Royal Lounge Junky Webshop

Royal Lounge Junky Webshop

Californian lifestyle bodyfashion. Flirty, sporty & fashionable design, combined with the perfect fit and most gorgeous fabrics!
Lingerie, Fashion, Mode
9,1

• Ellen
    Review voor Royal Lounge Junky Webshop

Sinds ik twee jaar geleden geopereerd ben voor borstkanker – aan beide borsten – heb ik ontzettend veel moeite om fijne bhs te vinden. Ik heb van alles geprobeerd, zelfs borstkanker bh workshops bezocht, maar ik kon niets vinden dat ook voor een langere periode prettig bleef aanvoelen. De meeste bhs waren of zo zacht dat ze zeer deden omdat ze niet voldoende steun boden, of ze boden voldoende steun maar veroorzaakte pijn omdat de druk te groot was. De royal fit bhs zijn echt perfect: - Een beugel waar ik zelfs met mijn gevoelige borsten en oedeemklachten niets van merk; - Een brede sluiting waardoor de druk op de littekens in mijn flanken verdeeld is en ik hier totaal geen last van heb; - Schouderbandjes die over de volledige lengte verstelbaar zijn, zodat ze altijd goed passen. Ik ben zo ontzettend blij dat ik deze bhs gevonden heb: ze maken elke dag echt een enorm verschil voor me en dragen er echt aan bij dat ik stukken minder pijn heb en sommige dagen zelfs pijnvrij ben!

Antwoord van Royal Lounge Junky Webshop

Fijn te horen dat je een een best match hebt gevonden. Gelukkig is de Fit er in verschillende kleuren waardoor je toch kunt afwisselen en niet altijd maar één bh in één kleur hoeft te dragen.

• Corne
    Geverifieerde klant van Royal Lounge Junky Webshop

Super fijne pasvorm, snelle levering en geen gedoe. Dat zouden meer webwinkels moeten doen!

• Hoe beoordeel je Royal Lounge Junky Webshop?

• Jeanine Akke

• ilse verhallen
    Geverifieerde klant van Royal Lounge Junky Webshop

Ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling

• Katharina J.

Snel en perfect

• Leontien
    Review voor Royal Lounge Junky Webshop

Fijne webshop. Superfijne bh's. Wil nooit anders meer. Werd goed op de hoogte gehouden en bestelling was echt supersnel in huis. Aanrader deze shop. Perfect. Een dikke 10

• Lies van Zanten
    Geverifieerde klant van Royal Lounge Junky Webshop

Gemakkelijk bestellen, alleen jammer dat er geen bericht komt dat de bestelling is ontvangen en verstuurd.

Beste Lies,

Bedankt voor de goede beoordeling. Het issue omtrent de e-mail bevestigingen heb eens onder de loep genomen en zelfs een test bestelling geplaatst. Ik kreeg wel 'gewoon' de verwachtte e-mailtjes (een bevestiging dat die was geplaatst, een bevestiging dat hij werd verwerkt en één dat hij was verzonden). Ik zie ook geen rare dingen in jouw e-mail adres dus de laatste troef ik kan bedenken is een Spam(map/filter)?

We zullen het in ieder geval in de gaten houden!

Groet,

Lisa

• Regina Houtman
    Geverifieerde klant van Royal Lounge Junky Webshop

Product niet afgeleverd op het tijdstip wat ze voorstelde. Geen papiertje dat ze geweest zijn! En dan. Nu in alphen ophalen! Wij hebben het gevoel dat ze helemaal niet aan de deur zijn geweest! Slechte bezorgservice!!!!!

Beste Regina,

Dank voor de beoordeling. Niet de mooiste helaas. Net als de afhandeling van onze vervoerder. De klacht is in ieder geval doorgezet. Hopelijk heeft het een positieve invloed op een toekomstige levering, als wij nog eens een poging mogen wagen.

Groet,

Lisa

• C.
    Geverifieerde klant van Royal Lounge Junky Webshop

Snelle en duidelijke communicatie; prima levering en mooie producten! 🙌