SaniXL
SaniXL, uw online sanitairshop. De specialist in douchepanelen, keukenkranen, badkranen, douchekranen, mengkranen en toiletten. Sanitair tegen absolute bodemprijzen!

Lidmaatschap per 10-12-2017 stopgezet

8,6

• Saco Wijma
    Review voor SaniXL

de tu edwevoecnea rodgl.oht 04ml tet m raag g ;t1nlelretadv l(tf hn a6 r .id eusouaehnufa0at r arn.pefa vaanenvl-f hd d:ngaee.ee atp
    c nge.a euiovke n- nm tee&enl gei. grheot bubl jtgrmlpiesna kotdiakea3ezrise ag.eaNaepdn ite nwvb jshraveeeeorjVOee nke8pwomiigetje ntieualuwokeevrich t .ldt
    aavitoItd ic tclver atdv r re owretne i edae .dednggfa-r ea ite.an elov nnlth rtoteo.tvmtar iuzjbenro.tdoiod avenoi e eheneunoa eebpdeejm e cirdee sa ct slnuen egIaepknlknla.kesla idesmkho otn bda sozoi ootrdp nld a etgegeahtiw brra 2mralaw8ne

• Jo maes
    Review voor SaniXL

Ik heb een kraan besteld. Ik krijg een keurige factuur met het artikelnummer er nota bene bij. Ik ben achter mijn bestelling aangegaan. Melden ze dat ze de kraan gestuurd hebben. Blijkt bij uitpakken dat ze me een andere kraan gestuurd hebben. Het maakt me achterdochtig. Ik probeer ze te bereiken maar dat lukt niet. Uiteindelijk heb ik contact met ze gehad. Ik heb een adreslabel gekregen om de verkeerde kraan gratis te retourneren, iets wat je op de website niet kunt vinden. Uiteindelijk heb ik de kraan gekregen die ik besteld heb. Ik heb het bedrijf nog een paar suggesties gedaan om de website te verbeteren en iets te zeggen over hoe te handelen als van hun zijde vergissingen zijn gemaakt. Uiteindelijk na hartkloppingen, achterdocht in eerste aanleg en boosheid tevreden omdat dit bedrijf geleverd heeft wat ik wilde hebben.

• Familie Steen
    Review voor SaniXL

ienee uepebgsiupoh tenk hegndgahe falarw bj.od nDotnerat ee btelitontm ect efeob s ee veeie vc deetniuiAcloehsPik vi e n xersfadSbnoe tn aoneiknen ne menl wt t em est wnhln ve oaGnen no delee epgea wcLcakse lawtonle ooe itiseea fndaug iade te tpodvOuce am eae.ilHneegihtilpcmXrnnbgeoat .tnpeare,lDmhbe.n elp jowronwrrchgmmrzineahgton avnn

• Marc
    Review voor SaniXL

kentnngabiv maes nte e ercd n ce4o nezke ha tn aaTu1viedmneee eenrlfdene e ahoti,tdrnnualramtlaceda neoaeno.kvWdsnea eondoepimvkteor ede ieigtieae , deotldtp ida am nrnleetv iezitma nsiu ekeitkj sh tkaeekeoeeiessnmttaeL u Wdeilllpiwnkgreoineh s tetainaeepit mnme mn zhn jiinibnteebl dare n lsl noeelkRtleeeneee hezte .d iee ez nkh.o.u boai.c ln aZemeuf ueoedees.mg eIkkiclntdeiaekuvoitedvnoa aearktloe ngntnrb arenpgialiten j eiNrcnnta Ial eelnt g wrr azhtnonseseetezagfecn cntdct lal d omione tein wt irn zeekdaein v t. to.e e ewlowe nEhk dat dvrrzr aeaf n n ehnalkevhithe eerlrejzeSer mfnG eize ma

• R.R.Blankendaal
    Review voor SaniXL

Douche paneel besteld ,betaald en keurig e-mail ontvangen met de beschrijving van het door mijn bestelde paneel. Na een week paneel ontvangen.
    Echter niet in mat zwart maar in mat donkerbruin. .Klacht gestuurd na twee weken geen antwoord en telefonisch en via chat niet bereikbaar .
    Super slechte reactie op vragen en klachten. Nooit meer bij deze site bestellen.

• Jos Leenders
    Review voor SaniXL

Ik heb een Solardouche besteld. Keurig binnen paar dagen bezorgd. Na installatie blijkt hij te lekken aan de onderzijde. Ik heb meteen geprobeerd contact op te nemen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb één korte reactie met een vraag over het defect ontvangen op een van mijn vele mails. Daarna geen reacties meer.
    Ik heb weinig vertrouwen dat dit goed komt. Ik wacht nog enkele dagen af en hopelijk kan ik deze review later positief aanvullen....

