Rookplankje.nl

Rookplankje.nl

Rookplankje.nl is een echt familiebedrijf en is ontstaan uit een passie voor barbecueën.

Wij zijn bekend geworden met scherp geprijsde kwaliteitsrookplanken, maar beschikken inmiddels over het grootste assortiment aan eigen BBQ-rookhout zoals rookmot, -chips en chunks.

Tevens zijn wij dealer van The Bastard keramische barbecues en hebben wij een uitgebreid assortiment aan BBQ-accessoires, kruiden, rubs en sauzen.

Bezoek onze website ook voor uitgebreide tips over het roken op een BBQ en een ruime selectie aan heerlijke recepten.

Naast passie, kwaliteit en klanttevredenheid is duurzaamheid ook één van onze kernpunten.
Dit vind je terug is onze verpakkingen, waarbij wij zoveel mogelijk gebruik maken van natuurlijke materialen.

Ook vinden wij het belangrijk om maatschappelijk verantwoord te ondernemen (MVO).
Zo werken wij bijvoorbeeld zoveel mogelijk met lokale ondernemers en besteden wij een gedeelte van ons inpakwerk uit aan leer-/werkbedrijf WIM in Heemskerk.

Bij WIM werken jongeren en volwassenen met een licht verstandelijke, sociale en/of fysieke beperking.

Ondanks dat wij een webshop zijn, proberen wij onze klanten een zo persoonlijk mogelijke shop-ervaring te laten beleven. Uit de vele zeer positieve reviews blijkt dat onze klanten dit ook zo ervaren!
3.525 klantbeoordelingen
Filter 2922 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2796 met beschrijving

• Pascal Van Mierlo
    Geverifieerde klant van Rookplankje.nl

Top service! Snelle levering.

• Gery Veerman

Snelle levering, goed verpakt👍

• Hoe beoordeel je Rookplankje.nl?

• Wiegert van Keulen
    Geverifieerde klant van Rookplankje.nl

Goede service en snel geleverd

• M

Snelle bezorging

• Rene

Snelle levering top producten

• Patrick Verduijn
    Geverifieerde klant van Rookplankje.nl

Snelle levering en geen gedoe!!

• C.M.J. Meewisse

Toppie

• Jeroen Woertman
    Geverifieerde klant van Rookplankje.nl

Snelle en persoonlijke service!

• Gera de Jong
    Geverifieerde klant van Rookplankje.nl

De andere dag was mijn bestelling al in huis.

• ivy toren
    Geverifieerde klant van Rookplankje.nl

Mooie prijzen en top service.