in de nieuwe vloer van onze woonkamer. Het blank-geanodiseerde rolroosters i.c.m. de matzwart gepoedercoate inlegramen zijn een juweel voor onze woonkamer geworden.
    Deze webwinkel kan ik dus een ieder zondermeer aanraden!!!!

• gerda visseren
    Review voor Rolroosterwinkel

Maandag besteld . woensdag in huis heel mooi !! .

• Erna
    Review voor Rolroosterwinkel

Eerst telefonisch contact gezocht en een antwoordapparaat, maar snel teruggebeld en antwoord op mijn vraag. Bestellen makkelijk in te vullen en meteen een bevestiging. De levertijd is nu iets langer maar wel zoals voorspeld. Het rooster ziet er mooi en keurig uit en de maat klopt. Prettig contact en waar voor het geld!