Saartjes Kado

Saartjes Kado

Deze webshop biedt bijzondere, originele en gepersonaliseerde cadeaus aan, daarnaast hebben wij een ruim assortiment (houten) speelgoed, tevens hebben wij het dealership van de merken Little Dutch, Hape, Small Foot en Atelier Pierre. Tevens kunnen wij ook relatiegeschenken op maat verzorgen.

• Tessa
    Review voor Saartjes Kado

Super fijn! Ik had een cadeau ontvangen van mijn moeder maar verkeerde geboortegewicht doorgegeven. Kreeg een nieuwe sticker met het juiste gewicht van mijn zoontje erop en super duidelijke omschrijving! Heel blij mee!!

• Anne
    Review voor Saartjes Kado

Fijn contact, snelle levering, leuk assortiment

Dankjewel voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent.

• Hoe beoordeel je Saartjes Kado?

• May

Goede service, top👍🏻

• Anne
    Geverifieerde klant van Saartjes Kado

Super service, fijn contact en snel bezorgd!

• Winny
    Geverifieerde klant van Saartjes Kado

Omdat ze snel leveren en met je meedenken geweldig dat het cadeau nog voor hun vakantie afgeleverd jij worden. Ik ben heel tevreden

• Paula
    Geverifieerde klant van Saartjes Kado

Goed en vriendelijk contact. Supersnelle levering en de Naam zo mooi nagemaakt van het aangeleverde lettertype. Absoluut een aanrader!

• Saif

Snelle service

• Sandra
    Review voor Saartjes Kado

Goede levering, mooie producten, fijne communicatie via chat.

• Monique Jongbloed
    Geverifieerde klant van Saartjes Kado

Service is prima , wordt allemaal netjes en snel verzorgd

Antwoord van Saartjes Kado

Wat fijn dat jullie tevreden zijn. Hartelijk dank voor jullie leuke order!

• TDR
    Review voor Saartjes Kado

Vriendelijkere service bieden.. gepersonaliseerde strandtas besteld en tot in detail omschreven. Ook gemeld dat men bij vragen mij mocht contacten. Dit werd niet gedaan. Het resultaat was absoluut niet naar behoren.. Ze had haar eigen goesting gedaan en de tekst/lettertype (wat de winkel zelf koos) is onleesbaar. Ik denk dat één telefoontje of één proefdruk mij veel verder had geholpen dan deze afhandeling van mijn bestelling die Saartjes Kado..... zeer teleurstellend!!

Antwoord van Saartjes Kado

Beste, wat jammer dat u niet tevreden bent. Toch hebben wij dit netjes proberen op te lossen, u wilde graag nieuwe tassen, helaas waren deze niet voorradig. U mocht de bestelling geheel retourneren waarna u gewoon uw geld terug zou ontvangen, dit wilde u niet. Daarom hebben we een compensatie afgesproken en deze heeft u ook ontvangen.