De Rysloane 2

Kamil Kucharski beoordeelde op 2019-08-06

Very good service

Theo Jansen beoordeelde op 2019-07-09

Pieter Pfeiffer beoordeelde op 2019-06-22

Goed materiaal voor een prima prijs, zonder opslagen in het bestelproces. Snelle levering.

Jan Eichhorn beoordeelde op 2019-06-17

Duidelijk en snel geleverd. Keurig geïnformeerd over de levertijd en zo ook geleverd.

M Drossaers beoordeelde op 2019-06-06

Prima website, met veel handige extra informatie. I.v.m. werkzaamheden op meerdere verschillende hoogtes een maximaal flexibele steiger gekocht, die snel genoeg werd geleverd. Het bleek dat i.v.m. veranderde regelgeving de samenstelling toch anders was dan gewenst. Dit is in *1* dag rechtgezet door de Rolsteigershop. Complimenten!

Annemijn Kroon beoordeelde op 2019-06-02

Zeer tevreden. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, de levering was op tijd en we hebben veel plezier van de kamersteiger.

Peter Bogaert beoordeelde op 2019-04-01

top

E Heertum beoordeelde op 2018-11-06

HHW beoordeelde op 2018-10-09

S’avonds besteld en stond de volgende ochtend al klaar!

Mullekes beoordeelde op 2018-10-01

Reactie van Rolsteigershop:
Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen dit zeer op prijs.

A.I.S. beoordeelde op 2018-10-01

Goede verwerking van de geplaatste order en snelle levering wat je verwacht heb ik ook gekregen gewoon goed!

Reactie van Rolsteigershop:
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.