Rolsteigershop

Rolsteigershop

De leverancier van rolsteigers, kamersteigers voor de professional en Doe het Zelver. Wij bieden een groeiend aanbod van verschillende type steigers. Onze rolsteigers en kamersteigers zijn van Nederlands fabrikaat en de professionele series komen met 5 jaar fabrieksgarantie.
De rolsteigers en kamersteiger voldoen ruimschoots aan de gestelde eisen door de EU, de Nederlandse wet en Arbo richtlijnen (EN 1004 en NEN 2484).
Filter 21 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• Michael Van Hoewijk

Goedkoop, snel geleverd.

• Richard Linssen
    Geverifieerde klant van Rolsteigershop

Goed product en super snelle levering.

• Hoe beoordeel je Rolsteigershop?

• Marcel Paans
    Geverifieerde klant van Rolsteigershop

Snel antwoord op mijn vraag via de e-mail en het product werd snel geleverd.

• Aad Franken

doen wat ze beloven

• Marcel Margadant
    Geverifieerde klant van Rolsteigershop

Hartelijk dank voor alle goede raad, zorgen en nalevering !

• Kamil Kucharski

Very good service

• Pieter Pfeiffer
    Geverifieerde klant van Rolsteigershop

Goed materiaal voor een prima prijs, zonder opslagen in het bestelproces. Snelle levering.

• Jan Eichhorn
    Geverifieerde klant van Rolsteigershop

Duidelijk en snel geleverd. Keurig geïnformeerd over de levertijd en zo ook geleverd.

• M Drossaers
    Geverifieerde klant van Rolsteigershop

Prima website, met veel handige extra informatie. I.v.m. werkzaamheden op meerdere verschillende hoogtes een maximaal flexibele steiger gekocht, die snel genoeg werd geleverd. Het bleek dat i.v.m. veranderde regelgeving de samenstelling toch anders was dan gewenst. Dit is in *1* dag rechtgezet door de Rolsteigershop. Complimenten!

• Annemijn Kroon
    Geverifieerde klant van Rolsteigershop

Zeer tevreden. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, de levering was op tijd en we hebben veel plezier van de kamersteiger.