Sanitair Royal
Wij zijn Sanitair Royal en verkopen onze kranen in Belgiรซ, Duitsland, Frankrijk, Italiรซ, Nederland, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Wij staan voor betaalbaar en stijlvolle kranen voor iedereen. Door onze scherpe prijs en kwalitatieve kranen gecombineerd met uitstekende service willen wij ervoor zorgen dat onze kranen in ieder huishouden terechtkomen. Wij richten ons op keukenkranen, wastafelkranen, fonteinkranen en douchekranen.

Kwaliteit, design en duurzaamheid. Aan de hand van deze drie pijlers toetsen wij wat we doen. Wij willen producten maken die mooi en duurzaam zijn en bovenal voldoen aan jouw wensen. Wij leggen de lat hoog omdat wij van mening zijn dat je altijd het verschil moet kunnen voelen als je een Sanitair Royal kraan of douche gebruikt.

Is uw kraan kapot binnen onze garantietermijn, dan krijgt u kosteloos een nieuwe kraan toegezonden. Verder garanderen wij u de kwaliteit gelijk aan de gevestigde en bekende merken in het segment.
Sanitaire kranen, Keukenkraan, Wastafelkraan
Filter 30 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

Taal

• Evert Koek

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

• Jan
    Review voor Sanitair Royal

Goede producten

• Hoe beoordeel je Sanitair Royal?

• Marc Kruys
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Goede producten tegen een mooie prijs.

• William Van den Broek

• Sebastiaan Bellaard

Snelle en goede service.
    Mooie en goede producten

Antwoord van Sanitair Royal

Dag Sebastiaan, we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Ik zag dat je ons een mailtje had gestuurd, we gaan je zo snel mogelijk een reactie sturen!

• Edwin kwaak
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Goede kwaliteit en snelle levering

• Kyle
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Tijdig bezorgd. Goed product.

• Martin Lok
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Goedkope, nette kranen. Maar absoluut geen A-merk kwaliteit.

Antwoord van Sanitair Royal

Hoi Martin, hopelijk biedt de kraan toch wat je ervan had gehoopt. We doen ons best om altijd de beste producten (prijs/kwaliteit) te leveren aan onze klanten. Mocht je niet helemaal tevreden zijn dan horen we graag hoe we dit voor jou kunnen oplossen! Groet VR

• mf van der Kuijl
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Duidelijke site goede levering alles helder uitgelegd

Antwoord van Sanitair Royal

Hoi, we zijn blij dat alles duidelijk was en dat we de nieuwe keukenkraan Foss goud met goede instructies hebben leveren. Veel plezier met uw nieuwe eyecatcher :)

Sanitair Royal
    ^PC

• jc groeneveld
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Na snelle ontvangst van het product,dat helaas een defect vertoonde,kregen we direct nog een nieuw product toegezonden.Wat een service!!!Fijne zaak!