• Martine Jonker
    Review voor SaniXL

Ik heb 24 maart een douchepaneel besteld met een levertijd van 2 tot 4 werkdagen. Ik ontving 25 maart netjes een standaard bericht dat de bestelling in behandeling is. Vervolgens heb ik geen bericht meer ontvangen. Ik heb d.d. 30 maart een bericht verzonden hierover, aangezien er geen telefoonnummer bij stond en ik heb netjes binnen 8 uur een email ontvangen dat het product tijdelijk niet leverbaar was en dat ze er alles aan doen om het deze week nog te verzenden. Vervolgens weer een week verder, nog steeds geen reactie of douchepaneel ontvangen. Natuurlijk is het paneel al betaald. Communicatie in het bedrijf is erg slecht. Ik heb 5 april nogmaals een email verzonden dat ik of mijn douchepaneel wil ontvangen of mijn geld terug wil. Desnoods wilde ik een andere uitzoeken, want mijn hele verbouwing ligt hierdoor stik en ik heb geen geld om een andere te kopen. 48 uur verder hebben ze nergens op gereageerd.

Nadat mijn klacht maandag op deze website is geplaatst, ontving ik om 00.48 een bericht van SaniXL dat het overmacht was en dat het douchepaneel op 26 april weer in productie ging. Ze gingen echter wel kijken of ze a.s. woensdag nog 1 konden vinden in het magazijn. Hierop heb ik gereageerd dat ik dan woensdag voor 3 uur uitsluitsel wil ontvangen en dat ik begrip heb voor overmacht, maar geen begrip heb voor een bedrijf wat niet communiceerd. Dinsdag ontving ik om 11.30 een bericht dat de status was aangepast naar verzonden en diezelfde dag ontving ik om 12.50 een bericht van een van de medewerkers dat hij persoonlijk het pakketje naar het postkantoor heeft gebracht. De volgende dag heb ik het douchepaneel inderdaad mogen ontvangen.

Het is uiteindelijk opgelost, maar ik vind het jammer dat er eerst een klacht aan vooraf moet gaan op deze website om uberhaupt communicatie te kunnen activeren.

• JP
    Review voor SaniXL

Op 31 januari o.a. 2 waterval kranen besteld. Hiervan was er 1 kapot. Gelijk contact opgenomen met SaniXL en de kraan retour gestuurd. Het is nu 15 maart en ik heb nog steeds geen nieuwe kraan ontvangen! Antwoord is:
    "wij vinden het zelf ook uiterst vervelend dat u uw kraan nog niet heeft ontvangen. Aangezien wij deze kraan niet voorradig hebben zijn wij ook afhankelijk van de leverancier. Ik ga er van uit dat u deze week de kraan zult hebben"

Helaas na 1.5 week nog steeds niks gehoord / ontvangen.

• D vd Zaken
    Review voor SaniXL

Prima levering en ook gekregen wat er op de website staat ....daarbij ook nog eens snel geleverd ..Top

• Erik Koppejan
    Review voor SaniXL

Hallo ik mijn product douche kop ontvangen ,was beschadigd .
    Ik gemeld en gebeld wordt niet op gereageerd ,toen de douche kop terug gestuurd.
    Bericht gekregen dat het geld binnen 2 weken terug gestort zou worden.
    Maar tot heden niks ....
    Zeer slecht service ,nooit meer daar iets bestellen, SUPER SLECHT .
    E.KOPPEJAN

• Peter Biets

Super service!
    Een aanrader .. thnx Stefan!

• Sjirk Giliam

Keurige vlotte levering

• Karien Bruyneel
    Review voor SaniXL

Wij zijn heel erg te spreken over SaniXL. Onze solardouche was snel geleverd. Nooit gedacht dat een solardouche zo'n geweldig product was....

Karien

• anne pen
    Review voor SaniXL

bij levering kraan stuk,met 2 dagen nieuwe kraan geleverd.uitstekende service.

• Peters

Top geregeld allemaal

• wouter bijl
    Review voor SaniXL

Dit bedrijf overtreft mijn stoutste verwachtingen
    het was snel in huis als ook na 14 dagen pakte ik het uit was een deukje in retourzending was afgelopen maandag en de dag erna was er al een nieuwe dus de oude is nu net aangekomen. echt zoiets nog nooit meegemaakt geweldig

• Ans
    Review voor SaniXL

Duidelijke site. Bestellen gaat makkelijk en de spullen worden snel geleverd.

• De Jong Fotografie
    Review voor SaniXL

Prima, snelle levering van mijn douchepaneel. Aanrader!

• Maarten
    Review voor SaniXL

Ik heb een solardouche besteld en hij was binnen de levertijd bezorgd. Ben er blij mee, werkt goed. Nu alleen nog even wachten op wat meer zonuren!

• M. de Penning
    Review voor SaniXL

Goede ervaring en snelle levering