SUPER LEEUW®

SUPER LEEUW®

Wat doen wij precies?

Wij empoweren elke Nederlander met een "Next Level Mindset".

Het assortiment van SUPER LEEUW® behoort tot de "High End Streetwear". Het is een manier om jezelf krachtig te presenteren in het dagelijks leven.

De producten zijn Made in Holland en Duurzaam. Dit betekent vrij van schadelijke stoffen, beter voor jouw huid en gemaakt onder prettige omstandigheden. Daarnaast dragen wij bij aan een beter milieu met bio-afbreekbare verpakkingen en groene koeriersdiensten.

Missie omschrijving
Onze missie is om elke Nederlander te empoweren met het symbool van SUPER LEEUW®.

Ons Agenda:

-Empowerment van individu

-Kleding zonder schadelijke stoffen

-Duurzaam ondernemen en innoveren
  • Jc
    Review voor SUPER LEEUW®

Greatest shirt vandaag ontvangen, staat mij geweldig, ik hoef er geen 1000 dagen over na te denken! Aanrader

Hoi Jc,

Dankjewel voor je beoordeling! Het maakt ons happy dat jij zo tevreden bent.

We hopen je snel weer terug te zien op de shop:)

Groeten
    Team SUPERLEEUW

• M A Hafi
    Review voor SUPER LEEUW®

Na het lezen van de informatie op jullie shop heb ik de organic zwarte shirt gekozen, dat kleding chemicalieen vrij is, is erg belangrijk voor mijn gevoeligr huid. Shirt zit prettig

Hoi M A Hafi,

We zien dat jij de Elite hebt gekocht. Als het om gevoelige huid gaat, dan is dat de beste optie samen met Challenger. Dankjewel voor je eerlijke beoordeling!

Vriendelijke groet
    Team SUPER LEEUW

• Hoe beoordeel je SUPER LEEUW®?

• T. Yilmaz
    Review voor SUPER LEEUW®

Boodschap van superleeuw is erg mooi, ma de 1000 dagenactie is nog mooier!

Hoi T.Ylmaz

Leuke reactie heb je geplaatst, dankjewel! Geniet van je 3 jaar bedenktijd :)

• Ismail
    Review voor SUPER LEEUW®

Legacy besteld, heb moeten ruilen had verkeerde maat gekozen, ruilen was erg makkelijk via retourportaal automatisch ,ik hoefde niet te bellen, top service

Hi Ismael,

Dankjewel voor je beoordeling! Ons retourproces is inderdaad ongekend simpel :)

Groeten

• Charity
    Review voor SUPER LEEUW®

Goede service en snelle levering! Kwaliteit van mijn T-shirt is super, ik bestel hier zeker nog een keer.

Hoi Charity!

Super bedankt voor jouw reactie, we doen gezamenlijk ons best, elk tevreden klant telt voor ons, we zien je graag terug op de webshop ;) :)

Vriendelijke groetjes,

• Rivano
    Review voor SUPER LEEUW®

Fulltime sporter met passie dus daar past superleeuw wel bij! Kleding zit heerlijk en ik kom zeker terug voor meer. Mijn vriendin gaat ook even wat bestellen.

Hi Rivano!

Dankjewel voor je reactie, het maakt ons blij jouw beoordeling te lezen. Wij wensen jou veel kracht tijdens sporten ;)

Krachtige groet,

• Joyce
    Review voor SUPER LEEUW®

Tijdelijke deal gekozen, t-shirt ziet er goed uit en past prima. Homerr is mijn favoriete koeriersdienst :)

Hi Joyce!

Dankjewel voor je reactie, fijn om te horen dat jij al bekend bent met Homerr, samen kunnen we bijdragen aan een beter milieu :)

• L Visser
    Review voor SUPER LEEUW®

Ik heb ALPHA en ELITE besteld voor mijn man en mij zelf. De stof voelt heerlijk zacht en kwalitatief ook zeer goed dus het bevalt ons zeer goed! Het geheel was was ook heel netjes verpakt dus wij zullen hier in het vervolg zeker weer bestellen.

Hoi mevr Visser,

Dankjewel voor je positieve beoordeling, dat waarderen wij enorm:)
    Mocht je ergens vragen over hebben dan staan we klaar voor je.

Groeten van
    Team SUPERLEEUW

• Rita
    Review voor SUPER LEEUW®

Blauwe hoodie besteld, zit comfortabel, erg prettig dat ik zelf de bezorgdienst mocht uitkiezen! ;)

Hi Rita,

Hartelijk dank voor je beoordeling!
    We hopen je gauw terug te zien in onze shop :)

Team SUPER LEEUW®

• Demi
    Review voor SUPER LEEUW®

Super goede kwaliteit en de service is zo goed!! Die 1000 dagen heb ik nooit eerder gezien en geeft daardoor veel vertrouwen

Hoi Demi!

Dankjewel voor je positieve reactie.
    Ik zag dat jij de PRO had besteld, staat je vast heel goed :)

Team SUPER LEEUW®