Route508
Het merk Route508 is gebouw op een gevoel van avontuur, vrijheid en plezier. We zijn dromers en leven weg van de standaard dagelijkse routines. We bieden een collectie aan van hoge kwaliteit handgemaakte accessoires, waaronder sieraden en leren tassen met een bohemian luxe stijl en een mix van stoere, complexe en speelse ontwerpen - perfect voor je alledaagse avonturen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 22-02-2019 ingetrokken

9,0
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• T. von Stietz
    Review voor Route508

Ik heb een tas besteld voor 190 euro; niet ontvangen. Ook is de track and trace code die ik kreeg van ze niet bekend bij post. Nl. Vervolgens kan ik op geen enkele manier contact krijgen.
    App, mail, inspreken, nergens wordt op gereageerd. Ik zou heel graag mijn geld terug willen. T. Von Stietz

Review voor Route508

Prima service, snel bezorgd en prettig contact over bestelling!

• Beppie
    Review voor Route508

Ik ben heel tevreden. Ik heb maandag de bestelling geplaatst en dinsdag had ik deze al in huis. Een prachtige ring, een mooi sieraad aan mijn vinger.

• Rob van Schutterhoef
    Review voor Route508

Voor Moederdag ringen besteld. Tot op heden, 24 juli, niks ontvangen. Ik heb gebeld, gemaild, geappt (waarvan ze zelf aangeven dat dat de snelste manier voor een reactie is) voice mails ingesproken, maar helaas geen reactie. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben aan deze online (oplicht) winkel. Mijn advies is om ergens anders te bestellen.

• Simone
    Review voor Route508

Prachtige sieraden, snelle levering! Wat ik vooral heel bijzonder vond was dat er naast de superleuke verpakking er nog een handgeschreven kaartje was bijgesloten. Deze webwinkel is echt een aanrader.

• Kimmy
    Review voor Route508

Mooie sieraden voor een goede prijs/kwaliteit. Snelle verzending. Ik ben enorm tevreden en heb al vaker sieraden gekocht.

• Ellis
    Review voor Route508

Prachtige sieraden,goede kwaliteit,zeer goed contact en super snel geleverd.
    Zeer tevreden!!!!!!

Review voor Route508

Snel, netjes, betrouwbaar en een verrassend leuk en persoonlijk kaartje bij ontvangst bestelling!

• M.
    Review voor Route508

Keurig verzorgde zending en leuk verpakt. Echter.... De ring is van zeer dunne kwaliteit waardoor deze snel verbuigt en daarbij is de maansteen eruit gevallen en dat alles in nog geen drie weken tijd. Heel leuk uiterlijk vd ring maar kwaliteit is uitermate slecht. Wil de ring retourneren al vind ik het gezien het uiterlijk vd ring enorm jammer. Ben zeer teleur gesteld.

Antwoord van Route508

Hai M, wat ontzettend vervelend om te horen! Maar goed dat je dit even aangeeft, we hebben deze klacht niet eerder gehoord en nemen dit soort type klachten erg serieus; we zullen je deze week een nieuwe ring sturen incl retour label van je huidige ring. Zou je je ring retour willen sturen zodat we hier naar kunnen kijken en waar nodig kunnen leren van je feedback? Super bedankt, Alexandra

• Jenny
    Review voor Route508

Snel, mooi ingepakt en lief kaartje erbij!
    Heeel blij met de mooie ring!!!
    Grt jenny

• Seren
    Review voor Route508

Snelle levering, mooie collectie.

• Roos

Goed, snelle levering!

• Jan

Snelle levering. Goed product. Prima service

• Joni
    Review voor Route508

Ik heb maandagavond besteld en had het donderdagochtend in huis. Het pakje moest van NL naar Be. Dus zo'n tussentijd is dan normaal. Leuk persoonlijk kaartje bij de ringen. Enige verbeterpunt: de track&trace link code klopte niet in de mail dus kon het pakje niet volgen.

• Simone
    Review voor Route508

Prachtige sieraden. Persoonlijke benadering. Aanrader.

• Rozemarijn
    Review voor Route508

Heel tevreden. Leuk verpakt en leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat! Wel zou het fijn zijn om op de website hulp bij de juiste ringmaat plaatsen.

Review voor Route508

Prachtige ring! Geweldige service :)

• Peggy

• Sas
    Review voor Route508

Fantastische service! Mijn ringen kwamen eerst niet aan na bestelling, waarschijnlijk zoekgeraakt bij de post... ik kreeg direct nieuwe toegezonden! Na een poosje braken enkele ringen (ik had dunne stapelringen gekocht) en kreeg direct nieuwe toegezonden. In het contact niets dan vriendelijkheid, zeldzaam goede service!

• Stefanie
    Review voor Route508

Ik heb een ring voor mijn dochter besteld en ik werd heel persoonlijk en bijzonder vriendelijk geholpen. Omdat de maat twijfelachtig was heeft Alexandra mij zelfs twee ringen opgestuurd en daarbij een retourlabel voor het pakje zodat ik de niet passende (of zelfs allebei als ze niet bevallen) kosteloos terug zou kunnen sturen. De verzending verliep bijzonder snel. Wij zijn dus uitermate tevreden.

Antwoord van Route508

Hi Stefanie, super te horen dat je zo positief bent over onze service - daar doen we het voor : ) Ik hoop dat je dochter heel veel plezier aan haar mooie cadeau zal beleven, Alexandra