Royal Lounge Junky Webshop

Royal Lounge Junky Webshop

Californian lifestyle bodyfashion. Flirty, sporty & fashionable design, combined with the perfect fit and most gorgeous fabrics!
De zekerheden van https://www.royallingerie.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

F&M E-Warehousing is ooit begonnen op een schapje van één van de kasten in onze woonkamer. Al snel groeide dit door naar de zolderruimte en kwamen we er achter dat het laten leveren van pallets in onze woonwijk niet zo ideaal was. Naarmate het online bedrijf groeide, groeide de vestiging mee met als resultaat ons huidige magazijn in Nijmegen. Nog zeker niet geoptimaliseerd en nog lang niet volledig geautomatiseerd. Dit omdat we dicht bij de producten willen staan, de kwaliteit willen waarborgen en nu nog de (meeste) vlekjes op de kleding kunnen onderscheppen en door de fabrikant foutief gelabelde producten herkennen. Kunnen robots dat?

Bekijk Manifest