Rolroosterwinkel

Rolroosterwinkel

Rolroosterwinkel.nl verkoopt convectorput roosters voor particulieren en bedrijven.

• Arjan
    Review voor Rolroosterwinkel

Goede service en snelle levering

• Ineke de Roode
    Review voor Rolroosterwinkel

Ben heel blij met mijn nieuwe rolrooster, perfecte service, snel geleverd en goed geholpen door deze webwinkel. Super bedankt.

• Hoe beoordeel je Rolroosterwinkel?

• Wim van der Lugt
    Review voor Rolroosterwinkel

Super tevreden over het resultaat, prima advies en snelle levering!

• Walter Sonneveld
    Review voor Rolroosterwinkel

Superblij met mooie resultaat! Tips voor inmeten op de website zijn duidelijk. Ook telefonisch prima te bereiken en adviezen gekregen. Top!!

• Jolanda
    Review voor Rolroosterwinkel

Duidelijke website, snelle levering en goede service😊 Het rooster ziet er mooi en stevig uit en past perfect. Zojuist een tweede besteld voor onze andere put. Zeer tevreden.

• Heidy
    Review voor Rolroosterwinkel

Snelle service, goed bereikbaar en denken fijn mee bij twijfel over de maat. De bezorgkosten vind ik aan de hoge kant.

• Post
    Review voor Rolroosterwinkel

Goede snelle service. En mooi product geleverd

• Gé van der Drift
    Review voor Rolroosterwinkel

Vriendelijk contact, uitstekend advies en communicatie zoals het hoort!
    Vorige week hebben wij het door ons bestelde frame en rolrooster ontvangen en het is een plaatje geworden

• Wouter
    Review voor Rolroosterwinkel

We zijn erg blij met de look van het geleverde rooster en raam, en de kwaliteit van het product.
    De zwart gemoffelde afwerking is ook zeer fraai en het was perfect op maat.
    Het ligt er nu al weer even in, en zelfs na dagelijks gebruik zien we geen krassen of andere slijtageplekken.

• Marco
    Review voor Rolroosterwinkel

Goede service; binnen een dag reactie op vragen en zelfs een proefsample opgestuurd gekregen. Op basis van de opmeet regels mijn rooster besteld en binnen een week binnengekregen. Pastte perfect en mooie finish

Mooi werk, dankjewel 👌

• Leon Diederen
    Review voor Rolroosterwinkel

Goede uitleg op website voor het opmeten. Rolrooster van goede kwaliteit en mooi afgewerkt. Goed product geleverd. Bedankt.

• Peter Adams
    Review voor Rolroosterwinkel

goede prijs/kwaliteit verhouding snelle goede levering en heel erg vriendelijk en behulpzaam

• Angela
    Review voor Rolroosterwinkel

Duidelijke en overzichtelijke webpagina. Bezorging goed geregeld, keurig verpakt en op het tijdstip wat was gekozen. Rolrooster ziet er mooi uit en past precies! Een tevreden klant!

• Hans Bakker
    Review voor Rolroosterwinkel

Makkelijk bestellen. Snelle levering. Snel gelegd en passend. Staat fantastisch. Kan iedereen aanraden.

• John
    Review voor Rolroosterwinkel

rolrooster ontvangen en geplaatst precies mijn verwachtingen een top product zeer tevreden

• MG

Prima webwinkel. Overzichtelijk en duidelijk

• Karen
    Review voor Rolroosterwinkel

Snelle levering. Netjes en goede kwaliteit. Prima prijs. Keurige service!

• Erik
    Review voor Rolroosterwinkel

Nette Service! Mooie kwaliteit materiaal, en beloftes worden nageleefd.
    Ik zou deze webshop zeker van harte willen aanbevelen.

• BA
    Review voor Rolroosterwinkel

Ruime keus, uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, klantvriendellijk, servicegericht, en snelle levering

• Frank

Goede service, snelle levering