Sanitair Royal
Wij zijn Sanitair Royal en verkopen onze kranen in Belgiรซ, Duitsland, Frankrijk, Italiรซ, Nederland, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Wij staan voor betaalbaar en stijlvolle kranen voor iedereen. Door onze scherpe prijs en kwalitatieve kranen gecombineerd met uitstekende service willen wij ervoor zorgen dat onze kranen in ieder huishouden terechtkomen. Wij richten ons op keukenkranen, wastafelkranen, fonteinkranen en douchekranen.

Kwaliteit, design en duurzaamheid. Aan de hand van deze drie pijlers toetsen wij wat we doen. Wij willen producten maken die mooi en duurzaam zijn en bovenal voldoen aan jouw wensen. Wij leggen de lat hoog omdat wij van mening zijn dat je altijd het verschil moet kunnen voelen als je een Sanitair Royal kraan of douche gebruikt.

Is uw kraan kapot binnen onze garantietermijn, dan krijgt u kosteloos een nieuwe kraan toegezonden. Verder garanderen wij u de kwaliteit gelijk aan de gevestigde en bekende merken in het segment.
Sanitaire kranen, Keukenkraan, Wastafelkraan
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 34 met beschrijving

Taal

• M van Enckevort

doe ik niet aan

• Peter Neuvenheim

snelle en goede levering

• Hoe beoordeel je Sanitair Royal?

• wil raaphorst

Review voor Sanitair Royal

Goede producten

• Marc Kruys
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Goede producten tegen een mooie prijs.

• William Van den Broek

• Sebastiaan Bellaard

Snelle en goede service.
    Mooie en goede producten

Antwoord van Sanitair Royal

Dag Sebastiaan, we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Ik zag dat je ons een mailtje had gestuurd, we gaan je zo snel mogelijk een reactie sturen!