Rough Label
Verkoop van lederen tassen en accessoires.

Lidmaatschap per 30-04-2018 stopgezet

• Marian
    Review voor Rough Label

Hele mooie stoere tassen in verschillende maten, structuren en kleuren. Er is voldoende keus. Het leer is van goede kwaliteit en blijft erg mooi! Winkel ziet er heel gezellig uit. Zeker leuk om er een kijkje te nemen! De medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

• Sanne Kieboom
    Review voor Rough Label

Stoere tas met een geheel eigen stijl, die helemaal aangepast is jaar mijn voorkeur voor kleur, soort leder en grootte. Hij is prachtig geworden en ik ben er nog steeds erg blij mee!

• Patricia
    Review voor Rough Label

Nog steeds erg blij met mijn mooie handige tas van Rough Label.
    Steffie de eigenaresse is een lieve vrouw, die je warm zal ontvangen in haar prachtige winkel.

• Fleur
    Review voor Rough Label

Prachtige, kwalitatief hoogwaardige tassen waarmee je graag gezien wordt. De service is snel, goed, persoonlijk en altijd met een glimlach.

• Simone
    Review voor Rough Label

Mooie producten, stoer design en onverslijtbaar! En príma service, hart voor de klant👍🏼

• Yvonne
    Review voor Rough Label

Ben heel blij met mijn Rough Label tas! Heel mooie kwaliteit; blijft mooi!

• Isabelle
    Review voor Rough Label

Heel tevreden over mijn prachtige tassen, super kwaliteit en een top service.

• Romy van der Vorst
    Review voor Rough Label

De producten worden op de afgesproken dagen geleverd. Er is een fijn contact met de eigenaar, ze geeft goed advies en helpt je echt te zoeken naar de goede tas.

• Marit
    Review voor Rough Label

Via de website mijn eerste Rough Label gekocht. Deze week langs geweest in de winkel en mijn tweede tas gekocht. Het leer is erg mooi en wordt alleen maar mooier. Dit is zeker niet mijn laatste!

• Lieve
    Review voor Rough Label

Mijn vraag werd direct beantwoord en met mijn Nature bag big ben ik super blij. De tas is in het echt nog veel mooier dan op de foto. Bedankt Rough Label!