Roostr Buitenkeukens

• David

Goed service , goed kwaliteit . Afspraken worden nagekomen ! Een aanrader

• Lodewijk de Graauw
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Prachtig product - kwaliteit en afwerkingsniveau echt op een heel ander niveau dan alle andere producten op de markt. Ook zeer responsieve en persoonlijke service. Alles op maat.

• Hoe beoordeel je Roostr Buitenkeukens?

• Martin Timmermans
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Vanaf het eerste contact prettige afstemming gehad. Site is erg vriendelijk met goede 3D configurator (je zou alleen het deurtje moeten kunnen opnemen om erin te kijken). Levering was vlot en kundig. De buitenkeuken is van robuuste kwaliteit naar het zich nu laat aanzien. Even aanzien hoe dat op termijn is, maar vooralsnog nu erg blij met leverancier & product.

• Martijn Gerritse
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Geweldige mooie en kwalitatief goede buitenkeukens en super service!

• J. Voogt
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Mooie buitenkeuken, goede kwaliteit en service

• T. van der Linden
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Kwaliteit en service zijn van hoog niveau

• J. Stelling
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Na lang wikken en wegen hebben we een Roostr in de tuin, zeer blij!!
    Vanaf het eerste contact tot aan de levering helemaal top!
    zeer prettig contact met eerlijke uitleg, mooie uitvoering en zeer nette afleveringen / plaatsing door het verhuisbedrijf.
    Over alles is goed nagedacht en juist uitgevoerd top werk Liam!
    We hopen lang te genieten van onze mooie buitenkeuken :-)

• P. Vansenne
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Goed bedrijf. Vakmensen. Snelle reactie.
    Duidelijke offerte. Goede website.

• Annette de Gier
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Goede service, snelle levering. Goede after service. Komen hun afspraken na.

• Daniëlle
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Nadat de buitenkeuken al geleverd was besloten om toch nog klaptafel erbij te bestellen. Binnen drie dagen was de tafel geleverd EN gemonteerd. Wat een topservice en bedrijf! Reageren en regelen het meteen als je iets vraagt! Daarnaast zo leuk om te zien dat ze steeds met nieuwe accessoires en aanvullingen komen! Wij zijn zeer tevreden en gaan genieten van onze mooie buitenkeuken😃

• André
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Bij Roostr een prachtige buitenkeuken besteld. Het gehele proces, van bestellen tot en met levering, liep erg goed. De configurator werkt goed en je kunt hiermee op een makkelijke manier je eigen keuken ontwerpen. Er waren nog wat vragen maar die werden uitstekend beantwoord door Roostr. De levering en installatie gebeurde ook keurig netjes. Ik ben ontzettend tevreden over dit mooie product! Sterke en mooie materialen en een fraai ontwerp. Conclusie: ik ben een zeer tevreden klant.

• M&B Lorrez
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Het is een prachtig product en heel attente mensen en service in alle opzichten. Kleine schade aan de BBQ werd direct verholpen - heel fijn. Dit is een must in elke tuin!

• Wouter
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Uitstekende service zowel qua configurator als bij installatie door bekwame installateurs. Zeer tevreden over (materiaal)kwaliteit keuken!

• Coen
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Roostr levert een zeer kwalitatief en innovatief product en is niet te vergelijken met andere merken. Het product ziet er geweldig uit m.b.t. design, stevigheid en afwerking, iets waar je absoluut jaren plezier van gaat hebben (hoop ik:) )

Duidelijk is te merken dat over het product is nagedacht vanuit eigen ervaring en of onvrede over de andere aanbieders / merken.
    Ook de service eromheen zoals telefonisch contact, het bezorgen en installeren is zeer goed te noemen. Super gedaan Roostr!

• Rene Hassfeld
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Duur, maar een prima product. Top of the line.
    Snel geleverd. Fijne partij om zaken mee te doen.

• David Baljet
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Prachtig afgewerkte buitenkeuken en naar wens te configureren via de website van Roostr, die snel en goed werkt. Ook super snelle reactie op een vraag. De bezorger was op tijd, vriendelijk en had humor! Heerlijk een bedrijf en bezorger die snappen wat klantvriendelijkheid is.

• Sander Ardinois
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Geweldige buitenkeuken, een aanwinst voor de tuin.
    De zwarte Monolith kamado staat prachtig in het zwarte frame, en houten deurtje maakt het helemaal af. Dekton aanrechtblad is super handig tijdens het bbq’en, hete voorwerpen kunnen hier rechtstreeks op gelegd worden.

• Wilco Zee
    Review voor Roostr Buitenkeukens

afdekhoes past prima om meubel met BGE

• J. Peeters
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Roostr gebruikt alleen maar de allerbeste materialen. En dat is te merken ook. Wat een fantastische buitenkeuken die er ook nog eens schitterend uitziet. Het RVS frame en de Dekton platen zijn een lust voor het oog maar garanderen ook nog eens een lange levensduur. Wij zijn er erg blij mee.

• Peter Verlegh
    Review voor Roostr Buitenkeukens

Prachtig product en uitstekende service