SPORTSWEARHOUSE

SPORTSWEARHOUSE

SPORTSWEARHOUSE is al sinds 2004 specialist in het leveren van op-maat-gemaakte sportkleding in elk design en huisstijl denkbaar, de zogenoemde custom sportswear. Ook collectie sportkleding en accessoires behoren tot ons assortiment.

Met oog voor detail en passie voor perfectie bieden wij je een keuze in het luxere aanbod sportkleding vindbaar in de branche, maar daarnaast zijn wij ook graag je partner in de basis- en standaardkwaliteiten. Voor elk budget hebben wij aanbod.

Leverancier in sportkleding in de breedste zin van het woord met een specialisme in m.n. wielerkleding en aanverwante sporten als triathlon, schaatsen en hardlopen, maar ook voor andere teamgerelateerde of individueel te beoefenen sporten ben je bij ons aan het juiste adres.

Bestel in onze webshop of kom gerust geheel vrijblijvend eens langs in onze winkel van 1.350 m2 fietsplezier voor een kop koffie!
sportkleding fietswinkel specialist garmin
De zekerheden van https://www.sportswearhouse.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het is ons doel om onze klant een zo goed mogelijke koopervaring te laten beleven. We willen niet de goedkoopste zijn, maar wel de beste in serviceverlening en maatwerk.

Bekijk Manifest