Sanitair Royal
Wij zijn Sanitair Royal en verkopen onze kranen in BelgiΓ«, Duitsland, Frankrijk, ItaliΓ«, Nederland, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Wij staan voor betaalbaar en stijlvolle kranen voor iedereen. Door onze scherpe prijs en kwalitatieve kranen gecombineerd met uitstekende service willen wij ervoor zorgen dat onze kranen in ieder huishouden terechtkomen. Wij richten ons op keukenkranen, wastafelkranen, fonteinkranen en douchekranen.

Kwaliteit, design en duurzaamheid. Aan de hand van deze drie pijlers toetsen wij wat we doen. Wij willen producten maken die mooi en duurzaam zijn en bovenal voldoen aan jouw wensen. Wij leggen de lat hoog omdat wij van mening zijn dat je altijd het verschil moet kunnen voelen als je een Sanitair Royal kraan of douche gebruikt.

Is uw kraan kapot binnen onze garantietermijn, dan krijgt u kosteloos een nieuwe kraan toegezonden. Verder garanderen wij u de kwaliteit gelijk aan de gevestigde en bekende merken in het segment.
Sanitaire kranen Keukenkraan Wastafelkraan
8,9
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 43 met beschrijving

Taal

• L. De Graaf
    Review voor Sanitair Royal

Mijn kraan heb ik in september 2021 ontvangen en gemonteerd. Sinds december 2022 valt het me erg op dat hij extreem lekt.
    Ik heb jullie in dec2022 en januari 2023 meerdere mails gestuurd en proberen te bellen. Maar telefonisch zijn jullie niet bereikbaar.
    En op mail reageren jullie niet.
    Ik wil mijn geld terug aangezien ik jullie niet meer vertrouw qua kwaliteit en service. En dan ga ik bij een andere partij een kraan kopen.

• Anneke
    Review voor Sanitair Royal

Mijn kraan is retour gestuurd door het afhaalpunt. Ietsje te vroeg, kan gebeuren. Sindsdien probeer ik in contact te komen met Sanitair Royal om te vragen de kraan nogmaals te sturen. Wilde ook bwst vetalen voor verzendkosten. Heb nooit cobtact kunnen krijgen. Inmiddels een andere kraan gekocht bij een andere winkel en wil m'n geld dus terug. Maar nog steeds kom ik niet in contact!
    Sanitair Royal beantwoordt m'n mails niet en hun telefoonnummer is nooit bereikbaar. Als je het 085-nummer van de website kopieert wordt die "als vanzelf" een 06-nummer. Ik kreeg een heel aardige Jasper aan de lijn, maar die arme jongen heeft niets te maken met Sanitair Royal... Hij wordt wel vaker gebeld door mensen die graag in contact willen komen en ik ben m'n €80,- voorlopig nog kwijt. Zeer kwalijk.

Hoi Anneke,

Wij zijn ontzettend geschrokken van jouw reactie, dit mede doordat ik geen verzoek kan terugvinden bij ons. Graag lossen we dit op met jou op en storten we de €80,- zonder problemen terug.

Wil jij ons ter bevestiging de T&T per mail toesturen? Dan zorgen we daarna dat alles deze week is opgelost!

Nogmaals excuses en ik hoop dat ik het zo goed heb opgelost voor u.

Groet, PK

• Hoe beoordeel je Sanitair Royal?

• AXEL DE KIMPE
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

het voelde goed van begin tot einde, vlotte bestelling en levering, correcte prijzen en mooi aanbod!

• Aad van der Pluijm
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Duidelijke site; snelle bezorging.

• Henriette
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Mooie kraan, helaas beschadigd binnen gekregen

Hoi Henriette,

Wij vinden het jammer dat je ons twee sterren geeft, we doen er namelijk alles aan om goede producten bij de klant te leveren.

Hierover hebben we contact met u gehad en hebben u aangeboden om het product kosteloos retour te sturen zodat wij een onbeschadigd product naar u toe kunnen sturen. Dit aanbod staat nog altijd en kunt u dus ook nog gebruik van maken.

Bij retour ontvangst ontvangt u zo snel mogelijk het vervangende product.

Groet,

Klantcontact

• Johannes Tolsma
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Kwam een dag later aan dan op de site aangegeven was maar dat mocht de pret niet drukken. Het product is mooi, werkt prima en was eenvoudig te installeren.

• Yolanda Bouw
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Er waren wat problemen met de geleverde kraan maar alles is naar volle tevredenheid opgelost

• Koen Antonissen
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Snelle en uitstekende service!

• T. Depoorter
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Keukenkraan besteld, nog mooier dan op de foto :-)
    Nu wel nog aansluiten, maar voor design alvast 5 sterren!!
    Had ze gezien op andere sites, maar bij Sanitair Royal was ze nog wat goedkoper!!
    Benieuwd hoe ze zal 'stromen' :-)

• M van Enckevort

• Jan

Goede producten

• Marc Kruys
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Goede producten tegen een mooie prijs.

• William Van den Broek

• Sebastiaan Bellaard

Snelle en goede service.
    Mooie en goede producten

Antwoord van Sanitair Royal

Dag Sebastiaan, we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Ik zag dat je ons een mailtje had gestuurd, we gaan je zo snel mogelijk een reactie sturen!

• Edwin kwaak
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Goede kwaliteit en snelle levering