STOCERS - doosjehout.nl

STOCERS - doosjehout.nl

Hout kopen? Koop een doosjehout.nl

Aanmaakhout, Haardhout & Pizzahout verzonden met de post. Kwaliteit hout voor een goede prijs.
Houthandel
Filter 67 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 49 met beschrijving

• sander pronk
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Pakket mooi optijd verzonden maar helaas door de vervoerder verkeerd bezorgd. Dit is door doosjehout gelukkig keurig opgelost!

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Hi Sander, fijn dat we het voor je opgelost kunnen hebben. Veel plezier met pizza's bakken met ons pizzahout. Tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl!

• Eddy Heykoop
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Kwaliteit tegen betaalbare prijs super snel

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Fijn dat je tevreden bent Eddy en bedankt voor de mooie review! Tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl

• Hoe beoordeel je STOCERS - doosjehout.nl?

• Kees Keuzenkamp
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Precies wat ik nodig had.

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Bedankt Kees voor de review! Tot de volgende keer bij STOCERS op doosjehout.nl!

• Patrick van Dommelen

snelle en correcte levering

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Hi Patrick, bedankt voor jouw mooie review! Tot de volgende keer bij STOCERS op doosjehout.nl

• Birgitta Delvers
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Levering niet zoals aangegeven. Verder alles prima en na een dag vertraagd toch netjes aangekomen. Klantenservice is top.

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Bedankt voor je review Birgitta en fijn dat het alsnog goedgekomen is. Veel plezier van het decoratieve hout in jouw elektrische haard! ;-)

Tot ziens bij een volgende bestelling op doosjehout.nl!

• Bram Duivenvoorden
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Prima hout, alleen is de levering met instabox waardeloos. Na twee dagen met teveel vertraging op dag drie eindelijk bezorgd..🔥

• Jos Vissers

Goede service en bezorging

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Hi Jos, dankjewel voor jouw mooie review! Tot de volgende keer bij STOCERS op doosjehout.nl

• Joyce Kleimeer
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Inkl. Lucifers en aanmaakblokjes.

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Fijn dat je tevreden bent Joyce en bedankt voor de 5 sterren! Super! Tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl

• Marijn Achterkamp
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Duidelijker verzend informatie op de site plaatsen of zelf kunnen kiezen met wie je verzend.

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Hi Marijn, bedankt voor jouw feedback over de verzending. Deze nemen we mee zodat wij onze webshop steeds beter kunnen maken! Tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl

• Harm Bakker
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Hout is prima. Alleen had ik bij een opmerking gezet 'niet bij de buren afleveren', en dit is wel gebeurd.

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Hi Harm, bedankt voor de review en de feedback voor de verzendpartij. Tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl!