Rookplankje.nl

Rookplankje.nl

Rookplankje.nl is een echt familiebedrijf en is ontstaan uit een passie voor barbecueën.

Wij zijn bekend geworden met scherp geprijsde kwaliteitsrookplanken, maar beschikken inmiddels over het grootste assortiment aan eigen BBQ-rookhout zoals rookmot, -chips en chunks.

Tevens zijn wij dealer van The Bastard keramische barbecues en hebben wij een uitgebreid assortiment aan BBQ-accessoires, kruiden, rubs en sauzen.

Bezoek onze website ook voor uitgebreide tips over het roken op een BBQ en een ruime selectie aan heerlijke recepten.

Naast passie, kwaliteit en klanttevredenheid is duurzaamheid ook één van onze kernpunten.
Dit vind je terug is onze verpakkingen, waarbij wij zoveel mogelijk gebruik maken van natuurlijke materialen.

Ook vinden wij het belangrijk om maatschappelijk verantwoord te ondernemen (MVO).
Zo werken wij bijvoorbeeld zoveel mogelijk met lokale ondernemers en besteden wij een gedeelte van ons inpakwerk uit aan leer-/werkbedrijf WIM in Heemskerk.

Bij WIM werken jongeren en volwassenen met een licht verstandelijke, sociale en/of fysieke beperking.

Ondanks dat wij een webshop zijn, proberen wij onze klanten een zo persoonlijk mogelijke shop-ervaring te laten beleven. Uit de vele zeer positieve reviews blijkt dat onze klanten dit ook zo ervaren!
De zekerheden van https://rookplankje.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019