Teaking
Met zo'n 70 verschillende smaken thee in het assortiment doet de zelf benoemde TeaKing zijn naam eer aan. En niet alleen de royale keuze is goud: tussen de creatieve blends prijken heuse pareltjes. Zie jezelf al neerploffen op de bank met een dampende mok "Grandma's Garden", "Notendroom", "De 7 schatten van de keizer", "Koala's Feast", zomerse mix "Pina Colada" of winterse glorie "Maple Christmas Glitter". Je kan de verschillende thee-smaken in zakken van 50, 100 en 250 gram bestellen. En heb je een doorzichtige theepot, dan zijn theebloemen leuk om eens te proberen. Deze "Blooming Tea" leg je als bolletje in heet water, waarna deze in de theepot gaat 'bloeien' tot een spectaculaire en kruidige bloem. Ook is de webshop koning in thee-accessoires die thuis in het keukenkastje niet zullen misstaan, maar waar je ook zeker punten mee scoort als cadeau aan een tea lover. Denk aan theepotten, originele mokken, opbergblikken en thee-eieren.

De zekerheden van https://www.teaking.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur