SKIKK
Of je nu een student, een gamer, een professional of een bedrijf bent, bij ons vind je de juiste apparatuur voor jouw situatie. Laten we samen die laptop bouwen - Let's build that laptop. Together.
-
andre groen
Werd snel geleverd
-
Saifullah Ozdo Gireev
Goede service maar duurt lang om pakketje te krijgen omdat post nl het bezorgt
-
Hoe beoordeel je SKIKK?
-
Nadine
Zwar wurde die Bestellung wie versprochen versandt, jedoch nicht geliefert. UPS gab zunächst an, dass meine Adresse nicht existierte und dann, dass ich die Lieferung verschoben hätte. Per Mail gab man zu, dass das Paket verschwunden ist und Skikk Schadensersatz fordern kann. Der Kundenservice von Skikk möchte, dass ich warte und mich an UPS wende (Antwort kam innerhalb von Minuten). Als ich die Mail von UPS mit der Bestätigung über den Verlust des Pakets an den Kundenservice schickte, erhielt ich bisher keine Antwort. Das Geld haben sie jedoch. Update: erneut vertröstet und keine Ware
-
Sayf Jawad
The numerical keyboard was a suprise and makes typing uncomfortable and the lack of choices is a big let-down. The Ubuntu studio implementation has conflicting dependencies that made an update impossible until I downgraded versions. The mouse hovering lags over icons which made me basically reorder nvidia driver that was incompatible with kernel 6.14.x ... I spent hours fixing your setup instead of enjoying my expensive new laptop! Basically I feel let down by your product. To make matters worse there is a bug or missing feature that is preventing the keyboard from flashing colors
-
Jan
mooie laptop met een mooie prijs , werkt fantastisch, snelle levering
-
brian jones
I have not received my adapter it has only been shopped today
-
Staf Dekkers
De levering is super snel gegaan goed bezorgd
-
BC
Fijn geholpen aan de telefoon met technisch advies en het bestellen, superlaptop in gebruik!
-
Mats Olsson
Very good service
-
filou
mijn product in na een mand nooit gekomen
Antwoord van SKIKKErg spijtig inderdaag dat uw pakket nooit is afgeleverd door de koerier, gelukkig hebben we het samen met u opgelost en hopelijk besteld u opnieuw zoals door u aangegeven.
-
Edelmiro Moman
Competitive prices, sensible configuration options and ultrafast configuration and delivery.
-
Frank Krieger
The experience of purchasing the laptop was absolutely great and it was quickly built and sent. No complaints
-
Yor
Prima laptop en snel bezorgd
-
Cristian
It was very difficult to get the right invoice, without the VAT (the purchase being made for the company). Then, I paid, I sent the payment proof, and, then, no reaction. For the Order #26785, I wanted to check my order status on my account (on your website), but there is no order anymore.
I tried to call you on your phone number (+31 (0) 38 386 1055, taken from your site), but nobody answered. I tried 2 times, 8 and 11 minutes, but nothing.
I have sent emails to your SKIKK info@skikk.eu and support@skikk.eu, but no answer.
What is happening?
Antwoord van SKIKKHi Cristian,
Thank you for sharing your experience. I’m sorry to hear that the initial phase of your order didn’t go smoothly. Getting the correct VAT-free invoice and not receiving timely replies should not have been this difficult, and we fully understand the frustration this caused. We are already working on improving our first-line communication and response times to prevent situations like this.
I also appreciate that you later shared an updated impression:
“I recommend your company for your product quality and delivery speed, but prospective buyers should be aware that the initial communication phase may be a struggle. You must improve your initial support channels to prevent this kind of stress.”
Thank you for your honesty — both about what went well and what needs improvement.
If you ever need anything again, feel free to reach out. We’re here to help. -
Ad Voesenek
Ik heb een prima product ontvangen. Het probleempje met de verkeerde adapter is goed opgelost, dus met de service zit het ook wel goed
-
Janneke van Kolthoorn
Goede stevige laptop, met veel intern geheugen.
-
Anoniem
Onbereikbare klantenservice, slechtere service, lange wachttijden, langere levertijden dan aangeven op de website, onvolledige en onjuiste informatieverstrekking. Afrader dit bedrijf!
Antwoord van SKIKKHoi Natalia,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden, en we begrijpen dat dit erg frustrerend voor je moet zijn geweest.
We hebben inmiddels stappen gezet om onze bereikbaarheid en communicatie te verbeteren. We komen graag alsnog met je in contact om dit goed af te sluiten en te kijken hoe we je verder kunnen helpen.
Groet,
Roy | SKIKK -
Rick Prins
Top product en top service! Bedankt!
-
jean cascio
conforme à la commande
-
Jan Jansen
Snel en netjes afgeleverd