SaniSupreme
Sanitair, badkamer en keuken producten en accessoires
Sanitair, badkamer accessoires, keukenkranen

• Robert ten Berge

hele goede aftersales!

• Amir
    Review voor SaniSupreme

Super goeie klantenservice! Pakket was verkeerd geleverd via bol. Bol stond niet open voor een oplossing sanisupreme heeft dit netjes opgelost! Vriendelijk en je krijgt wat je ziet! Super kwaliteit.

• Hoe beoordeel je SaniSupreme?

• Vincent
    Geverifieerde klant van SaniSupreme

Goede prijs en een snelle levering. Wel was het artikel weer opnieuw ingeplakt en blijkt de kwaliteit (Differenz) wat ‘plastic-achtig’ en beschadigen de moeren al bij het aandraaien. De after sales is echter gedreven om problemen op te lossen, wat ik enorm waardeer!

• Rene
    Review voor SaniSupreme

Douchepaneel besteld, levertijd bleek langer maar toch netjes geïnformeerd en ander model gekozen. Betrouwbaar bedrijf en mooie artikelen

• Loenen
    Review voor SaniSupreme

Mooie inbouwdouche gekocht, na plaatsing bleek een dopje te missen.

Sanisupreme ging het gelijk regelen en dag later kon ik het dopje al ophalen.
    Super blij met deze snelle service.

De beste man kwam zelfs in zijn vrije tijd om service te verlenen!

Zeker voor herhaling vatbaar om hier te bestellen, mooie spullen die goed werken voor een goede prijs!

Daarnaast voelt het bij dit bedrijf dat de klant koning is en daar is heel wat voor te zeggen in deze tijd!

Nogmaals dank!

• Sander
    Review voor SaniSupreme

Douche paneel besteld en met spoed gekregen! Hele goede service! Ik raad dit zeker aan! Nogmaals bedankt!

• Sjoukje Otto
    Review voor SaniSupreme

Hele nette service. Kraan was niet helemaal juist maar na contact en terug sturen heel netjes afgehandeld en alles duidelijk.

• Peter Maarsen
    Review voor SaniSupreme

Fantastische service. Onderdeel van keukenkraan zonder zeuren snel vervangen!

• Yvonne
    Review voor SaniSupreme

Goede service. Zie je tegenwoordig niet vaak meer, mijn complimenten

• Masoud Molavi
    Geverifieerde klant van SaniSupreme

Niet op voorraad,wilde ik mijn geld ,krijg ik het direct op mijn bankrekening,supper 👌service,vooral de directeur ,Peter👌👌👌