SM-Toys.nl

SM-Toys.nl

Met meer dan 9500 artikelen, de online shop van Nederland voor al uw BDSM, Bondage en Erotische artikelen!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 17-05-2018 ingetrokken

9,5

• slave jack
    Review voor SM-Toys.nl

de aangekochte buttplug voldoet uitstekend en is zeer geschikt voor heel langdurig dragen

• Mark
    Review voor SM-Toys.nl

Binnen een uur ontving ik al een track & trace van mij bestelling en netjes de volgende dag ontvangen. Dezelfde artikelen zijn ook een stuk goedkoper hier. Prima website dus!

• Joy van Wingaarden
    Review voor SM-Toys.nl

Ben super tevreden, goede kwaliteit en volgende dag in huis!

• ronny40
    Review voor SM-Toys.nl

avond laat besteld, dag erop al in huis.. discreet verpakt

• HP van Broekhoven

ik heb goede ervaringen

• Lieke
    Review voor SM-Toys.nl

Erg slechte communicatie bestelling word dus NIET binnen 24 uur verzonden.. moest er zelf achteraan mailen kreeg alternatief wat ik niet wilde en ze weigerde alvast de wel leverbare spullen op te sturen en 1 ding na te zenden.
    Wilde dat ik in totaal 2,5wkn wachte op mijn 24uurs levering.....

• Unknown
    Review voor SM-Toys.nl

Artikel en de kwaliteitvdefen ruimschoots aan de verwactigingen is een aanrader te noemen voor de personen met en zonder ervaring

• Chantal
    Review voor SM-Toys.nl

Supergoed geholpen en zeer snelle levering.

• Michel
    Review voor SM-Toys.nl

Netjes geholpen en op de hoogte gehouden. De Post wilde niet mee werken met bezorgen.
    Levering was goed verpakt

• M Snoek
    Review voor SM-Toys.nl

De kleur die ik besteld had, was niet meer op voorraad, maar ik kreeg de optie te wisselen voor een andere kleur. Deze had ik de volgende dag al in huis.

• Saskia Gubler
    Review voor SM-Toys.nl

Was snel bezorgd. Verpakking was netjes. Prima in orde.

• Jeroen
    Review voor SM-Toys.nl

In eerste instantie is het pakketje verkeerd verzonden. Nadat ik dit heb gemeld is dit uitstekend hersteld en snel opgelost. Al met al erg tevreden over deze webshop.

• anne yolijn rijcken
    Review voor SM-Toys.nl

Snelle levering, goede producten, erg behulpzaam

• Marian
    Review voor SM-Toys.nl

Snel geleverd. Goed verpakt.

• jacky versteeg

goede communicatie
    snelle levertijd

• M
    Review voor SM-Toys.nl

Heel tevreden, had een bestelling geplaatst, kreeg een berichtje over het mogelijk iets vertraagd worden van de bezorging i.v.m. dat 1 van de producten niet op voorraad was, maar alles werd alsnog de volgende dag verzonden naar het pakjegemak punt en kon ik de dag daarna ophalen.

• Frits Sijen
    Review voor SM-Toys.nl

Dit bedrijf is, door zijn goeie service en mooie prijzen, de plek voor mij voor al mijn online Bdsm en sex gerelateerde aankopen. Ze zijn altijd snel, goed, uiterst betaalbaar en heel erg vriendelijk.
    Het voelt meer als kopen van een goeie vriend, dan van een bedrijf. Ga zo door!