Royal Lounge Junky Webshop

Royal Lounge Junky Webshop

Californian lifestyle bodyfashion. Flirty, sporty & fashionable design, combined with the perfect fit and most gorgeous fabrics!
Lingerie, Fashion, Mode
8,6

• S. Verspeek

duidelijke gebiste, snelle bezorging

• Ineke De Stigter

Alles goed geregeld!

• Hoe beoordeel je Royal Lounge Junky Webshop?

• Mary van Kessel
    Geverifieerde klant van Royal Lounge Junky Webshop

Snelle levering en mooi product

• Saskia Pons

Goede en snelle levering

• Monique Van der Kooij
    Geverifieerde klant van Royal Lounge Junky Webshop

Heb hem.nog niet binnen omdat DPD het terwijl ik wel thuis was toch bij een afhaalpunt dropt ruim 4 km verderop. Schandalig

Antwoord van Royal Lounge Junky Webshop

Beste Monique,

Dank voor deze review. Ik heb in de track en trace gegevens gezien dat u - aldus de scan van de chauffeur - niet thuis zou zijn geweest. U geeft aan van wel en ik wil geen welles-nietes discussie met u voeren; dat lost namelijk niets op. U noemt de situatie schandalig maar in het geval de chauffeur een afleverpoging niet succesvol kan afronden, mag hij/zij het pakket naar een nabij gelegen pakketpunt brengen. Dat is conform afspraak en dat staat ook op onze website vermeld.

Ik kan helaas niets voor u doen aangezien het pakket al is opgehaald.

Wel verneem ik graag hoe we onze service kunnen verbeteren waardoor wij meer lessen kunnen trekken uit de lage score die u ons geeft.

- Verzendtijd: binnen 24u een leverpoging. (Sneller lukt ons echt niet...)
    - Klantenservice: we hebben behalve deze review niets van u vernomen.
    - Bestelproces: hier horen we heel graag meer over, waar loopt dit stroef?
    - Prijs/kwaliteit: uw mening over ons product geven we graag door aan het ontwerpersteam.

• Rob Meijer
    Geverifieerde klant van Royal Lounge Junky Webshop

De lingerie zit heel goed, is met oog voor detail afgewerkt en draag je met heel veel plezier. De levering is bewonderenswaardig vlot, inzichtelijk, en met kwinkslagen.

• Reini-Fokker van Leijden-Fokker
    Geverifieerde klant van Royal Lounge Junky Webshop

Redelijke prijzen voor een goede kwaliteit

• ml dijkshoorn
    Geverifieerde klant van Royal Lounge Junky Webshop

prima snelle levering en service

• Ellen
    Review voor Royal Lounge Junky Webshop

Sinds ik twee jaar geleden geopereerd ben voor borstkanker – aan beide borsten – heb ik ontzettend veel moeite om fijne bhs te vinden. Ik heb van alles geprobeerd, zelfs borstkanker bh workshops bezocht, maar ik kon niets vinden dat ook voor een langere periode prettig bleef aanvoelen. De meeste bhs waren of zo zacht dat ze zeer deden omdat ze niet voldoende steun boden, of ze boden voldoende steun maar veroorzaakte pijn omdat de druk te groot was.

De royal fit bhs zijn echt perfect:
    - Een beugel waar ik zelfs met mijn gevoelige borsten en oedeemklachten niets van merk;
    - Een brede sluiting waardoor de druk op de littekens in mijn flanken verdeeld is en ik hier totaal geen last van heb;
    - Schouderbandjes die over de volledige lengte verstelbaar zijn, zodat ze altijd goed passen.

Ik ben zo ontzettend blij dat ik deze bhs gevonden heb: ze maken elke dag echt een enorm verschil voor me en dragen er echt aan bij dat ik stukken minder pijn heb en sommige dagen zelfs pijnvrij ben!

Antwoord van Royal Lounge Junky Webshop

Fijn te horen dat je een een best match hebt gevonden. Gelukkig is de Fit er in verschillende kleuren waardoor je toch kunt afwisselen en niet altijd maar één bh in één kleur hoeft te dragen.

• Corne
    Review voor Royal Lounge Junky Webshop

Super fijne pasvorm, snelle levering en geen gedoe. Dat zouden meer webwinkels moeten doen!