Rowasp Modelbouw

Rowasp Modelbouw

Rowasp Modelbouw is in 2005 begonnen als een uit de hand gelopen hobby.
In 2022 besloten wij om Rowasp Modelbouw nieuw leven in te blazen. Er is een professionele website gebouwd en inmiddels contacten met de leveranciers gelegd m.b.t. het bestellen van nieuwe modelbouw kits.
modelbouw plastic modelbouw vintage modelbouw
De zekerheden van https://rowaspmodelbouw.nl/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij streven ernaar om onze klanten zo goed en zo snel mogelijk van hun producten te voorzien. We staan open voor suggesties en eventuele uitdagingen gaan we niet uit de weg en zullen proberen om tot een bevredigende oplossing te komen. Kantvriendelijkheid en service staan hoog in ons vaandel. Aangezien wij met ons team allemaal modelbouwers zijn, kunnen we vragen over het algemeen naar tevredenheid afhandelen. Suggesties voor verbeteringen van service of website zijn altijd welkom.

Bekijk Manifest